Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Re: Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
Jeżeli masz całą podstawkę gaźnika i szczelny (sprawny) nastawnik przepustnicy, to przyczyną falujących obrotów jest prawdopodbnie potencjometr przepustnicy. Zawieszają się tobie obroty?
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
nie zawieszają sie
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
jak macie możliwość przerobieni a gaźnika na wtrysk to przeróbcie bo to szkoda nerwów na gaźniki pierburga.
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
A wiecie co wam powiem. Olałem sprawę. Na benzynie lekko mi jeszcze falują ale juz nie mam siły grzebać. W sumie jeżdżę cały czas na gazie a tam chodzi równiutko. Może kiedyś jeszcze się za to wezmę. A jak dobrze pujdzie to może uda mi się odkupić mojego starego golfa, miałem kiedyś takiego czerwonego. I z niego zrobię przekładkę silnika bo tam był normalny gaźnik bez posranego komputera, wspomaganie dorzucę do mojego bo w tamtym jest a brakuję mi jednak tego wspomagania. Ale gdyby miał ktoś jakieś rozwiązanie to czekam na sugestie.
Moje MKII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
teksior, no to raczej będzie co coś ze szczelnością, może węzyki trzeba wymienić, może podstawa, ewentualnie nastawnik przepustnicy, która można łatwo samemu sprawdzić.
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
chyba doszłem do setna sprawy lecz nie zupełnie jestem pewnien, a mianowicie aparat zapłonowy.
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
Dlaczego podejrzewasz aparat?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
no umnie jest uszkodzony zauważyłem, załozyłem nowy ale inny, tzn inny model i auto lepiej pracuje, obroty w miare rowne, no ale nie idzie idealnie ustawic zapłonu. Musze kupic orginalny aparat i bede dalej robiłm, mozliwe ze to niema z tym nic wspólnego.
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
próbowałeś wymienić przewody na świecach?
miałem taki sam problem z falowaniem obrotów i myślałem, że to silniczek krokowy
lecz po wymianie wszystkich pięciu przewodów silnik przestał falować
teraz cyka jak marzenie
pozdrawiam
miałem taki sam problem z falowaniem obrotów i myślałem, że to silniczek krokowy
lecz po wymianie wszystkich pięciu przewodów silnik przestał falować
teraz cyka jak marzenie
pozdrawiam
Re: Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
u mnie obroty falowały i przygasał ponieważ na na wężyku co idzie od kolektora do serwa był nieszczelny, a mianowicie bliżej kolektora są 2 koreczki był 1 nieszczelny obroty uspokoiło się trochęLipek81 pisze:teksior, no to raczej będzie co coś ze szczelnością, może węzyki trzeba wymienić, może podstawa, ewentualnie nastawnik przepustnicy, która można łatwo samemu sprawdzić.
ale nadal nieznacznie falują ale już nie przygasa
dzisiaj dałem autko do machana będzie czyścił przepustnice i krokowy wymieni, dam znać czy będą jakieś efekty
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2012 20:12 przez BeE_GeE, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
XD dopisze co do kabli zapłonowych mój mechan robił astrę mówił ze miał przy niej problemy z obrotami, falowały dusił się itp. to wymienił cewek zapłonowa i gitaranawias123 pisze:próbowałeś wymienić przewody na świecach?
miałem taki sam problem z falowaniem obrotów i myślałem, że to silniczek krokowy
lecz po wymianie wszystkich pięciu przewodów silnik przestał falować
teraz cyka jak marzenie
pozdrawiam
cytuje jego " piekarnie lepiej otworzyć niż za mechanika robić, tu człowiek myśli że wie wszystko o samochodach a tu taka niespodzianka cewka winna ''
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
Falują obroty i gaśnie po wysprzegleniu.
Czy ktoś mi powie taką rzecz? Dalej mi te obroty faluja. Może nie tak bardzo ale mnie to drażni jak cholera. Na gazie super równo a na benzynie kicha. Pytanie pierwsze: gdzieś na forum wyczytałem że podstawa gażnika jeśli jest nie szczelna to będzie łapał lewe powietrze i może falować czego nie można wyczuć jak się jeździ na gazie. Po drugie: czy jeśli przełączony jest na gaz to sterownik od tego posranego pierburga 2ee jest zdaje mi się odłączany w jakiś sposób czy dalej steruje gaźnikiem i całą resztą co ma sterować? Mam tu na myśli nastawnik przepustnicy i potencjometr przepustnicy który właśnie otrzymuje informacje od sterownika i w ten sposób reguluje obroty. Bo jeśli obroty na gazie mam książkowe to co je ustawia? Tylko ta śrubka na parowniku? Zgłupiałem już całkiem. Może znajdzie się ktoś kto będzie w stanie wytłumaczyć mi te parę rzeczy? Pozdrawiam
Moje MKII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości