Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
No póki co to nie pasuje mi jedna rzecz do całej układanki- wpływ pogody.
Wyraźnie widać, że gdy jest upał auto ma bardzo silne problemy z paleniem, nierówno pracuje po odpaleniu i mocno dymi na starcie nawet po krótkim postoju (od 1 godziny), a gdy jest chłodno/zimno, to auto nawet po kilku dniach nie ruszania odpala lepiej, od razu pracuje równo i bardzo mało kurzy na biało przy rozruchu.
Gdyby było to trwałe uszkodzenie wtrysków to temperatura nie miałaby aż tak widocznego wpływu na odpalanie.
Wyraźnie widać, że gdy jest upał auto ma bardzo silne problemy z paleniem, nierówno pracuje po odpaleniu i mocno dymi na starcie nawet po krótkim postoju (od 1 godziny), a gdy jest chłodno/zimno, to auto nawet po kilku dniach nie ruszania odpala lepiej, od razu pracuje równo i bardzo mało kurzy na biało przy rozruchu.
Gdyby było to trwałe uszkodzenie wtrysków to temperatura nie miałaby aż tak widocznego wpływu na odpalanie.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
paliwo się nie cofa? Powietrza w wężykach nie ma? Dzieje się to niezależnie od ilości paliwa w baku?
Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
doggie, paliwo się gdzieś cofa, wstawiłem kilka dni temu przezroczysty wężyk między filtrem a silnikiem i widzę, że po odpaleniu i chwilę po zgaszeniu gdzieś tam wędrują pęcherzyki. Gdzieś łapie lewe powietrze, ale gdzie?
dla przypomnienia;
brak pompy wstępnej w baku,
filtr wymieniony z uszczelkami i podgrzewaczem na nówki oryginalne,
uszczelnione na nowo z 6-7 miesięcy temu wszystkie pompki zestawem naprawczym Bosch'a od Cowboy'a,
vacum pompa ma dobre ciśnienie, lecz lekko brudzi przy niej ropa, uszczelkę wymieniłem ale nie pomogło
gdy wyjąłem wkład w baku był on brudny, sitko zapchane itd, po wyczyszczeniu paliło autko lepiej, ale lekko kurzyło, jakieś 4 tygodnie jeździłem i znów problem z paleniem wraca, dlatego chcę wyjąć bak i go wyczyścić bo może to zapychanie się tego sita blokuje dopływ paliwa i wytwarzanie podciśnienia, które wciąga ropę z przewodów do baku po zgaszeniu.
dla przypomnienia;
brak pompy wstępnej w baku,
filtr wymieniony z uszczelkami i podgrzewaczem na nówki oryginalne,
uszczelnione na nowo z 6-7 miesięcy temu wszystkie pompki zestawem naprawczym Bosch'a od Cowboy'a,
vacum pompa ma dobre ciśnienie, lecz lekko brudzi przy niej ropa, uszczelkę wymieniłem ale nie pomogło
gdy wyjąłem wkład w baku był on brudny, sitko zapchane itd, po wyczyszczeniu paliło autko lepiej, ale lekko kurzyło, jakieś 4 tygodnie jeździłem i znów problem z paleniem wraca, dlatego chcę wyjąć bak i go wyczyścić bo może to zapychanie się tego sita blokuje dopływ paliwa i wytwarzanie podciśnienia, które wciąga ropę z przewodów do baku po zgaszeniu.
Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
JacekB, nie wyciagaj bo sie tylko napracujesz...wymien przewody filtr--->rurki metalowe na silniku
Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .
Koledzy, zamieniłem wtrysk pierwszy z drugim bo jestem leniwy a one są na jednym ramieniu wkręcane i teraz błędy są na drugim cylindrze i tam są niewłaściwe wartości. Sprawa załatwiona wtrysk do wymiany, jednak również jeden lekko zaczyna też niedomagać. Póki co muszę to zrobić "do jazdy" a dopiero potem pomyślę o wymianie wszystkich pompek na coś lepszego bo każdy gkto jest w temacie wie jaki to koszt.
Teraz pytanie jakie u mnie są montowane pompki? Wydaje mi się, że widziałem oznaczenie CL na nich, ale głowy urwać nie dam, da się jakość sprawdzić je po Vin'ie?
Teraz pytanie jakie u mnie są montowane pompki? Wydaje mi się, że widziałem oznaczenie CL na nich, ale głowy urwać nie dam, da się jakość sprawdzić je po Vin'ie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości