vw2 ubywa płynu - biały dymek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
vw2 ubywa płynu - biały dymek
vw2 1.8 silnik RP +gaz.Otóż po rozgrzaniu silnika od strony kolektora wydechowego (tak mi się wydaje)wydobywa się biały dym.Nalełem płynu chłodzącego do max. i przejechałem około 2 km. po czym sprawdziłem stan i .... było już poniżej min.Czy kolektor wydechowy posiada kanał chłodniczy ???Proszę o pomoc i z góry dziękuję.Stan oleju jest prawidłowy.
Re: vw2 ubywa płynu - biały dymek
no to zwalaj glowice i wymien uszczelke pod nią bo zaraz zacznie mocniej wcigac plyn i mozesz niezapalic fury jak nawali ci sie do komory spalania max duzo plynu czy wodyarekb5 pisze:vw2 1.8 silnik RP +gaz.Otóż po rozgrzaniu silnika od strony kolektora wydechowego (tak mi się wydaje)wydobywa się biały dym.Nalełem płynu chłodzącego do max. i przejechałem około 2 km. po czym sprawdziłem stan i .... było już poniżej min.Czy kolektor wydechowy posiada kanał chłodniczy ???Proszę o pomoc i z góry dziękuję.Stan oleju jest prawidłowy.
zlosliwoscia rzeczy byloby tez jakby byla peknieta
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: vw2 ubywa płynu - biały dymek
RobertP pisze:no to zwalaj glowice i wymien uszczelke pod nią bo zaraz zacznie mocniej wcigac plyn i mozesz niezapalic fury jak nawali ci sie do komory spalania max duzo plynu czy wodyarekb5 pisze:vw2 1.8 silnik RP +gaz.Otóż po rozgrzaniu silnika od strony kolektora wydechowego (tak mi się wydaje)wydobywa się biały dym.Nalełem płynu chłodzącego do max. i przejechałem około 2 km. po czym sprawdziłem stan i .... było już poniżej min.Czy kolektor wydechowy posiada kanał chłodniczy ???Proszę o pomoc i z góry dziękuję.Stan oleju jest prawidłowy.
zlosliwoscia rzeczy byloby tez jakby byla peknieta
Jak zwalisz głowice to radze ją dobrze obadać czy nie jest pęknięta - koleś miał te same objawy zwalił głowice wymienił uszczelke, zrobił planowanie, a auto jak dymiło tak dymiło - kolejne zwalenie głowicy i dopiero znaleziona przyczyna - pęknięcie - niestety KOSZTA WZROSŁY całej zabawy
Pozdroo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
raczej NIEmiklam pisze:Cześć!Mam pytanko, bo u mnie tez ubywa płynu, choć nie tak w zastraszających ilościach , ale tak na pare setek musze dolewac...Czy to też może być wina uszczelki pod głowicą? Zaznaczam, że też jestem gazownikiem
Posprawdzaj wszystkie węże na łączeniach - szczególnie w okolicy pompy wodnej , prawdopodobnie gdzieś lekko sączy i na jakiś czas trzeba dolewać
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
arekb5 pisze:Panowie no więc zauważyłem że płyn kapie spod auta(wcześniej to nie występowało).Wziąłem lusterko(nie mam kanału) i że wyrażnie kapie spod jednej gardzieli kolektora wydechowego - no więć skoro twierdzicie,że nie ma w nim kanału cieczy ,to skąd on się tam bierze
Skoro RP to pewnie wyposażony w MONO JETRONIC, a tam właśnie z tego co wiem jest jakieś podgrzewanie wstępne przez kolektor - potrzebne szczególnie w zimie .
Polecam jeszcze raz posprawdzać wszystkie gumowe węże w okolicy podejrzeń wycieku - może trzeba wymienić kawałek węża lub zacisk - ostateczność to wywalona zaślepka itp..
Osobiście miałem silnik 1,6 EZ w Mk2 kiedyś i też tam były różne kombinacje z płynem w okolicy gaźnika i kolektora - kiedyś wystarczyłą wymiana wężyka i po problemie
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości