Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt cze 19, 2012 23:03

Witam, nad niebieską linie lub na linii, coś od 49-55.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » czw cze 21, 2012 14:06

Dla osób zainteresowanych dużymi modami PD - pompowtryskiwaczy mam coś ciekawego :)

Nie ma jeszcze tego w PL - coś mocniejszego niż RACE 783 !! :bigok:

Moce jakie można uzyskać na tych końcówkach to okolice 350 km :satan:

Race 783 są wydajne do około 300 km.

Zainteresowani pisać PW.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » wt cze 26, 2012 07:28

Muszka.d pisze:Race 783 są wydajne do około 300 km.
Wszystko ładnie i pięknie - szkoda tylko, że coraz więcej usterek się zdarza na Bosio. :shock: Śledziłem akurat temat piramidy na sąsiednim forum dot. jego Octavii - no i ponoć coś się wys..... :? :? :? (wg wstępnych szacunków właściciela - R1287).
:chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2012 09:33

Ral1n, zajrzałem tam, i nie widziałem updateów w dziale wykresów, ale znalazłem opis w dziale nasze auta

rzeczywiscie brak kompresji na 4 cylindrze podejrzewaja pompki

w 1.9 TDI na mocach 280KM RACE-y wytrzymują 20 tys km , coraz wiecej usterek bo coraz wiecej TDI jezdzi na mocach 280KM

ja na razie nie dostałem żadnej informacji od Piramidy, chetnie zdiagnozuje pompki, mozliwe że juz koncówki padły z przegrzania, moze sie głowica w BKD poddała ?



Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: hugo00 » wt cze 26, 2012 10:37

Na bank winne jest przegrzanie, same w sobie te koncowki nie maja jakiejs wyjątkowo niskiej zywotnosci. Kiedys krążyła opinia ze po 10 000 trzeba wymienic ale jak zawsze kij ma dwa końce...
wiecej koksu=wieksze obciazenia=mniejsza zywotnosc wszystkich podzespołów ( a że pompki sa najdelikatniejsze z tego wszystkiego to lecą pierwsze )


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » wt cze 26, 2012 10:40

Cześć,
Piramida napisał, że ca~6-7k km zrobił na tym setupie, więc mówimy tutaj o jeszcze krótszym "resursie". :chytry:

Chętnie dowiem się więcej szczegółów.

Dzięki, pozdrawiam. :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2012 14:01

Ral1n pisze:Piramida napisał, że ca~6-7k km zrobił na tym setupie, więc mówimy tutaj o jeszcze krótszym "resursie".
no ale moc była wieksza bo prawie 300KM, wiec to tez ma znaczenie - jakby miał 280 to moze by jeszcze kolejne 6kkm zrobił

DGW zrobił octawią 20 kkm ale on duzo jezdził tez normalnie po prostu jako dupowóz kiedys, teraz nie wiem

MOIM zdaniem robienie takich mocy w TDI w aucie na codzień to pomyłka, TYLKO i wyłacznie w aucie które uzywa się do wyscigów i po to jest robione...
hugo00 pisze:Na bank winne jest przegrzanie, same w sobie te koncowki nie maja jakiejs wyjątkowo niskiej zywotnosci
moim zdaniem szybciej padają niż Bosch... ale to i tak nie ma znaczenia... na mniejszych mocach na podobnych zakresach EGT tez mozna zabic koncówki

tak naprawde to były PIERWSZE hybryd RACE1287 w Polsce i samo wystrojenie nie było łatwe, nie ma jeszcze takiej wiedzy jak w przypadku 8 zaworowych jednostek



Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: hugo00 » wt cze 26, 2012 14:23

cowboy pisze:moim zdaniem szybciej padają niż Bosch
dlatego ja poszedlem w boscha. do 280km starczaja na bank. narazie auto sluzy i do upalania i do dalekich tras, sam jestem ciekaw ich zywotnosci.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » wt cze 26, 2012 22:47

Zamierzam do swojego afn-a zakładac wtryski 230 FB. Ale nie wiem czyt wziąć stage 1 czy stage 2?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JacekB » śr cze 27, 2012 17:40

Koledzy padają mi pompki, tzn tak mi napisali koledzy z forum. Wykonałem kilka logów i wskazań. Wszystko jest w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=468465" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeśli miałbym je wymieniać to wymieniłbym na coś wydajniejszego bo znudziło mi się już skromne 115KM.
Czy z moich pompek da się coś sensownego stworzyć, czy lepiej jest szukać AL?


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9254
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » śr cze 27, 2012 20:46

nie pompki cie ograniczają a turbina i IC. Seryjne pompki starcza do okolo 180 KM.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JacekB » śr cze 27, 2012 21:36

Do turbo wiadomo, że przydałoby się zrobić Customowego FMIC.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw cze 28, 2012 10:28

Panowie, trzymajmy sie tematu, nie pytamy sie tutaj o modyfikacje silników bo sie zrobi smietnik...



Piczasty_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lis 10, 2011 20:57
Lokalizacja: Kęty

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Piczasty_88 » wt lip 10, 2012 22:48

Prosze o pomoc.

Mam mk3, wtryski seryjne z 1z, zakupiłem 4 końcówki 0.216 czy one spasują na te wtryski?
Czy da się to samemu zrobić?
Jak to wygląda? Wiem jak wymienić ale chciałbym poradę na ten temat/opis. Czy trzeba mechanika czy mozna samemu? Jak jest z ustawianiem kąta oraz ciśnieniem?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości