Koledzy tak jak w temacie problem dotyczy czujnika w chłodnicy a mianowicie mam taki problem bo poprzedni właściciel zrobił tak przy tej kolce co wchodzi do tego czujnika przeciął kabel czerwony (pierwszy od lewej - od strony lampy ) i przylutował kabelek z bezpiecznikiem który jest przykręcony do akumulatora klemy plusowej (+) i zaczyna zastanawiać mnie po co takie rozwiązanie może macie też tak lub pomysły w jakim celu zastosowano takie rozwiązanie 
Silnik to 1.8 + gaz
			
									
									czujnik temperatury w chłodnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik temperatury w chłodnicy
oryginalnie to idzie tak - aku - bezpiecznik 19 - wtyczka A1 pin 9 skrzynki bezpieczników/przekaźników -  pin 2 czujnik ana chłodnicy - kolor kabla czerwony  - poprzedni właściciel pewnie nie wiedział czemu na ten  czujnik nie przychodzi napięcie  - więc ominął skrzynkę przekaźników i bezpiecznik
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio- Pedi1994
- Mały gagatek 
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
czujnik temperatury w chłodnicy
/Tylko kolego mam 3 pinowy czujnik 
1- czerwony
2- czerwono biały
3- czerwono czarny
			
									
									1- czerwony
2- czerwono biały
3- czerwono czarny
czujnik temperatury w chłodnicy
i prawidłowoPedi1994 pisze:/Tylko kolego mam 3 pinowy czujnik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
czujnik temperatury w chłodnicy
1 - doprowadzenie plusa (teraz z aku, a było ze skrzynki);
2 - wyjście na bieg pierwszy wiatraka;
3 - wyjście na bieg drugi wiatraka.
 
Ha! Razem pisaliśmy, Kolego Grg474!
			
									
									2 - wyjście na bieg pierwszy wiatraka;
3 - wyjście na bieg drugi wiatraka.

Ha! Razem pisaliśmy, Kolego Grg474!

- Pedi1994
- Mały gagatek 
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
czujnik temperatury w chłodnicy
Ostatnio postanowiłem w wolnej chwili naprawić to i zrobić jak w ori. wychodziło przez skrzynkę bezpieczników a nie jakieś bezpieczniki i kable latające przy akumulatorku i po sprawdzeniu okazało się zaśniedziały kabel który wchodzi do wnętrza samochodu i wlutowanie nowego kabla na odcinku gdzie był zaśniedziały i nie przewodzący prądu i teraz wszystko jest jak powinno być  
			
									
									
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości



