rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Moje auto to VW Golf III 1.6 silnik AEE.
Mam pytanie za co odpowiedzialna jest ta rurka której zaznaczona jest na czerwono. I jakie mogą być skutki tego ze jej nie będzie.
I druga kwestia – czy to że obudowa filtra powietrza jest lekko pęknięta, to może powodować jakieś problemy w jeździe, np. gaśniecie silnika przy wilgotnej pogodzie po naciśnięciu na pedał gazu, co mi się zdarza itp.?
I trzecia kwestia – jaka może być przyczyna tego, ze samochód rano zawsze odpali elegancko od razu po przekręceniu kluczykiem, a potem w ciągu dnia im więcej razy go musze zapalać tym za każdym następnym razem coraz słabiej chce palic – dodam że czasami musze wcisnąć pedał gazu aby silnik zapalił. Czy może to być spowodowane tak jak napisałem powyżej – pękniętą obudowa filtra powietrza?
Mam pytanie za co odpowiedzialna jest ta rurka której zaznaczona jest na czerwono. I jakie mogą być skutki tego ze jej nie będzie.
I druga kwestia – czy to że obudowa filtra powietrza jest lekko pęknięta, to może powodować jakieś problemy w jeździe, np. gaśniecie silnika przy wilgotnej pogodzie po naciśnięciu na pedał gazu, co mi się zdarza itp.?
I trzecia kwestia – jaka może być przyczyna tego, ze samochód rano zawsze odpali elegancko od razu po przekręceniu kluczykiem, a potem w ciągu dnia im więcej razy go musze zapalać tym za każdym następnym razem coraz słabiej chce palic – dodam że czasami musze wcisnąć pedał gazu aby silnik zapalił. Czy może to być spowodowane tak jak napisałem powyżej – pękniętą obudowa filtra powietrza?
Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Tą rurą idzie powietrze podgrzane ciepłem kolektora wydechowego i jest wciągane do filtra,podczas gdy jest niska temp.otoczenia.w tej czarnej plastikowej rurze jest klapka,która steruje czy ma iść to cieple powietrze od kolektora czy normalne z zewnątrz.
Filtr powinien być jak najbardziej szczelny.Jeżeli chodzi o gaśnięcie podczas wilgotnej pogody to radze sprawdzić świece,kable i aparat zapłonowy.
Filtr powinien być jak najbardziej szczelny.Jeżeli chodzi o gaśnięcie podczas wilgotnej pogody to radze sprawdzić świece,kable i aparat zapłonowy.
Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
a brak tej rurki co może spowodować? i czy zna ktoś odpowiedź na pozostałe dwie kwestie??
Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Ja mam bez tej rury i jest ok.nic sie nie dzieje..to w zimie jedynie jest pomocne bo auto szybciej sie zagrzeje..tez mam problemy z tym silnikiem zobacz w moim temacie.
Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Oraz sonda lambdakotikgolf pisze:Jeżeli chodzi o gaśnięcie podczas wilgotnej pogody to radze sprawdzić świece,kable i aparat zapłonowy.
Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
a co moze spowodowac peknieta obudowa filtra powietrza???
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
może ciągnąć lewe powietrze i obroty mogą falować...sklej tego airboxa lub wymień to już masz jeden problem mniej
Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
no i wlasnie to sie dzieje, obroty faluja, a co to jest airbox?
Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
Całe to pudło w którym masz filtr powietrza.ma być szczelne i ciągnąć powietrze tylko przez tą rure
Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E
Re: rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
a jaka może być przyczyna tego, ze samochód rano zawsze odpali elegancko od razu po przekręceniu kluczykiem, a potem w ciągu dnia im więcej razy go musze zapalać tym za każdym następnym razem coraz słabiej chce palic – dodam że czasami musze wcisnąć pedał gazu aby silnik zapalił. Czym to może być spowodowane?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lip 01, 2012 16:10
rurka, obudowa filtra powietrza, odpalanie auta
w golfie II gti 1.8 v16 mam podobny problem z czego co slyszalem to nalezy szukac problemu w wtyskach ,
moze cos jest nie dopiete . sprawdzic wszystkie przewody elektyczne itp . moze sa jakies przedmuchy (tam kolo tej rury co idzie do filtra powietrza )
sprawdzic tez filtr paliwa. teraz mam problem ze nie podaje p[rawidlowej dawki paliwa ;d i nie moge odpalic auta, kopci na czarno itp. prosze tez o pomoc .
moze cos jest nie dopiete . sprawdzic wszystkie przewody elektyczne itp . moze sa jakies przedmuchy (tam kolo tej rury co idzie do filtra powietrza )
sprawdzic tez filtr paliwa. teraz mam problem ze nie podaje p[rawidlowej dawki paliwa ;d i nie moge odpalic auta, kopci na czarno itp. prosze tez o pomoc .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości