MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Moderator: G0 Karcio
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
powiem tak: miałem okazję stanąć z Tobą na ćwiartkę i wiem ile zabiera brak trakcji ale i tak jestem pod wrażeniem. szkoda że mia miałem okazji sięprzejechać w wewnątrz auta. bo start masz naprawdę piękny. potem już nie jest tak różowo jeśli popatrzyć różnice mocy między naszymi autami. w każdym bądź razie od połowy już mi nie uciekałeś...
mimo wszystko szacunek dla osoby która wykonywała modyfikacje tego auta.
mam jeszcze pytanie czy Haldexem sterujesz za pomocą ori elektroniki czy może już jakiś trick?
mimo wszystko szacunek dla osoby która wykonywała modyfikacje tego auta.
mam jeszcze pytanie czy Haldexem sterujesz za pomocą ori elektroniki czy może już jakiś trick?
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Oryginalny komp steruje.arwam pisze:mam jeszcze pytanie czy Haldexem sterujesz za pomocą ori elektroniki
A mierzyłeś ile Twój golf ma od 100 do 200 ? Wtedy można było by jakoś to porównać.arwam pisze:każdym bądź razie od połowy już mi nie uciekałeś...
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
czy ty kolego chcesz powiedzieć ze jak byście startowali z rolki to byście podobnie szli? czy tylko mi sie źle wydaje ze porównujesz 500 konnego r32 do hmmm no ok niech będzie że twój wykres jest w miare ok 200konnego dizla? no chyba ze nie rozumiem przesłania:D nie mniej jednak przydały by sie video onboard...arwam pisze:potem już nie jest tak różowo jeśli popatrzyć różnice mocy między naszymi autami. w każdym bądź razie od połowy już mi nie uciekałeś...
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
axel1983, daniel1d, nic nie sugeruję, poprostu mówię co się działo,
zresztą różnica mas i straty w napędzie 4x4 też swoje do powiedzienia mają.
no i ja mimo że moc miałem przy niecałych 5000rpm to kręciłem znacznie wyżej bo to mi się opłacało. pierwsze dni po majóvwce myślałem że to był błąd ale po tym jak trochę poszlifowałem starty za każdym razem kręcenie powyżej obrotomierza opłacało się.
no i niestety powalczyć nie pozwalał mi brak trakcji.
jeszcze dobrze za połową zdarzały isę przebłyski zrywania trakcji.
nawet powyżej 100km/h przy wciśnięciu gazu do podłogi jest spory problem z utrzymaniem "dziada" na drodze...
zresztą samo to że większość sprintów kończyłem na trzecim biegu z prędkościami ca 180km/h też mówi sama za siebie.
co do wykresu to raz że sama hamowania nie jest w 100% miarodajna to dwa że gośc nie shamował go do końca, przy 5000rpm zaczął zdejmować nogę z gazu
co do on board to nie da się w tym momencie go utrzymać z jedną ręką na kierownicy tylko,
wiec filmiku nie będzie bo nia mam jak telefonu zamocować a niestety żadnej innej "kamery" nie posiadam.
może się zapytajcie kolegi Kanclerz'a co siędzieje wewnątrz i do jakich obrotów auto jest kręcone, i nie jest to kręcenie na hama ponad siły jak młody gówniarz, tylko kręcenie dotąd dokąd auto jedzie.
jeśli za rok zdołam założyć synchro będę chciał stanąć w rewanżu z Tobą. Daniel1d nie jest to jakaś osobista "zemsta" lecz poprostu chęć sprawdzenia na ile potrafię swoją wiedzę wykorzystać. na pewno na wyższych prędkościach sporo stracę po zamontowaniu synchro bo jednak straty wzrosną, ale zlikwiduje mi problemy z trakcją...
więc kto wie?
zresztą różnica mas i straty w napędzie 4x4 też swoje do powiedzienia mają.
no i ja mimo że moc miałem przy niecałych 5000rpm to kręciłem znacznie wyżej bo to mi się opłacało. pierwsze dni po majóvwce myślałem że to był błąd ale po tym jak trochę poszlifowałem starty za każdym razem kręcenie powyżej obrotomierza opłacało się.
no i niestety powalczyć nie pozwalał mi brak trakcji.
jeszcze dobrze za połową zdarzały isę przebłyski zrywania trakcji.
nawet powyżej 100km/h przy wciśnięciu gazu do podłogi jest spory problem z utrzymaniem "dziada" na drodze...
zresztą samo to że większość sprintów kończyłem na trzecim biegu z prędkościami ca 180km/h też mówi sama za siebie.
co do wykresu to raz że sama hamowania nie jest w 100% miarodajna to dwa że gośc nie shamował go do końca, przy 5000rpm zaczął zdejmować nogę z gazu
co do on board to nie da się w tym momencie go utrzymać z jedną ręką na kierownicy tylko,
wiec filmiku nie będzie bo nia mam jak telefonu zamocować a niestety żadnej innej "kamery" nie posiadam.
może się zapytajcie kolegi Kanclerz'a co siędzieje wewnątrz i do jakich obrotów auto jest kręcone, i nie jest to kręcenie na hama ponad siły jak młody gówniarz, tylko kręcenie dotąd dokąd auto jedzie.
jeśli za rok zdołam założyć synchro będę chciał stanąć w rewanżu z Tobą. Daniel1d nie jest to jakaś osobista "zemsta" lecz poprostu chęć sprawdzenia na ile potrafię swoją wiedzę wykorzystać. na pewno na wyższych prędkościach sporo stracę po zamontowaniu synchro bo jednak straty wzrosną, ale zlikwiduje mi problemy z trakcją...
więc kto wie?
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nie znamy się Dlatego bardzo ostrożnie napiszę to, co myślęarwam pisze: nic nie sugeruję, poprostu mówię co się działo,
Różnica na starcie jest spora. 210km/400Nm vs 590km/600Nm pomimo różnicy w masie nie ma szans. Owszem, różnica przyspieszeń maleje (fizyka!) wraz ze wzrostem prędkości. Może się nawet wydawać, że mocniejszy staje w miejscu po pierwotnej różnicy w przyspieszeniach. Jednak - wybacz - porównanie jest takie, jak:
sawanna, gorąco jak w piecu, do wodopoju przy rzece podchodzą słonie.
jeden wdepnął w mrowisko.
w mrowisku wielkie poruszenie, dysząc zemstą mrówki rzucają się w pościg za słoniem-winowajcą.
z milionów mrówek tuż przed rzeką na GŁOWĘ słonia wchodzi tylko jedna.
słoń w wodzie po łeb, na brzegu milion mrówek. nagle z brzegu cieniutki głosik
HELMUT! ZATOP GO!
i mój komentarz: nie dasz rady
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
arwam
chyba nie dasz rady
nieoficjalnie się dowiedziałem że auto sprzedane
oficjalnie niech Daniel się wypowie
chyba nie dasz rady
nieoficjalnie się dowiedziałem że auto sprzedane
oficjalnie niech Daniel się wypowie
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
U mnie było 700NMzlos pisze:Różnica na starcie jest spora. 210km/400Nm vs 590km/600Nm
Golf sprzedany, wystawiłem go dwa dni temu i po kilku godzinach kilka osób zadzwoniło w tym jedna mówiąc że go bierze i żeby go rezerwować.Potem 9h w chmurach samolotem z jedną przesiadką i chłopaki byli na miejscu Na razie proszę nie zamykać tematu bo chcę wrzucić filmik z audi a jeszcze nie został obrobiony.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Z Kosova ale z przesiadkami.RafcioGTC pisze:Co oni z Ameryki Lecieli czy co ?
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Na razie nie mam planów, na pewno trzeciego golfa IV już nie będzie
www.proturbo.com.pl
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Co za bezsens... Nie wiem jak inni ale ja śledziłem temat, jego rozwój i nie byłem gotowy na to, że nagle się urwie
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Trochę szkoda,spodziewałem się,że go sprzedaż,ale nie spodziewałem się,że aż tak szybko...Mnie też nachodzą podobne myśli,bo nie mam czasu nim jeżdzić,a z drugiej strony szkoda mi,bo fura zrobiona jest ligowo...
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Szkoda czy nie, gratulacje Danielu że sprzedał się szybko
Jak ktoś nie był gotowy, czuje się opuszczony i samotny, to podam mu telefon na Pogotowie Opiekuńcze dla Samotnych, Zawiedzionych oraz Niespełnionych.
Trzymam kciuki za kolejny projekt.
Jak ktoś nie był gotowy, czuje się opuszczony i samotny, to podam mu telefon na Pogotowie Opiekuńcze dla Samotnych, Zawiedzionych oraz Niespełnionych.
Trzymam kciuki za kolejny projekt.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 9 gości