Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » ndz lip 16, 2006 22:28
czy ktoś wie lub ma opis jak ustawic taki regulator powietrza bo chyba mój wspaniały majser tam grzebał a teraz nie chce sie przyznac poprostu samochód mi strasznie szarpał i tak jakby nie dostawał paliwa azaraz potem dostawał póżniej miałem już kłłopoty z odpalaniem wiec dałem do mechanika powiedział że przewody i swiece rzeczywiście były troche zurzyte wiec wymiana ale dalej sie działo tak samo wiec powiedział regulator powietrza do wymiany ale parzwiuz dwa i tak samo sie zachowywały czyli strzałka czy jak to tam zwał strasznie skakała a on powiedział że ma chodzić równo tak jak sie dodaje gazu.ale na drugi dzien poddałs ie i powiedził że nie wie że musze jechać do dignostyka na komputer tam sie dowiedziałem że nie ma złącza komputerowego i ten pan w nowym zakładzie powiedział że nie można regulować przepływomierza powietrza że nić sie tam nie robi.Koncząc jesli ktoś wie jka ustawić lub jak ma byc ustawiny przepływomierz bardzo bym prosił o pomoc,a może znajdzie sie ktoś kto powie mi co dolega mojemu golfikowi badzoe dziekuje z góry za pomoc
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 18:08 przez
zoltars, łącznie zmieniany 1 raz.
-
tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: tauka » ndz lip 16, 2006 23:10
zoltars, trochę zakręcone to co napisałem. Przepływomierza powietrze rzeczywiście nie powinno cię ruszać, ale jeżeli coś jest nagrzebane to elektronik to ustawi. A bez przyrządów sam tam nic nie zdziałasz. Ale jeszcze nie wiem o jaka ci strzałkę chodziło że skakała...
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » pn lip 17, 2006 08:28
chodzi mi o strzałke lub blaszke w srodku przepływomierza ktróra podczas dodawania gazu wychyla sie równomiernie a ona w tym przepływomierzu strasznie warjuje czyli nie wychyla sie równomiernie a strasznie drga.Wsrodku na samym dnie przepływomierza jest kółko plastikowe zębate i co pare ząbków jest napisana liczba na tym kółku 012.Tym własnie kółkiem kręcił chyba gość może wiesz w jakim położeniu powinno być ustawione to kółó czy to nie ma wpływu
-
robbox
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Post
autor: robbox » sob lip 22, 2006 18:03
zoltars pisze:nie ma złącza komputerowego
-ale mozna podlaczyc pod specjalnego Vag-a - zazwyczaj maja takie w serwisach VW lub Bosch i wtedy sie okaze co jest skopane.
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » ndz lip 23, 2006 12:50
a czy samemu można ustawić przepływomierz powietrza??
-
robbox
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Post
autor: robbox » ndz lip 23, 2006 17:25
zoltars pisze:a czy samemu można ustawić przepływomierz powietrza??
-mysle ze to nie takie proste gdyz trzeba znac wartosc rezystancji w zaleznosci od ilosci przeplywajacego powietrza, najprosciej podmienic dobry przeplywomierz i sprawdzic czy to wogole on jest zepsuty.
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » ndz lip 23, 2006 22:06
on nie jest zepsuty poprostu gośc w warsztacie mi go rozregulował i teraz trudno go ustawic.Może ktoś wie jaka ma rezystancja podczas pomiaru i jak to zrobić
-
robbox
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Post
autor: robbox » pn lip 24, 2006 11:35
minimalna rezystancja to okolo 40 Ohm maksymalna okolo 1000 Ohm, ale najwazniejsza jest charakterystyka przeplywomierza czyli zaleznosc rezystancji od ilosci przeplywajacego powietrza -dodam tylko ze nie jest to zaleznosc liniowa.
Jezeli chodzi o regulacje to moze w serwisie Boscha beda mieli przyrzad do tego.
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » pn lip 24, 2006 23:27
czyli na normalnym mierniku można zmierzyć i ustawić?
-
robbox
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Post
autor: robbox » wt lip 25, 2006 16:20
zmierzyc mozna ale zeby ustawic to juz nie takie proste - jedynie mozna poprobowac na chybil trafil ustawic sprezyne (bo z tego co pamietam jak czyscilem sciezki w swoim przeplywomierzu - mozna regulowac tylko naciag sprezyny)
-
zoltars
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: Bystrzyca
Post
autor: zoltars » wt lip 25, 2006 23:28
a ta śruba nad spreżyną do czego służy?Właściwie czym sie reguluje tym kółkiem zębatym czy śrubą nad tą spręzyną?
-
emgrala
- Ma gadane
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: emgrala » śr lip 26, 2006 12:57
Witam. da rade go ustawic na analizatorze spalin a najpierw sprawdz weze od odmy (taki co idzie od dolu bloku silnika do dolotu powietrza) lubi sie on z czsem zlamac lub zdziurawic i lapie lewe powietrze a wtedy sa objawy takie jakie napisales
-
robbox
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Post
autor: robbox » śr lip 26, 2006 15:39
zoltars pisze:a ta śruba nad spreżyną do czego służy?Właściwie czym sie reguluje tym kółkiem zębatym czy śrubą nad tą spręzyną?
- raz otwieralem klapke od przeplywomierza ale szczerze mowiac nie wiem czym sie reguluje i nawet w autodacie tego nie ma.Na analizatorze spalin napewno sie tego nie ustawi gdyz regulacji sie doknuje sroba znajdujaca sie pod zaslepka (na klucz imbusowy) i w dodatku na biegu jalowym kiedy przeplywomierz jest calkiem zamkniety i wtyczka odlaczona.
-
emgrala
- Ma gadane
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: emgrala » sob lip 29, 2006 10:16
robbox pisze:doknuje sroba znajdujaca sie pod zaslepka (na klucz imbusowy)
ta wlasnie srobka regoluje zawartosc CO (w malym zakresie ale reguluje) u mnie po wymianie odmy (zamarzanie zima) musialem regolowac na analizatorze w ten sposob ze wykrwcilem srobke trzymajaca krzywke na plytce i delikatnie przekrecajac ja ustawialem CO (bardzo p********e ale da rade)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości