Camber plates i regulacje gwintem

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Camber plates i regulacje gwintem

Post autor: zielu » śr cze 20, 2012 14:50

kręcąc gwintem wiadomo ze zmieniają się konty kół...
ale czy stosując "Camber plate" można samemu poprawnie skorygować kont??
pewnie trzeba by wyliczyć o ile mm przesunąć talerzyk w stosunku do ilości mm przekręconego gwintu....


Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Camber plates i regulacje gwintem

Post autor: Dj Darecki » czw cze 21, 2012 11:25

Można ale będzie ciężko to obliczyć
Kręcąc gwintem 2-5 cm góra, dół nie zmieniasz kąta tak mocno żeby opony skończyły sie po 1000 tyś km.
Więc dla mnie kombinacje są bez sensu.

najważniejsza jest zbieżność w tej sytuacji.........


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości