Wtyk do odczytu kodow blyskowych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Wtyk do odczytu kodow blyskowych

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 21:37

witam mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec czy wtyk na zdjeciu sluzy do odczytywania kodow blyskowych w golfie mkII 88r PN. No i oczywiscie jak powinno wygladac lub jak sie nazywac urzadzenie ktore to pokazuje te błyski. z gory dziekuje:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:14 przez GUCCIO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » ndz lut 06, 2005 21:55

Witam,
Poszperaj na forum - bylo kilka(~dziesiat?) tematow o kodach itp.
Zajrzyj tez tutaj. http://vwgolf.pl/porady/kody.

Ja "urzadzenie" do szczytywania kodow zrobilem ze zwyklej diody+opornik 1kOhm. [/list]



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 22:10

Dziadoo pisze:Witam,
Poszperaj na forum - bylo kilka(~dziesiat?) tematow o kodach itp.
Zajrzyj tez tutaj. http://vwgolf.pl/porady/kody.

Ja "urzadzenie" do szczytywania kodow zrobilem ze zwyklej diody+opornik 1kOhm. [/list]
Jak bys mi jakis fajny schemacik narysowal to bym sie cieszyl. Bo ni ewiem czy to mam miec jakies swoje wlasne zasilanie, albo czy to gdzies do masy samochodu tzreba podpoioc??



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » ndz lut 06, 2005 22:28

Cos tam mi sie udalo naskrobac, ale nie wiem, czy jest to dla Ciebie czytelne :bigok:

opis do schematu:

1. Zlacze diagnostyczne
2. opornik ( 1 kilo ohm)
3. Dioda LED (opornik lutujemy do dluzszej nozki - jest to "+" diody)
4. masa samochodu
5. Dodatkowy kabelek, ktory ciagniesz od zlacza diagnostycznego i przed sczytaniem bledow na 5 sekund laczysz go z masa.

Po podlaczeniu diody do zlacza i do masy, dioda swieci sie swiatlem ciaglym a w czasie laczenia zlacza diagnostycznego z masa (za pomoca kabelka nr 5) dioda nie sieci sie. Po odczekaniu 5 sekud i rozlaczenniu kabelka 5 od masy rozpoczyna sie sczytywanie bledow.

Powodzenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 22:38

Dziekuje bardzo Dziadoo rysunek jest czytelny dla mnie. jeszcze raz dzieki. No i oczywiscie masz u mnie pifko :pub: oczywiscie wirtualne pifko :grin: . jeszce raz THX



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » ndz lut 06, 2005 22:41

Nie ma za co :bigok:

A tak jeszcze w gwoli scislosci: silnik z oznaczeniem PN to gaznik, a nie jednopunkt...



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 22:44

sorry to nie wiedzialem, ale juz kilka osob mi mowilo ze gaznik sterowany elektronicznie to jest jedno punktowy wtrysk.



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » ndz lut 06, 2005 22:59

No ja tez sie spotkalem kilka razy z taka opinia, ze gaznik sterowany elektronicznie to jednopunkt, ale zdecydownaie nie jest to prawda. A tak na marginesie, to modl sie, zeby Ci cos nie nawalilo w tym gazniku, bo to bedzie dopiero problem... :satan: :grrr:



GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 23:11

no juz mialem kilka problemow z nim. ale sie jakos samo naprawilo. Ale domyslam sie kiedy, jak zakladalem sprzet audio car, to akumulator byl odpiety na kilka godzin i pewnei wtedy sie naprawilo. A mianowicie co mi sie dzialo. Na swiatlach na luzie dodawal mi sam gazu. tzn silnik wkrecal sie na wysokie obroty. Oraz na trasie poprostu mi stawl kopcil jak disel, ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownie bylo zawsze oki. ale teraz juz nei mam tego. Nawet nie wiem co to bylo, asz koda bo jestem ciekawy.
A tak wogole to oco chodzi ze moga byc z nim problemy kwesti finansowej czy wyregulowania jego??



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » ndz lut 06, 2005 23:25

Problem polega na tym, ze na tych gaznikach malo kto sie zna i wie, jak to wyregulowac/naprawic.
Problemem jest tez kwestia finansowa: jak cos w tym gazniku padnie, to musisz kupowac oryginalna czesc, bo nie ma zamiennikow. Np silniczek krokowy (taka zlota grucha z lewej strony) kosztuje 1200 zl. Jes tez problem z czesciami uzywanymi - gaznikow tych jest bardzo malo i ciezko znalezc cos na szrotach.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lut 09, 2005 19:35

Dziadoo pisze:Cos tam mi sie udalo naskrobac, ale nie wiem, czy jest to dla Ciebie czytelne :bigok:

opis do schematu:

1. Zlacze diagnostyczne
2. opornik ( 1 kilo ohm)
3. Dioda LED (opornik lutujemy do dluzszej nozki - jest to "+" diody)
4. masa samochodu
5. Dodatkowy kabelek, ktory ciagniesz od zlacza diagnostycznego i przed sczytaniem bledow na 5 sekund laczysz go z masa.

Po podlaczeniu diody do zlacza i do masy, dioda swieci sie swiatlem ciaglym a w czasie laczenia zlacza diagnostycznego z masa (za pomoca kabelka nr 5) dioda nie sieci sie. Po odczekaniu 5 sekud i rozlaczenniu kabelka 5 od masy rozpoczyna sie sczytywanie bledow.

Powodzenia!
zrobilem tak samo jak napisales i ta dioda jara mi sie naokraglo



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr lut 09, 2005 22:02

a dajesz odpowiedni opornik? tak do 12v to bedzie jakieś 700-800 ohm, i oczywiscie opornik podłanczasz do nuzki plusowej!!!!!!!!!!!


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » śr lut 09, 2005 22:09

kody

oraz

tester

po raz ostatni- ogólnie zapraszam na stronę w sigu


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lut 09, 2005 22:33

opornik jest dobry mam wlasciwie tak samo zrobione jak szorka to przestawil mozliwe ze to moze byc z tym gniazdem diagnostycznym ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości