[mk2] Walek od G60 8V do RP 1.8 8V

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[mk2] Walek od G60 8V do RP 1.8 8V

Post autor: deKrzychu » ndz lip 23, 2006 10:54

Witam,
jak w temacie. Mam do kupienia walek od VW G60 8V. Facet w aukcji pisze ze ponoc ludzie montuja to do 8V 1.8 litra. Czy czekaja mnie jakies konplikacje przy montazu?
Na walek to juz mam smaczka :food: od dluzszego czasu tylko ceny horrendalne a tutaj za 15o pln mam to kupienia...
Za info z gory dzieki!


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lip 23, 2006 13:22

deKrzychu, wiesz moze o jakichś efektach?



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz lip 23, 2006 15:48

nie wiem czym tu sie jarac, przeciez to nic nie zmieni.. a nawet slabiej moze jezdzic..



deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » ndz lip 23, 2006 19:51

cyarnz pisze:nie wiem czym tu sie jarac, przeciez to nic nie zmieni.. a nawet slabiej moze jezdzic..
Na jakiej podstawie tak uwazasz?


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lip 24, 2006 11:11

PANOWIE JAKIEŚ KONKRETY!!!
cyarnz, ja sie niczym nie jaram, nie rzucaj słów na wiatr bo nie maja one wartosci, moze jakos uzasadnisz swój pogląd, czemu nic nie mieni albo czemu pogorszy? ja nawet nei znam parametrów tych wałków wiec nic na ten temat nie moge powiedzieć



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lip 24, 2006 12:45

Co niby da ten wałek skoro jest zrobiony pod G ladera?? A dać może 1KM lub zabrać 5KM. Pamiętajcie, że dany wałek jest pod dany silnik. Silnik ze sprężarką ma mniejszy stopień sprężania niż wolnossący, innej średnicy zawory. Mozna wałki przekładać ale z GTi 8V do zwykłego 1,8 8V. Efekt jest odczuwalny. Ja bym się w ten wałek nie ładował. Poszukaj u Świątka na stronie jakie wzniosy i czasy otwarcia mają wałki od silników 1,8 i 1,8 G lader.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lip 24, 2006 18:33

czemu niektórzy mają manie odpowiadania pytaniem na pytanie? jak sie człowiek o cos pytanie to nie koniecznie złośliwie tylko moze faktycznie czegos nie wie, a to co dla kogos jest oczywiscte dla pytającego oczywiste byc nie musi.....
ale ogólnie o takąodpowiedz jak TAZa mi chodziło bo niesie ze soba jakies wyjasnienie wczkolwiek tez ma nutke uszczypliwosci :jezor: , chodzi mi o początek...pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości