
(Pozwoliłem sobie z brytyjskiego forum skopiowac mój temat i lekko przetłumaczyć

Rok produkcji: 2010
Silnik:
2.0 TSI 210 KM (155 kW), Manual-6G
Układ dolotowy:
Seryjny
Układ wydechowy:
Seryjny
Układ napędowy:
6 stopniowy Manual
Obręcze aluminiowe "Donington"
- obrecze ze stopu metali lekkich 8J x 17
- opony 235/45 R17
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Seryjne
Wnętrze i car audio:
Kierownica multifunkcyjna
- kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skóra
- komputer pokładowy "MFA Plus"
Siedzenia sportowe z pakietem "Sportowym"
- tapicerka siedzeń "Catch up" - w połaczeniu z Alcantarą
Alarm
Czujnik cofania tył z podglądem na ekranie
Lusterko samoprzyciemniające z czujnikiem deszczu i światła
System radiowy "RCD 510"
Podłokietnik
Klimatyzacja "Climatronic"
Komputer pokładowy MFA Plus
Pakiet "Sportowy"
Pakiet "Czujnik deszczu"
Body kit i oświetlenie:
Światła bi-ksenonowe, z funkcją doświetlania zakrętów
Podgrzewane lusterka i dysze spryskiwaczy
Fabryczna moc i moment:
210 KM / 280 NM








Wykres mocy seryjnej, jak widać delikatnie odbiegł od katalogowych danych technicznych


Zamiast 210 KM i 280 Nm pojawiło się 243 KM 326 Nm

Przyspieszenie 0-150 km/h na serii
[youtube][/youtube]




Kilka pojedynków:
VS Scirocco R 265 HP
[youtube][/youtube]
VS Scirocco 250 HP DSG
[youtube][/youtube]
VS Mini Cooper 220 HP
[youtube][/youtube]
VS Seat Leon CUPRA R 265 HP
[youtube][/youtube]
VS Corsa B 211 HP
[youtube][/youtube]
VS Mazda MPS 260 HP
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
VS Opel Speedster 160 HP
[youtube][/youtube]
Z nienagranych pojedynków, a zapamiętanych były jeszcze wygrane z:Megane RS 250 HP, S4 2.7 265 HP, BMW X6 35i 306 HP,
i porażka z Mustangiem 300 HP

Miałem również okazje wzięcia udziału w dwóch "pojeżdżawkach". Pierwsza na kartingowym torze w Radomiu. Mój pierwszy raz



Wyglądało to tak:..
[youtube][/youtube]

Później odbywały się już niestety pamiętne RallySprinty na Marywilskiej. Czekałem aż śniegi stopnieją i wziąłem udział w jednej rundzie. W mojej klasie zająłem 3 miejsce na 24 uczestników.
Wyglądało to tak...
[youtube][/youtube]


Następna okazja do sprawdzenia swoich umiejętności i jako takiego kręcenia kierownicą była na Zlocie Seat Racing na Ułęży. W próbie sprawnościowej zająłem ponownie 3 miejsce i ustąpiłem jedynie kolegom z Hondy Civic Type R EP3 i Scirocco R



MODYFIKACJE
Samochód pozostał seryjny do końca 2011 roku. W listopadzie kupiłem nowe koła.
OZ Ultraleggera i opony Continental SportContact 3 - 235/35/19

Było troszkę wysoko



Na pokładzie zawitały sprężynki Eibach ProKit
Auto siadło ok. 3 cm i wygląda tak

Przez to wszystko pojawił się problem z wjeżdżaniem do garażu


Teraz muszę wjeżdżać tyłem, wtedy nie ma problemu

W dalszej kolejności zamontowany został Shortshifter firmy Forge Motorsport

Teraz jest dużo krócej... Short został ustawiony mniej więcej w 3/4 swojego zakresu
Przed planowanymi zmianami mocowymi pojawił się intercooler od S3

W styczniu zdecydowałem się na Stage 3 w firmie Compsport http://www.compsport.pl/
W Scirocco zawitała
Turbosprężarka K04
Wydech MG - 2,75" http://mgmotorsport.pl/
Oprogramowanie
Wykres mocy wygląda tak


Jak widać 365 KM i 437 Nm



Następnie korzystając z życzliwości kolegi wgrany został XDS oraz " ceremonia otwarcia "
[youtube][/youtube]



Przyspieszanie 0-150 km/h
[youtube][/youtube]
Przyspieszanie 100-200 km/h
[youtube][/youtube]
VS Audi RS4 B5 400+ HP
[youtube][/youtube]
VS DSG 360 HP

[youtube][/youtube]
VS Seat Leon Cupra R 345 KM
[youtube][/youtube]
Scirocco przyspieszało godnie, ale z hamowaniem miało znaczne problemy...
Od poniedziałku o to jak szybko się zatrzymam dba 6 tłoczkowy Big Break Forge Motorsport z tarczą 356 mm




Mam nadzieję, że Was nie zanudziłem moimi wypocinami

Pozdrawiam, górnik (scirocco-club.pl)