MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
najwięcej ma do powiedzenia kierownik jeśli z kierownika pupa to mu nic nie pomoże a niestety diesel ma mniejszy zakres obr to trzeba się bardziej starać ze odpowiednią zmianą biegów w benzynce a najlepiej turbo tego tak bardzo nie widać bo mamy więcej czasu na myślenie .Tak więc Kowal życzę ci dobrej zmiany biegów i też będziesz podobne mocowo benzynki objeżdżał
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Gdybym podczas kill'a miał to co mam teraz:
BMW nie miało by zupełnie nic do powiedzenia
BMW nie miało by zupełnie nic do powiedzenia
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
fajne kreski prawie do 4700 trzyma pełną moc, wydech zrobiony?
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Wykres mocy z drogi pokrywa się z tym z hamowni? Niby kazdy robi na rolce, tu na drodze wiec powininen byc bardziej rzetelny ale pewnie tez i na nizszym biegu robiony
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Na razie sama rurka 3" bez puszek - dźwięk mistrzostwobvw08 pisze:fajne kreski prawie do 4700 trzyma pełną moc, wydech zrobiony?
4. bieg to nie taki niski - na wyższe brakło prostej (wymagana autostrada).overrange pisze:Wykres mocy z drogi pokrywa się z tym z hamowni? Niby kazdy robi na rolce, tu na drodze wiec powininen byc bardziej rzetelny ale pewnie tez i na nizszym biegu robiony
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
ŻuReK, a tak szczerze powiedz mi ktory wynik jest dokladniejszy ten na drodze czy na rolce? Bo przeciez rolka nie odda warunkow drogowych tak mi sie wydaje...
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Wybacz, nie będę pajacował i udawał, że mam szybkie autobvw08 pisze:Tak więc Kowal życzę ci dobrej zmiany biegów i też będziesz podobne mocowo benzynki objeżdżał
330KM/450Nm
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
kowal za sztywno do tego podchodzisz liczy się głównie fun co z tego że objechało mnie evo albo jeep str8 grunt że rosną umiejętności
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
Kolejny temat w ktorym mozna poczytac wiele ciekawych teori/gdyban/zyciowych rozkmin Na szczescie jest jeszcze cos takieo jak praktyka i na wynik wyscigu i tago jak jedzie auto sklada sie za wiele czynnikow ktorych i tak jeszcze nie uwzgledniono. Hmmm moze podsumowujac zeby wygrywac trzeba miec turbo ktore wstaje ponizej 2tys i trzyma doladowwanie do odciecia (oczewiscie musi krecic sie co najmniej do 9tys) palic 5l/100km przy wadze 900kg i mega komfortowych warunkach najlepiej jak by do 5tys mialo dzwiek vr6ki i stopniowo przechodzil w dzwiek vtec
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
strus90 pisze:Kolejny temat w ktorym mozna poczytac wiele ciekawych teori/gdyban/zyciowych rozkmin Na szczescie jest jeszcze cos takieo jak praktyka i na wynik wyscigu i tago jak jedzie auto sklada sie za wiele czynnikow ktorych i tak jeszcze nie uwzgledniono. Hmmm moze podsumowujac zeby wygrywac trzeba miec turbo ktore wstaje ponizej 2tys i trzyma doladowwanie do odciecia (oczewiscie musi krecic sie co najmniej do 9tys) palic 5l/100km przy wadze 900kg i mega komfortowych warunkach najlepiej jak by do 5tys mialo dzwiek vr6ki i stopniowo przechodzil w dzwiek vtec
Pomijając kwestię spalania - pozostaje takim razie tylko jedno rozwiązanie:
" onclick="window.open(this.href);return false;
albo w wersji caddy
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
ŻuReK pisze:Podjeżdżam pod światła a na prawym pasie BMW 7 E65 735i (272PS/360Nm). Pan w średnim wieku z młodą dziewczynką, zerknął na moje auto - głupi uśmieszek, szepnął coś do dziewczynki i jazda... 1. bieg BMW pół długości z przodu, 2. bieg BMW nadal z przodu, 3. bieg Golf dojeżdża i wychodzi przed BMW, przy zmianie biegu na 4. Golf ponad długość z przodu i niestety zwężka do jednego pasa, a szkoda bo było coraz ciekawiej... na kolejnych światłach chciałem "uśmiechnąć się" ale Pan z BMW bardzo zwolnił i zanim dojechał miałem już zielone.
Wszystko na aktualnym "początkowym" programie 175/414, gdybym miał już docelowe 200-220/i około 450 byłoby o wiele łatwiej i efektowniej...
Co nie zmienia faktu, że "micha się cieszy"
Re: MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
karambol pisze:ŻuReK pisze:Podjeżdżam pod światła a na prawym pasie BMW 7 E65 735i (272PS/360Nm). Pan w średnim wieku z młodą dziewczynką, zerknął na moje auto - głupi uśmieszek, szepnął coś do dziewczynki i jazda... 1. bieg BMW pół długości z przodu, 2. bieg BMW nadal z przodu, 3. bieg Golf dojeżdża i wychodzi przed BMW, przy zmianie biegu na 4. Golf ponad długość z przodu i niestety zwężka do jednego pasa, a szkoda bo było coraz ciekawiej... na kolejnych światłach chciałem "uśmiechnąć się" ale Pan z BMW bardzo zwolnił i zanim dojechał miałem już zielone.
Wszystko na aktualnym "początkowym" programie 175/414, gdybym miał już docelowe 200-220/i około 450 byłoby o wiele łatwiej i efektowniej...
Co nie zmienia faktu, że "micha się cieszy"
Hahahahahahahahahahaha jestem pewny ze od samego startu Pan w 7 miał skrzynie na ECO ustawiona , wystartowal i przyspieszał tak jak za kazdym razem tylko kolega sie pocił
Zdaje sobie kolega sprawe z tego jak jezdzą takie 7mki ?
Przerobiłem własne 3 BMW a jezdziłem wieloma modelami z roznymi silnikami i wiem ze są to cięzkie samochody jak sie chce z nimi pokopać mowa o dosc nowym modelu e65 wiec nie ma szans zebys dał ASZ rade mozesz zrobic nawet sobie te 200 KM
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
///M3 pisze:mowa o dosc nowym modelu e65 wiec nie ma szans zebys dał ASZ rade mozesz zrobic nawet sobie te 200 KM
Nie przesadzaj. Taka beemka ma wg katalogu 7,5s do setki, niby 272KM ale prawie 1900kg. Myślę że mój ASZ (nieco ponad 200KM) dałby radę
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
MK4 Kombi ASZ+ vs BMW E65 735i
żeby uniknąć niepotrzebnych kłótni czy spekulacji wejdz na forum bmki i ugadaj się z kims ,
czy z rolki czy kreski dostaniesz baty
panowie, te bmki naprawde się odpychają pomimo gabarytów
ja uważam,że kill to jak się ugadujemy,że jedziemy
a nie,że nam się wydaje,że się killujemy
no i nie w mieście..
a tak wogóle kill to ma być zabawa, a nie spina czy dowartościowanie się lub podbudowanie własnego ego
a tutaj film dla rozluźnienia atmosfery:
" onclick="window.open(this.href);return false;
czy z rolki czy kreski dostaniesz baty
panowie, te bmki naprawde się odpychają pomimo gabarytów
ja uważam,że kill to jak się ugadujemy,że jedziemy
a nie,że nam się wydaje,że się killujemy
no i nie w mieście..
a tak wogóle kill to ma być zabawa, a nie spina czy dowartościowanie się lub podbudowanie własnego ego
a tutaj film dla rozluźnienia atmosfery:
" onclick="window.open(this.href);return false;
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości