Wskaznik paliwa wariuje :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wskaznik paliwa wariuje :(
Witam serdecznie , na poczatku chcialbym sie przywitac, gdyz jestem tu nowy
Pare dni temu kupilem sobie Golfa 3 TDI Kombi, kolega ktory jest mechanikiem polecil mi to autko gdyz mowil ze silniki tdi sa niezawodne a golfy sa czesto spotykane i duzo od nich czesci na rynku wtornym.
No ale daze do sedna. Albowiem mam 2 problemy, jeden to taki ze tylko czasami podnosi mi sie wskaznik temepratury silnika ( ale nie martwie sie tym bo kolega powiedzial ze sam wskaznik musi miec gdzies jakies luzy bo temperatura jest ok ). Bardziej mnie martwi drugi problem - szaleje mi wskaznik paliwa...
raz jest na polowie , pozniej znowu na zero , pozniej znowu jest na rezerwie... Gdy go kupowalem mial wskaznik na pierwszym bialym pasku po rezerwie, zalalem go na 35 litrow i bylo nieco ponad polowa... ( to juz mi delikatnie podpadlo bo przeciez rezerwa ma okolo 7 litrow a dodajac 35 litrow to powinno byc o wiele wiecej niz jeden pasek ponad polowe ) no ale niewazne , kiedy trzese autem to wskaznik sie wacha, tak samo jak bujam tylem jak i przodem ( wiec juz nie wiem czy to plywak czy to blad wskaznika ). Bralem tez mozliwosc ze moze mi tyle pali ale raczej ten silnik 1.9 Tdi 90 koni, 95 rocznik nie pali 13 litrow ropy? Chcialbym sie zapytac czy tez mieliscie podobnie i czy sie tym przejmowac czy nie ? ile powinien palic kombi ? o ile wiecej niz hatchback ? pozatym wymienilem w nim odrazu filtr paliwa , powietrza i oleju wraz z olejem. Kurde juz nie wiem co moze byc spowodowane albo tak duzym spalaniem albo takim blednym odczytem , jezeli zdublowalem temat to przepraszam , jestem tu nowy.
Pare dni temu kupilem sobie Golfa 3 TDI Kombi, kolega ktory jest mechanikiem polecil mi to autko gdyz mowil ze silniki tdi sa niezawodne a golfy sa czesto spotykane i duzo od nich czesci na rynku wtornym.
No ale daze do sedna. Albowiem mam 2 problemy, jeden to taki ze tylko czasami podnosi mi sie wskaznik temepratury silnika ( ale nie martwie sie tym bo kolega powiedzial ze sam wskaznik musi miec gdzies jakies luzy bo temperatura jest ok ). Bardziej mnie martwi drugi problem - szaleje mi wskaznik paliwa...
raz jest na polowie , pozniej znowu na zero , pozniej znowu jest na rezerwie... Gdy go kupowalem mial wskaznik na pierwszym bialym pasku po rezerwie, zalalem go na 35 litrow i bylo nieco ponad polowa... ( to juz mi delikatnie podpadlo bo przeciez rezerwa ma okolo 7 litrow a dodajac 35 litrow to powinno byc o wiele wiecej niz jeden pasek ponad polowe ) no ale niewazne , kiedy trzese autem to wskaznik sie wacha, tak samo jak bujam tylem jak i przodem ( wiec juz nie wiem czy to plywak czy to blad wskaznika ). Bralem tez mozliwosc ze moze mi tyle pali ale raczej ten silnik 1.9 Tdi 90 koni, 95 rocznik nie pali 13 litrow ropy? Chcialbym sie zapytac czy tez mieliscie podobnie i czy sie tym przejmowac czy nie ? ile powinien palic kombi ? o ile wiecej niz hatchback ? pozatym wymienilem w nim odrazu filtr paliwa , powietrza i oleju wraz z olejem. Kurde juz nie wiem co moze byc spowodowane albo tak duzym spalaniem albo takim blednym odczytem , jezeli zdublowalem temat to przepraszam , jestem tu nowy.
Wskaznik paliwa wariuje :(
1 - temperatura a właściwie wskazówka ma stać w miejscu - jak nie to wymiana Termostatu i czujnika temperatury cieczy na nowe ( WAHLER )
2 - uwalony pływak- czujnik w zbiorniku .... lub problem ze stabilizatorem w zegarach ( znajdziesz info na necie o tym ) lubią się zimne luty pojawić i źle wskazuje
3 - kolega mechanik to ma LUZY ale w swojej wiedzy na temat TDI
2 - uwalony pływak- czujnik w zbiorniku .... lub problem ze stabilizatorem w zegarach ( znajdziesz info na necie o tym ) lubią się zimne luty pojawić i źle wskazuje
3 - kolega mechanik to ma LUZY ale w swojej wiedzy na temat TDI
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Wskaznik paliwa wariuje :(
Shinook, wyjmij kolego smoka z baku, na 99% jest juz wytarta listwa po ktorej jezdzi blaszka i wskazuje poziom paliwa
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wskaznik paliwa wariuje :(
mały odkop
kupiłem kombika TDI i przy zatankowaniu do pełna licznik pokazuje 3/4 zbiornika, sprawdziłem na innym liczniku i jest to samo. Wina wskazuje na pływak ale czy kombi ma taki sam jak zwykły hatchback?? Bo nie wiem czy szukać typowo od kombi a może ktoś wymienił na inny i temu nie działa jak nalezy...
kupiłem kombika TDI i przy zatankowaniu do pełna licznik pokazuje 3/4 zbiornika, sprawdziłem na innym liczniku i jest to samo. Wina wskazuje na pływak ale czy kombi ma taki sam jak zwykły hatchback?? Bo nie wiem czy szukać typowo od kombi a może ktoś wymienił na inny i temu nie działa jak nalezy...
Wskaznik paliwa wariuje :(
Odłącz na na chwile akumulator i sprawdz
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wskaznik paliwa wariuje :(
Wygląda raczej na problemy z zegarem, jakby powoli wysiadała wskazówka.
Przed wymianą czegoś. Najpierw wyjmij pompe paliwa i dobrze psiknij wd40 lub aerozolem do konserwacji styków kabli w płytke na której chodzi wskazówka od pływaka. Takie rzeczy lubią śniedzieć i mieć zakłócenia w tych autach. Nie poskutkuje to wymien pływak.
Przed wymianą czegoś. Najpierw wyjmij pompe paliwa i dobrze psiknij wd40 lub aerozolem do konserwacji styków kabli w płytke na której chodzi wskazówka od pływaka. Takie rzeczy lubią śniedzieć i mieć zakłócenia w tych autach. Nie poskutkuje to wymien pływak.
Re: Wskaznik paliwa wariuje :(
Sprawdz czy ktoś przy wymianie pompy nie zamienił przewodów od pływaka i potencjometru.Shinook pisze:Witam serdecznie , na poczatku chcialbym sie przywitac, gdyz jestem tu nowy
Pare dni temu kupilem sobie Golfa 3 TDI Kombi, kolega ktory jest mechanikiem polecil mi to autko gdyz mowil ze silniki tdi sa niezawodne a golfy sa czesto spotykane i duzo od nich czesci na rynku wtornym.
No ale daze do sedna. Albowiem mam 2 problemy, jeden to taki ze tylko czasami podnosi mi sie wskaznik temepratury silnika ( ale nie martwie sie tym bo kolega powiedzial ze sam wskaznik musi miec gdzies jakies luzy bo temperatura jest ok ). Bardziej mnie martwi drugi problem - szaleje mi wskaznik paliwa...
raz jest na polowie , pozniej znowu na zero , pozniej znowu jest na rezerwie... Gdy go kupowalem mial wskaznik na pierwszym bialym pasku po rezerwie, zalalem go na 35 litrow i bylo nieco ponad polowa... ( to juz mi delikatnie podpadlo bo przeciez rezerwa ma okolo 7 litrow a dodajac 35 litrow to powinno byc o wiele wiecej niz jeden pasek ponad polowe ) no ale niewazne , kiedy trzese autem to wskaznik sie wacha, tak samo jak bujam tylem jak i przodem ( wiec juz nie wiem czy to plywak czy to blad wskaznika ). Bralem tez mozliwosc ze moze mi tyle pali ale raczej ten silnik 1.9 Tdi 90 koni, 95 rocznik nie pali 13 litrow ropy? Chcialbym sie zapytac czy tez mieliscie podobnie i czy sie tym przejmowac czy nie ? ile powinien palic kombi ? o ile wiecej niz hatchback ? pozatym wymienilem w nim odrazu filtr paliwa , powietrza i oleju wraz z olejem. Kurde juz nie wiem co moze byc spowodowane albo tak duzym spalaniem albo takim blednym odczytem , jezeli zdublowalem temat to przepraszam , jestem tu nowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości