 Przednie amorki z racji tego, że mają grube "tłoczyska" pompują się ze cztery razy szybciej niż tył
  Przednie amorki z racji tego, że mają grube "tłoczyska" pompują się ze cztery razy szybciej niż tył   
 











Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
 Przednie amorki z racji tego, że mają grube "tłoczyska" pompują się ze cztery razy szybciej niż tył
  Przednie amorki z racji tego, że mają grube "tłoczyska" pompują się ze cztery razy szybciej niż tył   
 













 obym sie mylil...
 obym sie mylil...

Nadkole tylko muszę inaczej uformowaćlukas.g60 pisze:To do A4 b5? Zrób fotkę proszę jak zalozysz tyl





ja u siebie mam redukcję z gwintu M22x1,5rufers pisze:Mam pytanie jakiej średnicy są wyjścia w butlach od Mapeta bo nypel 1/2" za maly a 3/4" za duży.


i co nigdzie ci nei obciera? jak max spuscisz powietrze tez nie?MaxsteRR pisze:Nadkole tylko muszę inaczej uformowaćlukas.g60 pisze:To do A4 b5? Zrób fotkę proszę jak zalozysz tyl



MaxsteRR, a u Ciebie gwint uszczelnia tylko ten jeden oring na dole czy dałeś jeszcze jakiś klej, pakuły itp?MaxsteRR pisze:

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości