Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Zgięty korbowód powodowałby drgania silnika, a ja mam tylko drgania gdy pompka siadła, więc raczej odpada, ale oczywiście dzięki kolego za pomysł
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Nowe newsy odnośnie gofra:
1. Z korka wlewu oleju na rozgrzanym silniku leci dym
2. Pompki działają prawidłowo
3. Urządzenie którego foto zamieszczam poniżej jest cale w oleju, mechanik powiedział że to może być wina turbiny ( zdj pożyczone od użytkownika Fahoo, )
PLANY:
1. Samochód idzie we wtorek do mechanika i sprawdzi ciśnienie na tłokach, mozliwe że to wina pierścieni
1. Z korka wlewu oleju na rozgrzanym silniku leci dym
2. Pompki działają prawidłowo
3. Urządzenie którego foto zamieszczam poniżej jest cale w oleju, mechanik powiedział że to może być wina turbiny ( zdj pożyczone od użytkownika Fahoo, )
PLANY:
1. Samochód idzie we wtorek do mechanika i sprawdzi ciśnienie na tłokach, mozliwe że to wina pierścieni
Markoś :)
Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
ile tego dymu? u mnie od trzech lat leci i dalej śmiga a zawór egr też jest spocony olejem od dołu, cieknie przez małą dziurkęMarkoś pisze:Nowe newsy odnośnie gofra:
1. Z korka wlewu oleju na rozgrzanym silniku leci dym
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Markoś, zaolejony egr świadczy o obecności oleju w przewodach powietrznych między turbo a kolektorem ssącym.
Obecność oleju spowodowana jest przez 2 czynniki: uszkodzone uszczelnienia w turbo,przelany olej w silniku wyrzucony przez odme do dolotu"ekologia"
Obecność oleju spowodowana jest przez 2 czynniki: uszkodzone uszczelnienia w turbo,przelany olej w silniku wyrzucony przez odme do dolotu"ekologia"
Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Przelany olej na pewno nie jest, dlatego że raz na tydzień dolewam bo miarka nie łapie nawet, ale dolewam po 50-100 ml więc tragedii nie ma, jeżeli egr świadczy tylko o tych dwóch czynnikach to co ma ciśnienie na tłokach ? za pewne ten dym, ale co ma zaolejony egr I następne pytanie co mają do tego pompkiFahoo pisze:Markoś, zaolejony egr świadczy o obecności oleju w przewodach powietrznych między turbo a kolektorem ssącym.
Obecność oleju spowodowana jest przez 2 czynniki: uszkodzone uszczelnienia w turbo,przelany olej w silniku wyrzucony przez odme do dolotu"ekologia"
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Markoś, Badaniem "kompresji" ocenia sie stan silnika
Pompki i ich korekcje pomagaja w ocenie stanu poszczególnych cylindrów ale nie sa wyznacznikiem w 100%
Dopiero pełna diagnostyka logi,kompresja,korekcje i pare innych testów pozwalaja określić przybliżony stan motoru
Pompki i ich korekcje pomagaja w ocenie stanu poszczególnych cylindrów ale nie sa wyznacznikiem w 100%
Dopiero pełna diagnostyka logi,kompresja,korekcje i pare innych testów pozwalaja określić przybliżony stan motoru
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Fahoo, masz rację, szczerze to ostatnio każdy mechanik mówi bym sprzedał swój samochód, że już turbina pada ( nie prawda) że co tydzień będę dolewał litr oleju ( nie prawda)... ale poczekam na wynik tego ciśnienia na tłokach.
Markoś :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości