amortyzatory w variancie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

amortyzatory w variancie

Post autor: rutek » sob lip 22, 2006 16:56

takie pytanko: w opisach amorkow czytam ze sa do "golfa mkIII przod tyl ale nie variant i GTI" wiec moje pytanie brzmi: jakie sa do varianta? czym sie musza chakteryzowac?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 22, 2006 17:22

Chodzi mniej więcej o to że amorki tylne są takie same (oczywiście chodzi o długość) do wszystkich trojek oprócz GTI i kombi. Musisz więc szukać dedykowanych do varianta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » sob lip 22, 2006 17:34

sorki za sarkazm ale odpowiedz powalajaca! ;)
wlasnie mi chodzi o scharakteryzowanie roznic pomiedzy "normanym" amorem a variantem. podejrzewam ze na pewno maks obciazeniem ale co jeszcze: twardoscia, skokiem, tlumieniem kompresji lub powrotu?


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 22, 2006 17:45

Kształtem. Myślałem że ci to wystarczy, że po prostu szukasz amorków do varianta albo nie rozumiesz czemu typowe tanie amorki nie pasują do tych dwóch modeli. Siłą tłumienia to prawie każda wersja golfa w oryginale ma inną. Wybacz za brak wykresów siły tłumienia i danych w odpowiednich jednostkach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » sob lip 22, 2006 17:58

"typowe tanie amorki nie pasują do tych dwóch modeli"
hmm. rozumiem ze jako posiadacz nietpowego samochodu z nietypowymi amorkami mam sie nastawic na wiekszy wydatek niz typowcy.
amorow nie szukam. jeszcze...
jesli chodzi o pytanie to kierowala mna czysta. babska ciekawosc :)


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 22, 2006 18:05

rutek pisze:mam sie nastawic na wiekszy wydatek niz typowcy.
to niestety musi być prawda :) ale nie szokująca.
Pisząc o typowych tanich miałem na myśli coś jak Cofap-y lub w tym stylu. Nie najgorsze, ale łatwo dostępne tylko do najczęściej spotykanych modeli.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » ndz lip 23, 2006 00:20

tak wyglada od zwyklego amortyzator GTI itp Obrazek
a tak od Varianta Obrazek
w variancie amory sa zalozone na odwrot, tzn sprezyna jest na dole a w zwyklym u gory, sa tez dluzsze i grubsze od tych z GTI i normlanych


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 254 gości