Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Muszka.d,
Wiec twoim zdaniem w momencie gdy kolega zaladuje do swojego bodajże ajm-a w kazdym badz razie 115 konnego tdi pompowtryskiwacze od arl to bedzie trzeba musowo jechac na hamownie i zrobic korekte softu???
Wiec twoim zdaniem w momencie gdy kolega zaladuje do swojego bodajże ajm-a w kazdym badz razie 115 konnego tdi pompowtryskiwacze od arl to bedzie trzeba musowo jechac na hamownie i zrobic korekte softu???
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Musowo nie trzeba robić korekty, ale tak jak pisałem silnik nie będzie chodził jak powinien... Będzie podobna praca jak teraz na tych pompkach które ma uszkodzone... No i moc sama od siebie nie wzrośnie... Trzeba adoptować pompki pod soft żeby to miało ręce i nogi... Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale chyba nie samymi wtryskami???Muszka.d pisze: Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
bocian19, niech kolega dorzuci jeszcze BRD + FMIC, sprzęgło i będą okolice 200KM, EOT
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
czarodziej6969,
turbo napewno bedzie jakies wieksze z tym ze to dopiero w pl a narazie chce sciagnac z pl wtryski i zalozyc tu aby jakos jezdzic i dlatego sie nasuwa moje pytanie czy da rade smigac normalnie bez korekty przez jakies 5-10 tys km a potem w pl se wszsytko ogranie...
I dalej nie jestem pewnien co mu doradzic, czy te arl czy poprostu niech kupuje takie same co mial czyli od ajm?...
turbo napewno bedzie jakies wieksze z tym ze to dopiero w pl a narazie chce sciagnac z pl wtryski i zalozyc tu aby jakos jezdzic i dlatego sie nasuwa moje pytanie czy da rade smigac normalnie bez korekty przez jakies 5-10 tys km a potem w pl se wszsytko ogranie...
I dalej nie jestem pewnien co mu doradzic, czy te arl czy poprostu niech kupuje takie same co mial czyli od ajm?...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
bocian19, bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
Poza tym tych z ARL nie znajdziesz w dobrej kondycji...poprostu nie masz najmniejszych szans
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
Poza tym tych z ARL nie znajdziesz w dobrej kondycji...poprostu nie masz najmniejszych szans
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Fahoo, jak poszuka to znajdzie. ja swoje AL sprzedawalem w swietnym stanie.
bocian19, jak moze to niech przemeczy sie na tym co ma te 10 000km. Wróci to ogarnie wszystko za jednym razem, teraz zmiana pompek bez korekty jest bez sensu.
bocian19, jak moze to niech przemeczy sie na tym co ma te 10 000km. Wróci to ogarnie wszystko za jednym razem, teraz zmiana pompek bez korekty jest bez sensu.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
hugo00, tak tyll=ko powiedz w jakim tępie one poszły ....a sprawne kupic to uuuuuuuuuu Panie...nie bede pisal ile kpl przewaliłem
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
tego samego dnia co wystawilem odezwalo sie 5 osób. poszly za 1500.
ale tu przyznam ci racje. latwo nadziac sie na mine...
ale tu przyznam ci racje. latwo nadziac sie na mine...
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
za 1500 zł to znajdziesz coś, ale moim zdaniem jeżeli kolega nie jest zapaleńcem "tuningu" to bez sensu szukać AL-ek które nie jest łatwo dorwać... chyba że ktoś sprzedaje i nie wie co to jest... a i tak się zdarzało... Zdrowsze i lepsze kupi od 130km, czyli BA o ile dobrze pamiętam, tego było więcej i można lepiej wybierać... lub seryjne od AJM - chyba AJ jeżeli znowu dobrze pamiętam... fahoo potwierdza to co Ci pisałem, silnik będzie kulawy, a chyba nie w tym cała pieśń ?
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dokladnie...
To jeszcze jedno pytanie, teraz smiga na 2 pompowtryskach (przynajmniej tak powiedzial komp) i juz mu zle pali...
Czy nie ma ryzyka ze te 2 nastepne tez mu padna i wtedy bedzie zmuszony robic cos na gwalt??
To jeszcze jedno pytanie, teraz smiga na 2 pompowtryskach (przynajmniej tak powiedzial komp) i juz mu zle pali...
Czy nie ma ryzyka ze te 2 nastepne tez mu padna i wtedy bedzie zmuszony robic cos na gwalt??
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A to dziwne, nawet tu na forum jest fura z ECU AJM, gdzie po włożeniu AL+ nic takiego nie miało miejscaFahoo pisze: bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
witam czy ktoś podzieli się doświadczeniem jak najłatwiej zablokować sprężynę w wtrysku tdi aby sprawdzić lub ustawić ciśnienie wtrysku zasadniczego??
na zwykłym próbniku np. takim jak PRW-3
na zwykłym próbniku np. takim jak PRW-3
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
toffic, to niech jeździ dalej
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości