1.3 MH dużo pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.3 MH dużo pali
witam chcialbym sie podłączyć pod temat, tez mam taki problem ze swoim 1.3MH, zapłon ustawiłem, ewidentnie czuć i widać paliwo z tłumika, na wolnych obrotach leje sie z rury.. doradzicie co zrobić z tym gaźnikiem? jaki gaźnik moze pasować zamiast tego pierburga?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.3 MH dużo pali
Poczytać forum i naprawić. Z tłumika napewno nie leje się paliwo tylko woda. Zacznij od membrany zaworu wzbogacania mieszanki i kontroli siłownika pull down szczegóły w wyszukiwarce.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zamiast naśmiewać się, doradźcie.
Skoro dla niektórych norma jest, że Mk2 1,3 pali 10-14 l/100 to oznacza, że albo jeźdzą trupami, albo z gazem w podłodze.
Do autora watku - pali stanowczo za dużo, przy ekonomicznej jeździe w trasie 80-100 km/h bez przyspieszeń powinien właśnie spalić około 6 litrów. W mieście zimą móże dojść do 10 na krótkich odcinkach. Nie słuchaj banialuków, że masz się przyzwyczaić, bo ludzie nie wiedzą o czym piszą. Skoro mój 1,8 GX podczas jazdy w trasie 90 km - 100 km/h (na długiej skrzyni) spalic potrafi 6,3 l/100, to twój powinien podobnie. Dodam więcej - mam jeszcze amerykana z silnikiem 5,2 l benzyna i podczas ekonomicznej jazdy 100 km/h w długiej trasie spalił mi 11,5 l/100. I mam gdzieś, czy ktoś w to wierzy czy nie. Moja rada: zacznij od analizy spalin w dobrym zakładzie moto, ale takim, w którym mechanik potrafi zinterpretować wyniki urządzenia pomiarowego. Potem czas na regulację/naprawę gaźnika. jesli masz blisko do Wrocławia, moge polecić świetny zakład diagnostyki.
Do autora watku - pali stanowczo za dużo, przy ekonomicznej jeździe w trasie 80-100 km/h bez przyspieszeń powinien właśnie spalić około 6 litrów. W mieście zimą móże dojść do 10 na krótkich odcinkach. Nie słuchaj banialuków, że masz się przyzwyczaić, bo ludzie nie wiedzą o czym piszą. Skoro mój 1,8 GX podczas jazdy w trasie 90 km - 100 km/h (na długiej skrzyni) spalic potrafi 6,3 l/100, to twój powinien podobnie. Dodam więcej - mam jeszcze amerykana z silnikiem 5,2 l benzyna i podczas ekonomicznej jazdy 100 km/h w długiej trasie spalił mi 11,5 l/100. I mam gdzieś, czy ktoś w to wierzy czy nie. Moja rada: zacznij od analizy spalin w dobrym zakładzie moto, ale takim, w którym mechanik potrafi zinterpretować wyniki urządzenia pomiarowego. Potem czas na regulację/naprawę gaźnika. jesli masz blisko do Wrocławia, moge polecić świetny zakład diagnostyki.
1.3 MH dużo pali
Znaczy się trupem jechałeś. Na podstawie jednego trupa generalizujesz, że 1,3 pali srednio 10 l/100?sliwka90 pisze:Ja jak jechałem takim to miasto 13 i kropli mniej a jechałem ecodriver a trasa 7.3 i przy 90 km/h
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
1.3 MH dużo pali
Obecnie mam spalanie 7.5 l w mieście.. Jednak da się zejść niżej.. Ogarnę jeszcze świece i wtedy do końca zobaczę ile pali. Na trasie powinien zejść do 6.5 tak myślę..
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do świec
w moim 1,8 GX miałem początkowo dedykowane Championy jednoelektrodowe. Chodził dobrze, nic się nie działo, odpalał od razu itd. Ale ja lubię eksperymenty i kupiłem wyczynowe Beru Ultra X Titanium (albo Platinium) 4-ro elektrodowe (gdzie dwie elektrody maja inna wysokość i grubość niż dwie pozostałe). Teraz to bajka. Silnik szybciej reaguje na kopnięcie w gaz, Zapala natychmiast. Ogólnie przyjemniej chodzi. Nie sa to tanie świece, ale z czystym sumieniem polecam - u mnie w obu autach się sprawdziły.
PS. Jak widzisz, 1,3 może palic mniej. Załóż też dobre kable zapłonowe (z zyłą miedzianą) i zobaczysz różnicę w kulturze pracy.
PS. Jak widzisz, 1,3 może palic mniej. Załóż też dobre kable zapłonowe (z zyłą miedzianą) i zobaczysz różnicę w kulturze pracy.
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
1.3 MH dużo pali
W kulturze pracy to u mnie już nie pomogą kable bo słychać trochę zawory orientujesz się czy może czy (nie wiem jak to nazwać) "zużyta głowica" lub brak ciśnienia na tłokach (jeszcze nie sprawdzałem) mogą mieć wpływ na spalanie?
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1.3 MH dużo pali
Wszystko ma wpływa na moc i na spalanie. Nawet wilgotnośc powietrza i jego teperatura. Więc tak:
1. Zmierz cisnienie sprężania (ma być w miarę równe)
2. Wsadz placa w dupę golfiny (czyli wsadz palca w rurę wydechową i lekko potrzyj). Jak wyciagniesz duzo sadzy (a najgorzej jak tłustej) to wiesz, że masz złe spalanie. Jesli nie żre oleju to trzeba ustawić skład mieszanki i zapłon. Jak żre to kaplica. generalnie powinieneś miec na palcu lekki osad sadzy, dosłownie lekki.
3. Jesli masz blisko do Wrocławia to jedź do firmy Jetronik. To geniusze w diagnostyce silników.
1. Zmierz cisnienie sprężania (ma być w miarę równe)
2. Wsadz placa w dupę golfiny (czyli wsadz palca w rurę wydechową i lekko potrzyj). Jak wyciagniesz duzo sadzy (a najgorzej jak tłustej) to wiesz, że masz złe spalanie. Jesli nie żre oleju to trzeba ustawić skład mieszanki i zapłon. Jak żre to kaplica. generalnie powinieneś miec na palcu lekki osad sadzy, dosłownie lekki.
3. Jesli masz blisko do Wrocławia to jedź do firmy Jetronik. To geniusze w diagnostyce silników.
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
1.3 MH dużo pali
ozzy1979, Ciśnienie sprawdzę jakoś w najbliższym czasie, w rurze wydechowej nie mam dużo sadzi, lekko osmolony tylko. Gaźnik miałem ogarnięty także z nim nie powinno być kłopotów, gorzej martwię się o głowice bo słychać, ale sprawdzę jeszcze te świece może już się kończą choć nie mam pewności bo odpala mi ładnie. Nie, nie do Wrocławia mam jakieś 350 km
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
1.3 MH dużo pali
Nie no ozzy1979 weź lepiej nić nie pisz, wiem temat już dawno temu był ale jak to czytam to padam wyczynowe Beru Ultra X Titanium (albo Platinium) 4-ro elektrodowe zal wyczynowe świece heheheheh po drugie wsadź palca w dupę golfiny beż komentarza a po 3 po co jetronik?? a to jedź do firmy Jetronik. To geniusze w diagnostyce silników 1.3 MH to Gaźnik to nie wiem po co diagnostyka
1.3 MH dużo pali
Moj 1.3CAT 2G palił nawet 13l w zimie, zszedł do 10l, teraz założyłem lpg i pali 8l/100km ale gazu
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości