Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 01:44
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Witam serdecznie, mam problem nastepujacy: po ostatniej wymianie rozrzadu i czyszczeniu odmy (raczej wszystko dobrze zrobilem) auto delkatnie szarpie na benzynie, ma duzo mniej mocy, a na komputerze wyskoczyl blad jak w tytule -Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy - czy cos kolo tego. Podejrzewam ze komputer nie klamie i to przez ten czujnik, tylko ze mam problem z zlokalizowaniem go, gdzie ten czujnik sie dokladnie znajduje?? Golf 1.4 16v
Prosze o pomoc, jakas instrukcje gdzie on jest albo zdjecie
Prosze o pomoc, jakas instrukcje gdzie on jest albo zdjecie
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 01:44
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Dobra znalazlem i wyciagnalem go, ale ciekawy jestem czy da cos wymiana, bo kosztuje nie malo.. Wie ktos cos czy to doda mi cos mocy na tej benzynie? Bo na gazie CNG chodzi tak jak chodzil i na gazie w tej chwili jest mocniejszy niz na benzynie
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
No właśnie wyciągnąłeś tylko po co? trzeba było wypiąć wtyczkę i sprawdzić kabelki od niej do ECU, te czujniki rzadko padają, najczęściej przyczyna leży w kablach jeśli rzeczywiście błąd dotyczył zwarcia, błędy dotyczą także wartości sygnałów generowanych przez czujnik, lepiej podaj kod błędu bo Twój opis jest zbyt ogólnikowy zwłaszcza ,,zwarcie do masy - czy cos kolo tego kodów błędów dla czujnika stukowego jest co najmniej 9. Np 00513,00514,00524,00535,16708,16709.16710,16711,17712. Czujnik jest przykręcany siłą 20Nm, ani więcej ani mniej, miejsce przylegania czyste bez korozji, rezystancja mierzona pomiędzy dwoma pinami czujnika- nieskończona.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 01:44
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Wymienilem czujnik na wygladajacy zupelnie tak samo czujnik od polo 1.4, bledu juz nie ma, ale na benzynie wciaz auto przytyka i brakuje mocy - sytuacja taka nastepuje raczej jak auto pare minut pochodzi poniewaz gdy jest zimne to ma tyle mocy ile powinien miec. Co moze byc przyczyna??
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Wygląda jakby go przytykało z powodu np walnietego czujnika temp.cieczy. Może przylewa go benzyną bo czujnik oszukuje sterownik, że jest np -40 st. Sprawdź czy wskazania do kompa i te na deskę sa w miarę podobne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 01:44
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
No nie mam w tej chwili mozliwosci podlaczyc do vaga ale i tak wymienie filtr paliwa bo nie wiadomo kiedy byl wymieniany. Na desce pokazuje chyba dobrze chociaz nie wiem, wydaje mi sie ze szybko sie grzeje do 90 stopni bo juz po jakichs 2km. A dlaczego na kompie i na desce moze byc co innego jak czujnik jest chyba jeden?
Czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc niz walniety czujnik temperatury cieczy?
Czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc niz walniety czujnik temperatury cieczy?
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Tak naprawde to są 2 czujniki w jednej obudowie. Jeden podaje sygnał do sterownika silnka a drugi na deskę. Nie zawsze sa to te same wskazania lub zblizone do siebie.
Czujnik spalania stukowego - zwarcie do masy
Witam podepnę się pod temat. proszę o ocene grupy wskazan 28, chodzi o czujnik spalania stukowego .Wynik sprawdzania czujnika
spalania stukowego
(Test ZAŁ. / Test WYŁ.
System OK / System Nie OK)
pokazuje mi ze '''system nie ok '''czyli mam rozumieć ze czujnik jest padniety?
o\oraz grupa wskazan 22 i 23 odnośnie
.Cofnięcie kąta wyprzedzenia zapłonu dla cylindra przez układ regulacji
spalania przeciwstukowego.
wartos wymagana to 0 stopni na biegu jałowym i tyle jest ,ale podczas jazdy się nic nie zmienia tez jest 0 stopni jak mam to rozumieć ? silnik to 1.6 16v ATN pozdrawiam i udanego sylwestra
spalania stukowego
(Test ZAŁ. / Test WYŁ.
System OK / System Nie OK)
pokazuje mi ze '''system nie ok '''czyli mam rozumieć ze czujnik jest padniety?
o\oraz grupa wskazan 22 i 23 odnośnie
.Cofnięcie kąta wyprzedzenia zapłonu dla cylindra przez układ regulacji
spalania przeciwstukowego.
wartos wymagana to 0 stopni na biegu jałowym i tyle jest ,ale podczas jazdy się nic nie zmienia tez jest 0 stopni jak mam to rozumieć ? silnik to 1.6 16v ATN pozdrawiam i udanego sylwestra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości