„Cześć koledzy, zarejestrowałem się tutaj dzisiaj, bo nie moge już nigdzie znaleść pomocy, sprawa wygląda tak auto przerywa ok 2500-3100 obrotów, ponoć chodzi o zasilanie komputera, jak to zrobić? z tego co powiedział jeden mechanik to trzeba coś podłączyć kabel bezpośrednio z akumlatora do komputera

PS kto miałby schemat ABFa elektryki?? będe STRASZNIE wdzięczny, naprawde potrzebuje pomocy, bo nie stac mnie wywalić 400-500 zł na naprawe, a ponoc trawa ok 50 min, i to tylko głupi kabel
z tego co wiem jeszcze:
-czasami przekaznik ecu powoduje to, ale u mnie jest ok
-z tego co wnioskuje trzeba pociagnac kabel od akumlatora do bezpiecznikow i do ecu? czy do ecu i do bezpiecznikow... nie znam się ale moze to podda wam jakis pomysł”
Czy ktos miał już do czynienia z czyms takim jak podpinanie zasilania bezpośrednio pod ecu wspomniane w zapytaniu ?
Pamietam bodajze evo zawsze powtarzal ze w golf’ach 3 z silnikiem abf trzeba zrobic myk z skrzynka bezpiecznikow bo inaczej często zadazaja się problemy z tym silnikiem, może wlasnie to miał na mysli.
Jeśli ktos cos wie wiecej fajnie by było jakby się podzielil informacjami
pozdrawiam