MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Moderator: G0 Karcio
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Z tego co piszą na innym forum to dsg zmienia bieg w 8ms lub 18ms ja zmieniam w 300ms, do setki muszę dwa razy zmienić bieg czyli 600ms czyli już ponad pół sekundy sekundy straty do dsg.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nie do końca true.daniel1d pisze:Z tego co piszą na innym forum to dsg zmienia bieg w 8ms lub 18ms ja zmieniam w 300ms, do setki muszę dwa razy zmienić bieg czyli 600ms czyli już ponad pół sekundy sekundy straty do dsg.
DSG przepina biegi, ale samo sprzęgło pływa w trybie launch control. Jeśli masz FS, to czas będzie porównywalny z DSG. Oczywiście jak wepniesz na czas i bez obsuwy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
daniel1d, mi chodziło o to że to bardzo dobry czas skoro można go porównać do 430konnego auta w dsg
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nie mogę bardzo zmienić dużo szybciej niż 300ms bo mi synchronizatory w skrzyni nie pozawalają.zlos pisze:Jeśli masz FS, to czas będzie porównywalny z DSG. Oczywiście jak wepniesz na czas i bez obsuwy
www.proturbo.com.pl
Re: MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Eee tam, cudujeszdaniel1d pisze:Nie mogę bardzo zmienić dużo szybciej niż 300ms bo mi synchronizatory w skrzyni nie pozawalają.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Wyglądała jakby był czysty ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
z czego jest przepustnica bo chyba jest na linke ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Oryginalna przerobiona na linkę ale z czego dokładnie użyte są części to nie wiem.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
na vwvortex w jakimś temacie widziałem to części po prostu z jakiejś przepustnicy na linke VW - wyglądało na bardzo łatwy mod ori elektronicznej
a tak z innej beczki, jestem słaby z mechaniki/turbo więc pytanie
dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
a tak z innej beczki, jestem słaby z mechaniki/turbo więc pytanie
dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
To nie chodzi o turbo tylko o kompa który nie obsługuje elektronicznej przepustnicy.darek-vw pisze:dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości