MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Moderator: G0 Karcio
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Z tego co piszą na innym forum to dsg zmienia bieg w 8ms lub 18ms ja zmieniam w 300ms, do setki muszę dwa razy zmienić bieg czyli 600ms czyli już ponad pół sekundy sekundy straty do dsg.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nie do końca true.daniel1d pisze:Z tego co piszą na innym forum to dsg zmienia bieg w 8ms lub 18ms ja zmieniam w 300ms, do setki muszę dwa razy zmienić bieg czyli 600ms czyli już ponad pół sekundy sekundy straty do dsg.
DSG przepina biegi, ale samo sprzęgło pływa w trybie launch control. Jeśli masz FS, to czas będzie porównywalny z DSG. Oczywiście jak wepniesz na czas i bez obsuwy
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
daniel1d, mi chodziło o to że to bardzo dobry czas skoro można go porównać do 430konnego auta w dsg
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nie mogę bardzo zmienić dużo szybciej niż 300ms bo mi synchronizatory w skrzyni nie pozawalają.zlos pisze:Jeśli masz FS, to czas będzie porównywalny z DSG. Oczywiście jak wepniesz na czas i bez obsuwy
www.proturbo.com.pl
Re: MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Eee tam, cudujesz Jeśli te czasy rzeczywiście takie są to już wiem czemu mam takie problemy z autami wyposażonymi w DSG..daniel1d pisze:Nie mogę bardzo zmienić dużo szybciej niż 300ms bo mi synchronizatory w skrzyni nie pozawalają.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Wyglądała jakby był czysty
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
z czego jest przepustnica bo chyba jest na linke ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Oryginalna przerobiona na linkę ale z czego dokładnie użyte są części to nie wiem.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
na vwvortex w jakimś temacie widziałem to części po prostu z jakiejś przepustnicy na linke VW - wyglądało na bardzo łatwy mod ori elektronicznej
a tak z innej beczki, jestem słaby z mechaniki/turbo więc pytanie
dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
a tak z innej beczki, jestem słaby z mechaniki/turbo więc pytanie
dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
To nie chodzi o turbo tylko o kompa który nie obsługuje elektronicznej przepustnicy.darek-vw pisze:dlaczego pod turbo musi być przepustnica na linkę a nie ori?
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości