Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michol87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 20:21
Lokalizacja: Chorzów

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: Michol87 » wt cze 05, 2012 19:49

Witam...i...pozdrawiam...

Mam taki problem, gdy auto sie zagrzeje dźwigają mi sie obroty do 1500 i tak utrzymują.

- płyn chłodniczy w normie
- układ dolotowy w porządku także sprawdzałem z usuniętą obudowa filtra powietrza i żadnych zmian /odmy w porządku
- odpinałem także czujnik temperatury z wtyczki - bez żadnej reakcji
teraz mam odpięty + plus z akumulatora - ktoś pisał żeby tak zrobić aby komputer z resetować nie wiem sprawdzę jutro


''czy macie jakie jeszcze pomysły" ???
dodam że gaznik był robiony 2 lata temu :banghead:

po wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu obroty utrzymują sie na poziomie 800-900 a po paru kilometrach znów to samo :rozpacz:



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: marcinek84 » wt cze 05, 2012 22:18

Brakuje najważniejszego, jakie oznaczenie ma Twój gaźnik? Wygląda mi to na problem z nastawnikiem przepustnicy czy potencjometrem w 2ee.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michol87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 20:21
Lokalizacja: Chorzów

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: Michol87 » śr cze 06, 2012 00:06

jak sprawdzić oznaczenie ???



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: marcinek84 » śr cze 06, 2012 07:58

Jak masz taki zielony okrągły zbiornik po lewej to masz 2e2 jak nie to w 2ee jest po lewej 2 wtyczki 2 i 3 przewody po prawej nastawnik i do niego duza wtyczka idzie bo sterowany jest przez komputer zamontowany po stronie kierowcy w podszybiu, jak podniesiesz maskę to widac go pod oslona.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michol87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 20:21
Lokalizacja: Chorzów

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: Michol87 » śr cze 06, 2012 09:46

aha to mam 2ee komputer pod osłoną wtyczki sie zgadzają !



Awatar użytkownika
Michol87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 20:21
Lokalizacja: Chorzów

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: Michol87 » śr cze 06, 2012 10:02

jak sprawdzić ten potencjometr ???



Awatar użytkownika
sokol26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
Kontakt:

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: sokol26 » śr cze 06, 2012 17:51

Zacytuje tu mój post z innego tematu, odnoście nastawnika:
sokol26 pisze:Podejrzewam że to nastawnik przepustnicy, sam miałem z tym problem a objawy takie same. Nastawnik znajduje się od prawej strony gaźnika Obrazek (tu masz zdjęcie na odkręconym gaźniku i od dołu, nie sugeruj się napisem "przerwa") po dodawaj trochę gazu ciągnąc za dźwignie przepustnicy i zobacz czy ten bolec ze sprężynką się porusza. Podejrzewam że odpięcie od niego przewodów podciśnieniowych i brak zmian może potwierdzić że to membranka jest w nim pęknięta. Można też zdiagnozować problem za pomocą kodów błyskowych http://www.vwgolf.pl/porady/odczytywani ... i-oraz-vw/.
...po prawej stronie gaźnika stojąc przodem do auta :)



Awatar użytkownika
Michol87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 20:21
Lokalizacja: Chorzów

Obroty 1500 1.6 GL gaznik

Post autor: Michol87 » śr cze 06, 2012 20:29

dzieki panowie za pomoc samochód działa wporzadku dziwna sprawa ale rano podłaczylem + plus do akumulatora całą noc był odpiety , odpaliłem samochód auto sie zagrzało obroty były wysokie lecz niższe od poprzednich teraz -(1000-1100) pojezdzilem tak troche podjechałem na stacje zatankowac auto wlałem mu SHELL 98 cały bak i jak ręka odjął zrobiłem jeszcze 50 km dla pewności dałem mu w ''palnik" a on nic obroty w normie 700-800 i teraz niewiem czy auto mialo tylko takiego focha czy to od paliwa zależy ??? przyznam sie ze zawsze tankuje na bezobsługowych - jak najtaniej :satan:
choc mam teraz znów dziwne objawy lecz nie zawsze a mianowicie przy dojezdzie do swiateł wciskam sprzegło i obroty spadaja bardzo nisko niekiedy nawet zamruga lampka z ładowania - tak jak juz prawie miałby zgasnąć ... co może byc tego powodem ???

Ps jeszcze raz 100 krotne dzieki :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości