Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Belmondo
- Mały gagatek 
- Posty: 94
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Witam 
Mam problem z silnikiem 1.9 TDi. Problem tego typu ze nie ma kopyta podejrzewam tryb awaryjny. Komp wykazuje błąd zawór N108. Jadę samochodem gaszę zapłon i załączam zapłon i ciągnie jak złoto, ale po chwili znowu mół. Wywaliłem ww zawór N108 wstawiłem jakiś na stanie i problem jest tego typu jak go właczam w intalacje auto nie chce odpalic jak jest odpalone i go podłącze gaśnie samochód. Pytanie pierwsze co ten zawór ma za zadanie i czy mogłem jakis nie właściwy wsadzić bo byl od pompy z Peugeota. Aha i jak podłączałem stary zawór na krotko tzn aku nic się nie działo, a chyba powinna iglica chodzić.
			
									
									Mam problem z silnikiem 1.9 TDi. Problem tego typu ze nie ma kopyta podejrzewam tryb awaryjny. Komp wykazuje błąd zawór N108. Jadę samochodem gaszę zapłon i załączam zapłon i ciągnie jak złoto, ale po chwili znowu mół. Wywaliłem ww zawór N108 wstawiłem jakiś na stanie i problem jest tego typu jak go właczam w intalacje auto nie chce odpalic jak jest odpalone i go podłącze gaśnie samochód. Pytanie pierwsze co ten zawór ma za zadanie i czy mogłem jakis nie właściwy wsadzić bo byl od pompy z Peugeota. Aha i jak podłączałem stary zawór na krotko tzn aku nic się nie działo, a chyba powinna iglica chodzić.
Jedno serce, jedno bicie, VW ponad życie
						Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
108 czy 1009?
108 to przestawiacz kąta wtrysku 109 to zawor odcinający
			
									
									108 to przestawiacz kąta wtrysku 109 to zawor odcinający
- Belmondo
- Mały gagatek 
- Posty: 94
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Zawór N108 ten z boku pompy ten o którym mówisz jest na górze pompy. I właśnie mam jechać po ten zawór N108 i w sumie już mam mieszane uczucia czy to to??
			
									
									Jedno serce, jedno bicie, VW ponad życie
						Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Belmondo, zawór n108 mizna sprawdzic na vagu pod obciazeniem czy działa prawidłowo
grupa 004 oczekiwane i aktualne oraz stopien wypełnienia zaworu po którym poznacz co sie dzieje z przestawiaczem czyt, czy działa prawidłowo
			
									
									grupa 004 oczekiwane i aktualne oraz stopien wypełnienia zaworu po którym poznacz co sie dzieje z przestawiaczem czyt, czy działa prawidłowo
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Belmondo pisze:Zawór N108 ten z boku pompy ten o którym mówisz jest na górze pompy
 N108 jest na  dole ,z tyłu pompy ,pod głowiczką ,nie na górze .Na górze jest N 109 odcinający start -stop .Namieszałeś
 N108 jest na  dole ,z tyłu pompy ,pod głowiczką ,nie na górze .Na górze jest N 109 odcinający start -stop .Namieszałeś   A zawór pasi praktycznie z kązdej pompy boscha ,byle by gwint pasował .N109  podłaczony na krótko pod aku ,ma cykać i wciągać tłoczek
 A zawór pasi praktycznie z kązdej pompy boscha ,byle by gwint pasował .N109  podłaczony na krótko pod aku ,ma cykać i wciągać tłoczekSprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
objaw uszkodzonego zaworu N108 jest taki ze silnik pracuje tak jakby chciał z korpusu wyskoczyć w twoim przypadku jest coś innego
			
									
									- Belmondo
- Mały gagatek 
- Posty: 94
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
Zawór był uszkodzony po podłaczeniu do aku kaplica nic dawał oznak życia. Kupiłem uzywany nastepny w kompie zero błedów   błąd zniknął. Problem tego typu ze auto nie chce odpalic   odłączę zawór i auto odpala. Numer na zaworze sie rózni. Znajomy powiedział ze należy go zaadoptować czy to jest wykonalne?? W sumie nie wiem czemu nie wywala zadnego błedu a samochbod nie odpala
  odłączę zawór i auto odpala. Numer na zaworze sie rózni. Znajomy powiedział ze należy go zaadoptować czy to jest wykonalne?? W sumie nie wiem czemu nie wywala zadnego błedu a samochbod nie odpala  
			
									
									 odłączę zawór i auto odpala. Numer na zaworze sie rózni. Znajomy powiedział ze należy go zaadoptować czy to jest wykonalne?? W sumie nie wiem czemu nie wywala zadnego błedu a samochbod nie odpala
  odłączę zawór i auto odpala. Numer na zaworze sie rózni. Znajomy powiedział ze należy go zaadoptować czy to jest wykonalne?? W sumie nie wiem czemu nie wywala zadnego błedu a samochbod nie odpala  
Jedno serce, jedno bicie, VW ponad życie
						- Belmondo
- Mały gagatek 
- Posty: 94
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Problem z pompą 1.9 TDi 110 KM N108
problem rozwiązany padniete sterowanie pompy nowa pompa i lata silnik jak złoto pozdro
			
									
									Jedno serce, jedno bicie, VW ponad życie
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości




