Zaraz zaraz, czyli zablokowałeś w ten sposób po to żeby odkręcić śrubę na wale? No jak tak to nie było zbyt mądre.. Bo dodatkowy opór na zawory był przy odkręcaniu (i to nie mały) chyba ze źle Cię zrozumiałem.zorro89 pisze:zablokowalem jak pisalem i zalozylem klucz oczkowy plaski na sróbę metrowa przedłużka i odkrecilem.. nie pomyslalem ze cos sie moze stac..;/
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Tak się kończy gibanie koła pasowego
KamilP, no niestety dobrze zrozumiales.... teraz ciekawe czy sie skrzywily..
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Zawory to jedno, ale są jeszcze szklanki (jeśli masz hydrauliczną regulację luzów zaworowych, bo nie wiem jaki to silnik) i podpory wałka rozrządu, a raczej ich szpilki, które potrafią wyjść z głowicy razem z gwintem... Ale nie straszę Cię, bo to już musiałbyś mieć na prawdę pecha. Po kręceniu kluczem (czyli brak uderzenia z rozpędu jak w wypadku zerwaniu paska na pracującym silniku) obstawiam, że będzie dobrze. Jak odpalisz to się dowiesz, ewentualnie można wcześniej zmierzyć kompresję, jak zawory się ugięły to będzie uciekać.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
zorro89, to bardzo prawdopodobne.
śrube odkręca się po zablokowaniu wału np na piątce lub za pomocą specjalnej blokady.
śrube odkręca się po zablokowaniu wału np na piątce lub za pomocą specjalnej blokady.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 15:00
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Julianów
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Panowie pasek sie w żaden razrząd nie wkręcił poprostu spadł bo tak to odpala chodzi normalnie a jeździć nim narazie nie jeżdżę bo co chwile by ten pasek spadał :/ ogólnie to szukam tego frezu do czoła wału na wypożyczenie w okolicach rawy mazowieckiej bo musze to zrobić. a z tym silnikiem to tak to jest jak sie przed kupnem go nie odpali i sie oszczędza na tym :/ następnym razem napewno nie kupie po tańości żadnego silnika
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 15:00
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Julianów
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Panowie pasek sie w żaden razrząd nie wkręcił po prostu spadł bo tak to odpala chodzi normalnie a jeździć nim narazie nie jeżdżę bo co chwile by ten pasek spadał :/ ogólnie to szukam tego frezu do czoła wału na wypożyczenie w okolicach rawy mazowieckiej bo musze to zrobić. a z tym silnikiem to tak to jest jak sie przed kupnem go nie odpali i sie oszczędza na tym :/ następnym razem napewno nie kupie po taniości żadnego silnika
Tak się kończy gibanie koła pasowego
jesli sie tak stalo to jakie koszt mnie czekaja ? same zarowy do wymiany plus uszczelka pod glowe i planowanie nie ?
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
Tak się kończy gibanie koła pasowego
I prowadnice. Zawór jakieś 20zł sztuka, prowadnica 8zł, uszczelka około 150, śruby głowicy około 60zł
Tak się kończy gibanie koła pasowego
najprawdopodobniej nic sie nie stalo czekam narazie na zalatwienie freza.. ale dzis rano zalozylem spowrotem kolo male i sróbe i rozrzad jak powinien byc.. auto odpaliło na rys jak zawsze normalnie chodzi bez zadnych dziwnych odglosów czyli chyba mialem szczescie ;]
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 15:00
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Julianów
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Mam pytanko posiada ktoś na wypożyczenie frez do wału najlepiej okolice Rawy Mazowieckiej.
Kolo pasowe mk II 1,6D
Witam
Mam problem, dziś okazało się ze mam cały pasek klinowy poskręcany, spojrzałem na kola pasowe i to duze dolne ma mocne bicie.
Czy wymiana tego kola coś da czy nie?
Mam takie kolo od 1,6 benzyna myślę że będzie pasowało.
Problem ten był wcześniej lecz nigdy mi nie skrecalo paska klinowego.
Dodam że miesiąc temu miałem robiony rozrząd czy mechanik coś źle skręcił,.
Przeszukałem forum ale jest masa tematów dot. mk3 na mk 2 nic nie znalazłem byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Mam problem, dziś okazało się ze mam cały pasek klinowy poskręcany, spojrzałem na kola pasowe i to duze dolne ma mocne bicie.
Czy wymiana tego kola coś da czy nie?
Mam takie kolo od 1,6 benzyna myślę że będzie pasowało.
Problem ten był wcześniej lecz nigdy mi nie skrecalo paska klinowego.
Dodam że miesiąc temu miałem robiony rozrząd czy mechanik coś źle skręcił,.
Przeszukałem forum ale jest masa tematów dot. mk3 na mk 2 nic nie znalazłem byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kolo pasowe mk II 1,6D
klin na wale się obrobił ?, z tego co pamiętam jest tam koło bez tłumika drgań i wszystko powinno ładnie chodzić
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak się kończy gibanie koła pasowego
A jak jest o MK3,to co? Zbije Cię ktoś jak w nim napiszesz?luki3105 pisze:Przeszukałem forum ale jest masa tematów dot. mk3 na mk 2 nic nie znalazłem
Lepiej podpiąć się pod podobny wątek,niż smarować nowy i tym samym śmiecić,dlatego też połączyłem tematy.
Do rzeczy-gibanie koła może skończyć się kolizją tłoków z zaworami i wymianą silnika lub drogim remontem.
Trzeba zdjąć duże koło pasowe i założyć na tokarke.Na średnich obrotach okaże się czy ma bicie na tłumiku drgań,czy nie.Jak nie będzie miało bicia,to rozrząd do rozbiórki,czoło wału do zafrezowania i małe koło zębate do wymiany.Koło trzeba wziąć z górnej półki np.SWAG,bo te tanie tracą klina już przy dokręcaniu śruby.Śruba też do wymiany.
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Ok sorry ze zamieściłem nowy temat.
Czy w golfie 1,6 D jest tłumik drgan na kole dodam że jest to pojednyczne zwykle kolo pasowe takie jak na rysunku http://www.arwit.pl/partscatalogue/arti ... 0105%20255" onclick="window.open(this.href);return false; nie wiem czy jest tam gdzies tlumik drgan a podejdzie koło od benzyny 1.6 D celem sprawdzenia, nie mam dostępu do tokarki niestety.
Czy w golfie 1,6 D jest tłumik drgan na kole dodam że jest to pojednyczne zwykle kolo pasowe takie jak na rysunku http://www.arwit.pl/partscatalogue/arti ... 0105%20255" onclick="window.open(this.href);return false; nie wiem czy jest tam gdzies tlumik drgan a podejdzie koło od benzyny 1.6 D celem sprawdzenia, nie mam dostępu do tokarki niestety.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości