Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xXsilasXx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: sob maja 08, 2010 18:33
Lokalizacja: Ropczyce
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: xXsilasXx » czw maja 24, 2012 18:09

Jak już będzie pomalowany to projekt ma z górki, myślę że będzie konkret :pub: :pub:


Pozdrawiam Patryk!
Mein-->viewtopic.php?f=88&t=444345
Obrazek

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » śr maja 30, 2012 08:56

Witam,

kolego posiadam do Jetty idealną kanape pół skórę taką jak masz przednie fotele, nie jestem pewny tylko materiału na siedzisku.... byłbyś zainteresowany?



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » śr maja 30, 2012 09:35

SZOPENN pisze:kolego posiadam do Jetty idealną kanape pół skórę taką jak masz przednie fotele
Dzięki ale mamy kanapę, jest cały komplecik od Rallye poza tapicerką drzwi. No ale my mamy 4D tak więc będzie trzeba robić samemu.

Edit:

Nowe zakupy

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

no i jedyny element blacharski, który wymaga poważniejszej ingerencji i wymiany

Obrazek

Później gruntowne mycie karoserii

Obrazek Obrazek

no i bez pomocy by się nie obyło

Obrazek



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » czw maja 31, 2012 23:25

jak pasuje ta blacha dolna pod pas przedni?


APP jeśli chcesz żeby ładnie się kładł to rozcieńcz go delikatnie, bo on się bardziej nadaje jako ta masa uszczelniająca niż baranek....



Awatar użytkownika
unton84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:16
Lokalizacja: Sztum k. Malborka
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: unton84 » czw maja 31, 2012 23:35

robota idzie..czekamy jeszcze na zawias



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » pt cze 01, 2012 06:30

SZOPENN pisze:jak pasuje ta blacha dolna pod pas przedni?
No nie ma jej do czego przykręcić to nie wiem niestety. Ale reperaturka nadkola to słabizna wykonanie. Nie wiem, w którym miejscu blacharz będzie ją ciął ale profil/przełamanie w miejscu gdzie kończy się zderzak to nie pasuje do oryginału w żaden sposób.
SZOPENN pisze:APP jeśli chcesz żeby ładnie się kładł to rozcieńcz go delikatnie
Szopenn, czym najlepiej rozcieńczyć? Skrobałeś u siebie masę wygłuszającą na podłodze pod fotelami? Jeśli tak to co położyłeś później? U siebie w mieścinie mam dostępne z Bolla produkty i może coś podejdzie na tą podłogę...



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » pt cze 01, 2012 08:28

mastercinek pisze: No nie ma jej do czego przykręcić to nie wiem niestety. Ale reperaturka nadkola to słabizna wykonanie. Nie wiem, w którym miejscu blacharz będzie ją ciął ale profil/przełamanie w miejscu gdzie kończy się zderzak to nie pasuje do oryginału w żaden sposób.
dziwne bo z tej firmy dostałem tylny pas i był elegancki
mastercinek pisze:Szopenn, czym najlepiej rozcieńczyć? Skrobałeś u siebie masę wygłuszającą na podłodze pod fotelami? Jeśli tak to co położyłeś później? U siebie w mieścinie mam dostępne z Bolla produkty i może coś podejdzie na tą podłogę...
skrobałem, strona 3 i 4 w moim wątku. Jeśli chcesz malować czymś podłogę to musisz to usunąć bo to jest po prostu smoła z natrysku.

W niektórych miejscach jest już stara i stwardziała to bierzesz gumowy młotek i pęka, możesz miejscowo gaśnicą CO2 schładzać. Jeśli nie to męcz się jak jak benzyną i rozpusczaj... Zeszło mi z dzień na całą podłogę....


APP rozcieńczaj NITRO. Dokonaj prób, pisze że w zależności od ciśnienia albo robi się masa albo baranek... ale ten baranek z APP to ja cię mogę, przy takiej gęstości ma problemy z wypełnianiem porów dlatego musowo rozcieńczać. Ok. 100ml rozcieńczalnika powinno pomóc, zacznij od 50ml i dokonuj prób natrysku, wzoru faktury, wysychania i twardości, może będzie potrzeba 150ml, obserwuj jak się wlewa w zakamary, a przy okazji czy nie zmniejsza się objętościowo po zaschnięciu. Jeśli będzie coś na nic z twardością (nie powinno) to może będziesz musiał zmienić baranek na jakiś rzadszy.

Baranek nakładaj na dobrze umytą i odtłuszczoną i ZAPODKŁADOWANĄ powierzchnie, w innym wypadku będzie odpadał. PO barankowaniu po kilku dniach jak konkret wyschnie z pędzla go pomaluj albo farbą chlorokauczukową, albo poliuretanową albo np RENOLAKIEM z korektorem (polecam ten ostatni) z pędzla...



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: pasacik110 » pt cze 01, 2012 09:32

OJ sporo roboty z tym będzie. Ale jak dobrze zrobione to i nową jette przeżyje.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » pt cze 01, 2012 10:04

SZOPENN, dzięki! Twoje wpisy to jak instrukcja normalnie. Będę się stosował :)



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » pt cze 01, 2012 12:50

podkłąd / baranek - mokro na mokro, zaś później na to farba po wyschnięciu



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: michal_m18 » pt cze 01, 2012 14:50

SZOPENN, Jaki podkład najlepiej użyć??



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » pt cze 01, 2012 14:53

taki zeby dał ci możliwość łaczenia mokro na mokro, może być akrylowy (Ale taniej wychodzi epoksydowy bo za cene litra masz z utwardzaczem 2L - ja używałem PROTEC 360 novola) (oby nie śnieżki i hamerajty i pochodne). Fabryczna konserwacja to guma.... niestety baranek z tego odpadnie, ale podkład już nie.... dlatego ważne żeby podkładować. Fabryczną gumę wymyj, wyszczotkuj (ja myłem ropownicą z nitro i szczotkowałem). Następnie dawałem podkład, mokro na mokro baranek, odeschnął i chlorokauczuk z pędzla... Jesli nie pomalujesz jakąś solidną farbą to baranek odpadnie....

Mam zrobionego tak passata i po zimie jest zajebiscie, konserwacja beton, nic nie odpryskuje, nic nie odpada, świetnie się myje. Ale zamiast chlorokauczuku, a wciąż mam do czynienia z różnymi specyfikami, to dałbym z pędzla RENOLAK z korektorem, nie jest tani ale jest kuurewsko wytrzymały i odporny na oleje, rozcieńczalniki i inne... z sieci:
"JOKER od kiedy Autorenolaka sie miesza 2:1? przecie to zywica...dodajesz jedynie korektor jak kupisz a nie musisz. Dawniej sie malowało zywicą z puszki, troche rozcienczalnika ftaowego albo nitro i ładnie było. POtem wprowadzili korektory ( nie wiem po co, mozna zwykłego utwardzacza wlac np od podkładu i nic sie nie stanie i sie zmiesza i nie matowieje pozniej i szybciej schnie ale nie 50% tylko 20,30)
3 warstwy"

"Z 10 -15 lat temu renolakiem robilo sie bardzo czesto, dawalismy 30-40% zwyklego utwardzacza 2K i suszenie w 60-70*C.Na drugi dzien polerka.Dawalo sie to polerowac acz nie byl to jakis superefekt ;) Coz , w tamtych latach oszczedzalo sie na wszystkim :sciana:"

- To widze dobry patent... zamiast korektora dowalić utwardzacza.... skoro lakierniki tak robili to znaczy że będzie działać... zastnawiam się bo chodzi mi po głowie ostatnio co by było gdyby, do chlorokauczyku dowalić utwardzacza.... jak by się zwiększyła jego odporność na rozcieńczalniki i ogólna twardość, bo farba jest niezłą.. ale brakuje jej właśnie tych dwóch rzeczy.

Zaś renolak.... to po pełnym zaschnięciu jest twardsze od farby proszkowej, zajebisty produkt...


Możecie też pójść inną drogą, jest baranek BOLLa na bazie bitumu a nie żywicy. Podobno jest bardzo dobry (tutaj wypowiadał się też kolega w temacie), wada.. nie można go malować. Czy jest odporny na rozcieńczalniki?? nie wiem. Podobno zachowuje elastyczność i jest bardzo odporny mechanicznie i jest szczelny.
Wada - jakby nie było jest to pochodny od smoły, obawiam się że nie bedzie odporny naoleje i będize brudzić, i nie można go malować późńiej więc zostaje czarny.

Musicie kupić dokonać prób.



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: Mastercinek » śr cze 06, 2012 21:29

Dzisiaj podziałaliśmy kilka godzinek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Braciak wyskrobał całą podłogę, robota mega odwalona i się chłopak utyrał niesamowicie. Jeszcze tylko rozpuścić pozostałości i będzie gotowa do odświeżenia. Resztki elektryki i pneumatyki wyciągnięte. W aucie zero kabelka.
Zakupione podkłady Protect 360 Novola, APP już też czeka. W przyszłym tygodniu auto przejmuje nasz majster od blach i lakieru :hmm:
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2012 09:59 przez Mastercinek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek

Post autor: SZOPENN » śr cze 06, 2012 23:30

PROTEC 360 nie kładzie się na inne podkłady, jest to podkład od razu na blachę.... W ininym wypadku nie spełni on swojego zadania.

Innym systemem podkładowania novola jest podkład Washprimer a następnie podklad akrylowy.. ale to jest inny system. Za dużo kombinujecie, później wychodzi rdza i.... się czyta że to czy tamto to kupa. Na połowie for internetowych opinie ludzi można wsadzić między bajki bo produkty nie są odpowiednio aplikowane.

Napisze jeszcze, że podkład Protec 360 dopuszcza dwa rodzaje przygotowania powierzchni (chodzi o standard czystości), zaś washprimer tylko jeden rodzaj - poczytajcie w kartach technicznych...

Jestem prawie przekonany, że sprzedawca namówił was na washprimer.. ale oni nie mają pojęcia często co i z czym i dlaczego... (sam to przerabiam u siebie)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości