Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Witam, odkąd kupiłem golf IV 1.9 TDI 105 km, to od tej pory mam problem z pompowtryskami. A mianowicie taki że przez te 1.5 roku wymieniłem już ok. 8...
Na miejsce zepsutego wtrysku kupowałem "używane" tego samego modelu. Montowałem u mechanika i jechałem pod kumputer aby spradzić ich pracę... po wymianie wszystkie pracuje idealnie jakby wyszły z fabryki ...
Gdy zaczyna się psuć wtrysk po podniesieniu obrotów silnika do ok 2.500-3000 zapala mi się kontrola trakcji i samochód traci na swej mocy
I powiedzcie mi... czy wy też macie taki problem ? czy tylko ja mam problem z tym ? -.- ropę leję z najlepszych stacji, dolewam ( od pewnego czasu ) mixol.. staram się nie piłować silnika aaa i tak co miesiąc mam problem.. jadę na komputer a tam wykresy siadają ... gdy poczekam dłużej i nie wymienię tego wtrysku to siadają dwa ...
Czy to jest wina mojej elektryki ? Czy to ona psuje je:( czy może coś innego ?
Błagam pomóżcie bo cała moja wypłata idzie na mechanika i paliwo, bo jak wtrysk siada to spalanie 7.8
Regulamin forum punkt 9 - proszę się zapoznać i uczulam na sposób wysławiania się na forum, tym razem edytowałem następnym razem zostanie to odpowiednio nagrodzone - Moderator
Na miejsce zepsutego wtrysku kupowałem "używane" tego samego modelu. Montowałem u mechanika i jechałem pod kumputer aby spradzić ich pracę... po wymianie wszystkie pracuje idealnie jakby wyszły z fabryki ...
Gdy zaczyna się psuć wtrysk po podniesieniu obrotów silnika do ok 2.500-3000 zapala mi się kontrola trakcji i samochód traci na swej mocy
I powiedzcie mi... czy wy też macie taki problem ? czy tylko ja mam problem z tym ? -.- ropę leję z najlepszych stacji, dolewam ( od pewnego czasu ) mixol.. staram się nie piłować silnika aaa i tak co miesiąc mam problem.. jadę na komputer a tam wykresy siadają ... gdy poczekam dłużej i nie wymienię tego wtrysku to siadają dwa ...
Czy to jest wina mojej elektryki ? Czy to ona psuje je:( czy może coś innego ?
Błagam pomóżcie bo cała moja wypłata idzie na mechanika i paliwo, bo jak wtrysk siada to spalanie 7.8
Regulamin forum punkt 9 - proszę się zapoznać i uczulam na sposób wysławiania się na forum, tym razem edytowałem następnym razem zostanie to odpowiednio nagrodzone - Moderator
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
daj logi statyczne
13 18 23 grupa i to samo pod obciazeniem
Czy autem szarpie przy przyspieszaniu?
13 18 23 grupa i to samo pod obciazeniem
Czy autem szarpie przy przyspieszaniu?
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Autem szarpie na wszystkie strony po zapaleniu się trakcji a tu są screeny z wykresów z 23 grupy :
ROZWALONY:
WYMIENIONY:
ROZWALONY:
WYMIENIONY:
Markoś :)
Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Ja też jeżdzę z takimi bipami od roku i nic się takiego nie dzieje, ani nie szarpie ani nic, bipy utrzymują się na takim samym poziomie, i leje paliwo z nienajlepszych stacji paliw Nie wierze że to wina pompowtrysków... A pompki zmieniasz na tych samych cylindrach czy jakoś na przemian??
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Zmieniam różnie czasami na 2,4 czasami na 1, ale przeważnie widzę że to na 2,4 ... wlaśnie .. wiesz co ?
Oddałem swoje ZEPSUTE wtryski dla kumpla i u niego chodzą bez zarzutów.. choć po miesiącu kontakt z nim mi się urwał i nie mam więcej info jak u niego chodzą ...
O CO CHODZI a może wtryski są dobre tylko komp coś psuje ?
Oddałem swoje ZEPSUTE wtryski dla kumpla i u niego chodzą bez zarzutów.. choć po miesiącu kontakt z nim mi się urwał i nie mam więcej info jak u niego chodzą ...
O CO CHODZI a może wtryski są dobre tylko komp coś psuje ?
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Wszystko wskazuje na elektronikę w tym przypadku.
Jak u kumpla wymienione wtryski chodzą OK to znaczy że były dobre
Jak u kumpla wymienione wtryski chodzą OK to znaczy że były dobre
... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Markoś, jaki masz kod silnika?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Podam Ci wsio z karty:
WVWZZZ1JZ2W303624
Golf TDI BASIS
74 KW 5-g
AXR
La7W--------- EuH 17
podejrzewam że chodziło CI o AXR
WVWZZZ1JZ2W303624
Golf TDI BASIS
74 KW 5-g
AXR
La7W--------- EuH 17
podejrzewam że chodziło CI o AXR
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Markoś, jak chcesz to mam gdzieś luźny komp silnika axr - to można podpiać na próbę i zobaczyć czy to nie wina sterownika silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
- bip są bardzo dobre,
- do pompowtryskiwaczy dolewać mixol który jest głównym twórcą nagarów - masakra, kto to ci doradził?!
-
- do pompowtryskiwaczy dolewać mixol który jest głównym twórcą nagarów - masakra, kto to ci doradził?!
-
pytanie w ogóle czy to wina PDGdy zaczyna się psuć wtrysk po podniesieniu obrotów silnika do ok 2.500-3000 zapala mi się kontrola trakcji i samochód traci na swej mocy
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
skoro te same pompki w innym silniku chodzą dobrze to nie wina pompek - czyli można by podstawić inny komp, sprawdzić wiązkędoggie pisze:pytanie w ogóle czy to wina PD
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Ale jakby to była wina komputera, to po wymianie na nowy działoby się to samo a nie dopiero po jakimś okresie
Markoś :)
Wielki problem z pompowtryskami [mk4]
Markoś, sam sobie zaprzeczasz. Skoro twoje pompki w innym aucie dobrze działają to nie wina pompek. A jeśli wiesz lepiej to po co pytasz innych
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości