Problem z centralnym zamkiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z centralnym zamkiem
Witam, jestem nowy i przepraszam jak temat już był. Szukałem porady na mój ból lecz nie znalazłem. Jak w temacie mam problem z centralnym zamkiem. Otóż po wciśnięciu przycisku "otwórz" nic się nie dzieje tzn. kierunkowskazy nie mrugają, drzwi się nie otwierają. Otworzyć mogę jedynie kluczykiem. Z zamykaniem nie ma problemu. Na pilocie wciskam "zamknij", awaryjne zamrugają i drzwi się zamkną. Co dziwne jeśli otworzę drzwi od kierowcy to pilotem mogę wszystko zrobić . Problem zaczyna się wtedy kiedy zamknę drzwi i i wcisnę "zamknij" (zamki zareagują) po czym "otwórz" (nic się nie dzieje). Proszę o pomoc.
Regulamin forum punkt 9 - następnym razem będzie Zsyp - Moderator
Regulamin forum punkt 9 - następnym razem będzie Zsyp - Moderator
Problem z centralnym zamkiem
Jakie auto, jaki centralny, Sterownik oryginalny, dokładany. Brakuje paru istotnych rzeczy. Popraw post.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
Problem z centralnym zamkiem
Przepraszam, faktycznie Golf mk3 92r. Centralny zamek fabryczny. Sterownik dokupiłem i zamontowałem go do pompki w bagażniku użyłem schematu sterownie plusem. Dałem czerwony i brązowy razem (+12v) do czarnego z czerwonym paskiem w pompce. Czarny (masa) do śrubki. Otwórz + (biały) do zielonego z pompki. Zamknij+ (niebieski) do szarego.
O to schemacik:
O to schemacik:
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z centralnym zamkiem
Jeśli kierunkowskazy nie migają a na niebieskim nie pojawia się napięcie przy komendzie "zamknij" - winien Maxicar, bo jest dobrze podpięty.
Problem z centralnym zamkiem
To czemu jak mam otwarte drzwi od kierowcy ( chodzi o zamek) to sterownie wszystko ładnie działa ? Problem pojawia się jak zamknę drzwi. Daję komendę z pilota "zamknij" i jest ok! Kierunki mrugną. Potem gdy daję "otwórz" zero reakcji i zostaje mi otwieranie z klucza.
Problem z centralnym zamkiem
Błąd , plus jest na pinie nr 1 pompki . Kabel czerwony z białym paskiem .jarekmce pisze:Dałem czerwony i brązowy razem (+12v) do czarnego z czerwonym paskiem w pompce.
To pod co podłączyłeś plus to chyba czujniki rygielków dlatego Ci działa przy otwartych drzwiach .
Problem z centralnym zamkiem
o kurcze faktycznie wszystko teraz śmiga głupi błąd lecz człowiek całe życiu uczy eis na błędach ale i tak muszę dwa razy nacisnąć otwórz żeby pompka dopompowała powietrze do zamka kierowcy dzięki wielkie
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z centralnym zamkiem
Szukałem wczoraj linka i nie mogłem znaleźć.
Ale napiszę tak: jeśli we wtyku jest tylko jeden całkowicie brązowy przewód - do pełnego otwarcia pojazdu trzeba dwukrotnego podania sygnału; także z tego powodu nie działają wówczas popularne sterowniki.
By sygnał wystarczało jeden raz podawać, brąz musi być w w obu pinach, 3 i 8 - jak u mnie:
Ale napiszę tak: jeśli we wtyku jest tylko jeden całkowicie brązowy przewód - do pełnego otwarcia pojazdu trzeba dwukrotnego podania sygnału; także z tego powodu nie działają wówczas popularne sterowniki.
By sygnał wystarczało jeden raz podawać, brąz musi być w w obu pinach, 3 i 8 - jak u mnie:
Problem z centralnym zamkiem
Sprawdziłem u siebie i jest jeden brązowy w pinie nr.3 u mnie pin nr.8 jest pusty, nawet nie ma konektora do niego w pompce . Pykanie dwa razy nie jest złe . Tak czy siak dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości