SKRZYNIA BIEGÓW VW golf II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SKRZYNIA BIEGÓW VW golf II
mam od jakiegos czasu maly problem a otoz przy zmianie biegow a mianowicie jak przelaczam z jedynki na dwojke to mi zgrzyta bieg a reszta jest ok czy to moze byc spowodowane zuzyciem sprzegla czy siada skrzynia prosze o jakies odpowiedzi bo niewiem co robic czy sprzeglo czy skrzynie zalatwiac druga jest to 5-cio biegowa i silnik to 1.6,probowalem juz podciagac linke od sprzegla delikatnie i wteczas juz zaczyna ciagnac wiec podciaganie nic nie daje podciagnelem najwiecej jak sie da i dalej to samo
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
mam ten sam problem, ale jak sie olej rozgrzeje to zgrzytanie ustaje(chyba że bardzo szybko chce zmienić z 1 na 2 wtedy zgrzytnie), tak sie zastanawiam czy olej wymienić, może to coś pomoże( w sumie to już nauczyłem się wolnego zmieniania z 1 na 2, ale czasami sie człowiek zapomni i ten zgrzyt mnie dobija)
Moze ktoś się orientuje ile kosztuje synchronizator(y) + robocizna?
Moze ktoś się orientuje ile kosztuje synchronizator(y) + robocizna?
U mnie podczas wymiany sprzęgła, wymienili równiez olej w skrzyni biegów. Faktycznie tak jest, ze 1 nie wcisne jak samochód się toczy, natomiast 2 wchodzi cięzko. Bylem u roznych mechanikow i powiedzi ze gdy olej w skrzyni jest zbyt gęsty to tak będzie się działo. Faktycznie po kilkuminutowej jeżdzie, gdy silnik zrobi sie cieplejszy, a tym samym olej zadszy - II bieg wchodzi bez kłopotów (leciutko i bez zgrzytów).
Wczesniej tego nie zauwazyłem, ale teraz sa niskie temperatury więc dlatego to jest bardziej wyczuwalne.
Wczesniej tego nie zauwazyłem, ale teraz sa niskie temperatury więc dlatego to jest bardziej wyczuwalne.
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- bryszard
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Prawda jest taka że nie opłaca się remontu skrzynki bo to przekracza kupno używki z gwarancją. Poprostu spokojnie jeździ jak zauwazysz juz niepokojące objawy typu total;ny zgrzyt to rozejrzyj sie za uzywką. Ja za remont skrzynki MK3 1.8 wybuliłem w sumie 900 zł i biegi chodzą gorzej niż przed remontem a mechanik powiedział "pewno synchronizatory poszły trza by zobaczyć" a oddałem skrzynke tylko na wyciek półosi.Masakra jak juz cos to tylko do zaufanego machaniora od skrzyń co ma o tym pojęcie i nie jedz do rzadnych magików co nie masz zaufania bo zedrą z ciebie reszte skóry.Polecam kupno oleju samemu bo mechaniory leją zwykły minerał a kasują jak za syntetyka chyba że już ma taki być
na vwzone było juz o tym najlepiej kupic specialny ciezarek i po kłopocie pomaga bynajmnie mi pomogł link ponizej
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=5403
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=5403
2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości