Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » śr maja 30, 2012 19:49

Witam, odkąd kupiłem golf IV 1.9 TDI 105 km, to od tej pory mam problem z pompowtryskami. A mianowicie taki że przez te 1.5 roku wymieniłem już ok. 8... :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

Na miejsce zepsutego wtrysku kupowałem "używane" tego samego modelu. Montowałem u mechanika i jechałem pod kumputer aby spradzić ich pracę... po wymianie wszystkie pracuje idealnie jakby wyszły z fabryki ...

Gdy zaczyna się psuć wtrysk po podniesieniu obrotów silnika do ok 2.500-3000 zapala mi się kontrola trakcji i samochód traci na swej mocy :banghead:

I powiedzcie mi... czy wy też macie taki problem ? czy tylko ja mam problem z tym ? -.- ropę leję z najlepszych stacji, dolewam ( od pewnego czasu ) mixol.. staram się nie piłować silnika aaa i tak co miesiąc mam problem.. jadę na komputer a tam wykresy siadają ... gdy poczekam dłużej i nie wymienię tego wtrysku to siadają dwa ...

Czy to jest wina mojej elektryki ? Czy to ona psuje je:( czy może coś innego ?



Błagam pomóżcie bo cała moja wypłata idzie na mechanika i paliwo, bo jak wtrysk siada to spalanie 7.8 :rozpacz:


Regulamin forum punkt 9 - proszę się zapoznać i uczulam na sposób wysławiania się na forum, tym razem edytowałem następnym razem zostanie to odpowiednio nagrodzone - Moderator


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » czw maja 31, 2012 07:32

daj logi statyczne
13 18 23 grupa i to samo pod obciazeniem
Czy autem szarpie przy przyspieszaniu?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » czw maja 31, 2012 19:22

Autem szarpie na wszystkie strony po zapaleniu się trakcji a tu są screeny z wykresów z 23 grupy :


ROZWALONY:
Obrazek



WYMIENIONY:
Obrazek


Markoś :)

misior19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt cze 03, 2011 18:15

Re: Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: misior19 » czw maja 31, 2012 21:37

Ja też jeżdzę z takimi bipami od roku i nic się takiego nie dzieje, ani nie szarpie ani nic, bipy utrzymują się na takim samym poziomie, i leje paliwo z nienajlepszych stacji paliw ;) Nie wierze że to wina pompowtrysków... A pompki zmieniasz na tych samych cylindrach czy jakoś na przemian??



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » czw maja 31, 2012 22:08

Zmieniam różnie czasami na 2,4 czasami na 1, ale przeważnie widzę że to na 2,4 ... wlaśnie .. wiesz co ?

Oddałem swoje ZEPSUTE wtryski dla kumpla i u niego chodzą bez zarzutów.. choć po miesiącu kontakt z nim mi się urwał i nie mam więcej info jak u niego chodzą ...


O CO CHODZI :banghead: :banghead: a może wtryski są dobre tylko komp coś psuje ?


Markoś :)

Awatar użytkownika
dj_k2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: pt maja 13, 2011 18:02
Lokalizacja: Toruń

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: dj_k2 » pt cze 01, 2012 11:08

Wszystko wskazuje na elektronikę w tym przypadku.
Jak u kumpla wymienione wtryski chodzą OK to znaczy że były dobre :(


... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: grg474 » pt cze 01, 2012 12:58

Markoś, jaki masz kod silnika?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » pt cze 01, 2012 18:32

Podam Ci wsio z karty:

WVWZZZ1JZ2W303624
Golf TDI BASIS
74 KW 5-g
AXR
La7W--------- EuH 17


podejrzewam że chodziło CI o AXR :-)


Markoś :)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: grg474 » pt cze 01, 2012 20:43

Markoś, jak chcesz to mam gdzieś luźny komp silnika axr - to można podpiać na próbę i zobaczyć czy to nie wina sterownika silnika


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10589
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: doggie » pt cze 01, 2012 20:59

- bip są bardzo dobre,
- do pompowtryskiwaczy dolewać mixol który jest głównym twórcą nagarów - masakra, kto to ci doradził?!
-
Gdy zaczyna się psuć wtrysk po podniesieniu obrotów silnika do ok 2.500-3000 zapala mi się kontrola trakcji i samochód traci na swej mocy
pytanie w ogóle czy to wina PD



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: grg474 » pt cze 01, 2012 21:21

doggie pisze:pytanie w ogóle czy to wina PD
skoro te same pompki w innym silniku chodzą dobrze to nie wina pompek - czyli można by podstawić inny komp, sprawdzić wiązkę


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » pt cze 01, 2012 21:57

Ale jakby to była wina komputera, to po wymianie na nowy działoby się to samo :( a nie dopiero po jakimś okresie :banghead:


Markoś :)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: grg474 » pt cze 01, 2012 22:00

Markoś, sam sobie zaprzeczasz. Skoro twoje pompki w innym aucie dobrze działają to nie wina pompek. A jeśli wiesz lepiej to po co pytasz innych


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » pt cze 01, 2012 22:03

listwa w głowicy zmieniona/?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości