Octavia White by MikeWRC: zapraszam rowniez na Fejsa
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Octavia White by MikeWRC: zapraszam rowniez na Fejsa
MARKA: Skoda Octavia 1 Tour
MODEL: 2009, hatchback
SILNIK: 1,9 TDi AXR, 101 KM (w rzeczywistości seria to 116,3KM / 279,5Nm)
Wirus u Rogalottiego w R-Performance dał jej: 143,0KM / 325,9Nm
UKŁAD DOLOTOWY: seria (w garażu czeka kompletny dolot z ARL, czekając na turbinę od ARLa)
UKŁAD WYDECHOWY: końcowy tłumik przelotowy firmy Proex
ELEKTRONIKA: seria + czujniki cofania lakierowane pod kolor nadwozia
Plany: montaż elektryki drzwi i lusterek
UKŁAD NAPĘDOWY: LATO: felgi Rial Daytona Race 18x8.5 z oponami 205x40, czarny połysk (przez jakiś czas), ranty wypolerowane na lustro, ZIMA: felgi 17'x7,5 ET38 wzór Skoda Spider, lakierowane na czarny metallic;
ZAWIESZENIE: regulowany gwint KW Variant 2 od Golfa IV (co widać po tym jak tył usiadł - jest na max w górę)
UKŁAD HAMULCOWY: przód 312mm / 256mm z RSa, wentylowane nawiercane tarcze Zimmermann Sport przód i zwykłe wentylowane Zimmerman tył, klocki Zimmerman
BODY-KIT:: zderzak przedni z Octavii RS z kratkami plaster miodu OEM, ori grill zmodowany siatką plaster miodu z stylu Golf GTI VI ze znaczkiem Skody Favorit, tylni zderzak Maxton Design z dyfuzorem oklejonym czarnym karbonem 3M Di-NOC; ori xenony z poziomowaniem ręcznym; światła dzienne LED schowane za kratkami zderzaka, żarówki LED w podświetleniu tablicy rejestracyjnej, chromowane OCP na tylnej klapie, wycieraczki Bosch Twin Aero, znaczek Skoda Motorsport zamiast znaczka Skody, lusterka, słupki i tylni spojler w czarnym połysku.
ŚRODEK: skórzane fotele oraz gałka i mieszek od Octavii RS; kierownica Golf R32, dołożone ogrzewanie foteli oraz ori przycisk do ogrzewania; boczki drzwiowe od Octavii RS; rygle drzwi od Octavii RS, zegary od Octavii RS robione na zamówienie; obudowa zegarów i czerwone wskazówki z Audi TT; podświetlenie zegarów jak w Octavii RS: zielono-czerwone, nakładki na progi VRS Motorsport, dywaniki czarno-srebrne Octavia Club Polska (OCP), nakładka na skrzynię biegów od Miloteca, konsola środkowa, uchwyty w drzwiach, tylna popielniczka, obudowa włącznika świateł oklejoną czarną folią w połysku oraz dodany wymyślony unikalny dekor schowka, również w czarnym połysku.
Plany: odświeżenie skóry na fotelach;
CAR-AUDIO: jakiś Sony Xplod.
Historia zmian:
Zaczęło się klasycznie od niezbędnego miniumum: golas z manualną klimą:
Zanim jednak wyjechał z salonu w moje łapki, dealer zamontował to :bigok
...więc wyglądaliśmy tak:
Ale, że zaciski były nudno srebrne, kupiłem zieloną farbę do zacisków Foliatec'a:
A w środku zagościła wyklejka a'la karbon:
W międzyczasie wpadł zderzak od RSa i listwy malowały się pod kolor auta:
Kolejny etap zmian to:
1) repliki tarcz z Octavii 1 RS z RSowym podświetleniem:
2) felgi i grill na czarno i klasyczny znaczek od Skody Favorit :diabelski_usmiech :
3) fotele, boczki, gałka i mieszek zmiany biegów i kiera z Octavii 1 RS . Co ciekawe nadal mam szybki na korbki, więc boczek kierowcy jest z wersji angielskiej :bigok
4) ori przycisk od grzania foteli też się zamontował:
...a listwy się nadal malowały, więc jeździło się tak:
Potem przyjechały hamulce z Octavii 1 RS : 312mmx256mm, na które wrzuciłem wiercone tarcze Zimmermana na przód i wentylowane zwykłe Zimmermana na tył + klocki Zimmermana:
A w między czasie felgi 16'' na zimę od pierszych wersji Octavii RS. Zimówki Pirelli:
A potem przyszedł czas na pierwszy autorski mod: montaż obudowy zegarów z Audi TT:
z czegoś takiego:
wyszło coś takiego:
Przy okazji zrobiła się ładna sesja:
Pojawiły się też znaczki VRS Motorsport, ale szybko się zużyły i zostały zdemontowane:
W międzyczasie wpadł biały carbon Di-Noc 3D na konsolę środkową:
i wycieraczki z Golfa V:
i nakładki na progi VRS Motorsport:
i dywaniki Octavia Club Polska:
:bigok
A, że lubię od czasu do czasu podłubać w Photoshopie, to wrzuciłem ładne podsumowanie zrobionych modów:
Kolejny etap to nowe kółka. Czarne Spidery 17'' poszły na zimę, a ich miejsce zajęły 18'' repliki felg Porsche, model: Twist, rozmiar 18x8 ET 35:
Potem, po małej stłuczce i uszkodzeniu zderzaka z RSa, poszedłem na grubo w zderzaki wzorowane na ori O2RS produkowane przez Maxton Design. Mod mocno kontrowersyjny. Tylny zderzak rewelacja, przedni..hmmm...
Zderzak okazał się jednak małą pomyłką, dlatego szybko nastąpił powrót do zderzaka od RSa:
Później założyłem zestaw Koni Sport Kit na przód:
i zrobiłem sesję (wdarło się tam trochę Photoshopów z mocniejszą glebą):
W końcu nadszedł czas na mody silnika, więc zabrałem swoją Octe do Rogalottiego z R-Performance:
Generalnie przed wizytą zamontowałem sobie końcowy tłumik przelotowy. Nie wiem czy to coś dało, ale wyniki całkiem przyjemne:
Fabryka: 101KM / 240Nm
Seria: 116,3KM / 279,5Nm
Mod: 143KM / 325,9NM
Wykres wyszedł tak:
W międzyczasie powrócił stary nowy grill. Niestety wkleić siatkę plaster miodu do ori grilla jest zajebiście ciężko, więc musiałem wrzucić zaślepki - decyzja padła na stylizację a'la MK6 GTI..
A, że ja długo nie spoczywam na laurach to w związku z tym, że nie podobał mi się sposób zamontowania przeze mnie świateł dziennych (wystające trzymaki,mało estetycznie wyglądające z bliska) i udało mi się bardzo okazyjnie kupić metalowe kratki w zderzaka od RSa w kształcie plaster miodu od nadwornego tunera Skody - Miloteca (o dziwo sprzedawane również w ASO, jako ori część do grupy VAG ) to schowałem dziennie w zderzak w taki sposób, że święcą ze środka. Mod podpatrzyłem w jakimś fajnym Golfie MK5 z Niemiec. O dziwo wszystko pięknie świeci, tak samo dobrze jak przy wystających na zewnątrz:
Potem w związku z tym, że na ulicach jest coraz więcej samochodów w stylu Dubai, do którego mój poczęści należał, w garażu zagościły felgi na nowy sezon i kilka gadżetów. Felgi to klasyki BBS RC z BMW w rozmiarze 17x7,5 cala ET 41.
Do tego wspomniane gadżety do felg:
Klucz:
Ukryte wentyle:
No i pierwsze spy foto, na razie z przyłożenia, dlatego jest wyżej o kilka centymetrów (widać jak Prosiak prześwituje w środku)
Przyszła jesień, więc najwyższa pora na pożegnanie Porszaków. Wyszło tak:
I od słów trzeba było przejść do czynów. Przy okazji zmiany kółek na zimowe, przymierzyłem BBSy:
I na oponie 205x40, z glebą -35 wyszło tak (normalnie air-ride w pozycje HIGH):
...czyli do fajnego wyglądu brakowało mi tyle:
...więc nie było innej opcji jak zakup tego:
Stan okazał się mało zadowalający, więc w zimowe wieczory:
A, że zima to czas głębokich refleksji nad sensem istnienia, to doszedłem do tego:
Po polerce rantów i skręceniu wyszło tak:
I oczywiście oponki. Felgi to tylko 7,5 cala, więc oponki 195x45
Ostatnia sesyjka. Wielkanocna z zimowym klimacie.
wielkanocną sesję :
Po Wielkanocy zmobilizowałem się i zapakowałem felgi na zmianę opon:
A tak wyszlo już z nowymi oponkami :bigok
Naciąg 195x45 na 7,5 cala,czyli prawie żaden :
...prawie skończone (podobają mi się małe wentylki ):
dzień dzisiejszy.
Znudził mi się biały Di-Noc na konsoli, więc pokombinowałem. Wpadł czarny połysk na konsolę, nakładka na skrzynię biegó od Miloteca, wymyślony i nigdzie nie do kupienia dekor na schowek też w czarnym połysku oraz czarny połysk na klamki wewnętrzne, tuner środkowy z tyłu (popirlniczkę) oraz na obudowę włącznika do świateł. Wyszło tak:
No i na koniec jakieś tam fotki z przymiarki kółek. Jeszcze bez dekli :bigok
No wreszcie więcej fotek na BBSach i trochę zabawy z naklejkami, które szybko zostały usunięte.
No i już bardziej profesjonalna sesja amatorska> Tak, tak wiem jest duzo za wysoko, choć moja płyta pod silnikiem od czasu do czasu mówi, że nie macie racji
Na koniec lata 2013, wpadły jeszcze 2 małe mody:
Lusterka i spojler w czarnym połysku:
I jeszcze jedna sesja
No i wreszcie sie doczekalem ..i juz nic nie stuka. Teraz wakacje, nowe kolo i 2cm nizej gwint
Przyszedł czas na nowe koła. Koniec ze skręcanymi, czas na złoto:
Ciąg dalszy (jak zwykle) nastąpi..
MODEL: 2009, hatchback
SILNIK: 1,9 TDi AXR, 101 KM (w rzeczywistości seria to 116,3KM / 279,5Nm)
Wirus u Rogalottiego w R-Performance dał jej: 143,0KM / 325,9Nm
UKŁAD DOLOTOWY: seria (w garażu czeka kompletny dolot z ARL, czekając na turbinę od ARLa)
UKŁAD WYDECHOWY: końcowy tłumik przelotowy firmy Proex
ELEKTRONIKA: seria + czujniki cofania lakierowane pod kolor nadwozia
Plany: montaż elektryki drzwi i lusterek
UKŁAD NAPĘDOWY: LATO: felgi Rial Daytona Race 18x8.5 z oponami 205x40, czarny połysk (przez jakiś czas), ranty wypolerowane na lustro, ZIMA: felgi 17'x7,5 ET38 wzór Skoda Spider, lakierowane na czarny metallic;
ZAWIESZENIE: regulowany gwint KW Variant 2 od Golfa IV (co widać po tym jak tył usiadł - jest na max w górę)
UKŁAD HAMULCOWY: przód 312mm / 256mm z RSa, wentylowane nawiercane tarcze Zimmermann Sport przód i zwykłe wentylowane Zimmerman tył, klocki Zimmerman
BODY-KIT:: zderzak przedni z Octavii RS z kratkami plaster miodu OEM, ori grill zmodowany siatką plaster miodu z stylu Golf GTI VI ze znaczkiem Skody Favorit, tylni zderzak Maxton Design z dyfuzorem oklejonym czarnym karbonem 3M Di-NOC; ori xenony z poziomowaniem ręcznym; światła dzienne LED schowane za kratkami zderzaka, żarówki LED w podświetleniu tablicy rejestracyjnej, chromowane OCP na tylnej klapie, wycieraczki Bosch Twin Aero, znaczek Skoda Motorsport zamiast znaczka Skody, lusterka, słupki i tylni spojler w czarnym połysku.
ŚRODEK: skórzane fotele oraz gałka i mieszek od Octavii RS; kierownica Golf R32, dołożone ogrzewanie foteli oraz ori przycisk do ogrzewania; boczki drzwiowe od Octavii RS; rygle drzwi od Octavii RS, zegary od Octavii RS robione na zamówienie; obudowa zegarów i czerwone wskazówki z Audi TT; podświetlenie zegarów jak w Octavii RS: zielono-czerwone, nakładki na progi VRS Motorsport, dywaniki czarno-srebrne Octavia Club Polska (OCP), nakładka na skrzynię biegów od Miloteca, konsola środkowa, uchwyty w drzwiach, tylna popielniczka, obudowa włącznika świateł oklejoną czarną folią w połysku oraz dodany wymyślony unikalny dekor schowka, również w czarnym połysku.
Plany: odświeżenie skóry na fotelach;
CAR-AUDIO: jakiś Sony Xplod.
Historia zmian:
Zaczęło się klasycznie od niezbędnego miniumum: golas z manualną klimą:
Zanim jednak wyjechał z salonu w moje łapki, dealer zamontował to :bigok
...więc wyglądaliśmy tak:
Ale, że zaciski były nudno srebrne, kupiłem zieloną farbę do zacisków Foliatec'a:
A w środku zagościła wyklejka a'la karbon:
W międzyczasie wpadł zderzak od RSa i listwy malowały się pod kolor auta:
Kolejny etap zmian to:
1) repliki tarcz z Octavii 1 RS z RSowym podświetleniem:
2) felgi i grill na czarno i klasyczny znaczek od Skody Favorit :diabelski_usmiech :
3) fotele, boczki, gałka i mieszek zmiany biegów i kiera z Octavii 1 RS . Co ciekawe nadal mam szybki na korbki, więc boczek kierowcy jest z wersji angielskiej :bigok
4) ori przycisk od grzania foteli też się zamontował:
...a listwy się nadal malowały, więc jeździło się tak:
Potem przyjechały hamulce z Octavii 1 RS : 312mmx256mm, na które wrzuciłem wiercone tarcze Zimmermana na przód i wentylowane zwykłe Zimmermana na tył + klocki Zimmermana:
A w między czasie felgi 16'' na zimę od pierszych wersji Octavii RS. Zimówki Pirelli:
A potem przyszedł czas na pierwszy autorski mod: montaż obudowy zegarów z Audi TT:
z czegoś takiego:
wyszło coś takiego:
Przy okazji zrobiła się ładna sesja:
Pojawiły się też znaczki VRS Motorsport, ale szybko się zużyły i zostały zdemontowane:
W międzyczasie wpadł biały carbon Di-Noc 3D na konsolę środkową:
i wycieraczki z Golfa V:
i nakładki na progi VRS Motorsport:
i dywaniki Octavia Club Polska:
:bigok
A, że lubię od czasu do czasu podłubać w Photoshopie, to wrzuciłem ładne podsumowanie zrobionych modów:
Kolejny etap to nowe kółka. Czarne Spidery 17'' poszły na zimę, a ich miejsce zajęły 18'' repliki felg Porsche, model: Twist, rozmiar 18x8 ET 35:
Potem, po małej stłuczce i uszkodzeniu zderzaka z RSa, poszedłem na grubo w zderzaki wzorowane na ori O2RS produkowane przez Maxton Design. Mod mocno kontrowersyjny. Tylny zderzak rewelacja, przedni..hmmm...
Zderzak okazał się jednak małą pomyłką, dlatego szybko nastąpił powrót do zderzaka od RSa:
Później założyłem zestaw Koni Sport Kit na przód:
i zrobiłem sesję (wdarło się tam trochę Photoshopów z mocniejszą glebą):
W końcu nadszedł czas na mody silnika, więc zabrałem swoją Octe do Rogalottiego z R-Performance:
Generalnie przed wizytą zamontowałem sobie końcowy tłumik przelotowy. Nie wiem czy to coś dało, ale wyniki całkiem przyjemne:
Fabryka: 101KM / 240Nm
Seria: 116,3KM / 279,5Nm
Mod: 143KM / 325,9NM
Wykres wyszedł tak:
W międzyczasie powrócił stary nowy grill. Niestety wkleić siatkę plaster miodu do ori grilla jest zajebiście ciężko, więc musiałem wrzucić zaślepki - decyzja padła na stylizację a'la MK6 GTI..
A, że ja długo nie spoczywam na laurach to w związku z tym, że nie podobał mi się sposób zamontowania przeze mnie świateł dziennych (wystające trzymaki,mało estetycznie wyglądające z bliska) i udało mi się bardzo okazyjnie kupić metalowe kratki w zderzaka od RSa w kształcie plaster miodu od nadwornego tunera Skody - Miloteca (o dziwo sprzedawane również w ASO, jako ori część do grupy VAG ) to schowałem dziennie w zderzak w taki sposób, że święcą ze środka. Mod podpatrzyłem w jakimś fajnym Golfie MK5 z Niemiec. O dziwo wszystko pięknie świeci, tak samo dobrze jak przy wystających na zewnątrz:
Potem w związku z tym, że na ulicach jest coraz więcej samochodów w stylu Dubai, do którego mój poczęści należał, w garażu zagościły felgi na nowy sezon i kilka gadżetów. Felgi to klasyki BBS RC z BMW w rozmiarze 17x7,5 cala ET 41.
Do tego wspomniane gadżety do felg:
Klucz:
Ukryte wentyle:
No i pierwsze spy foto, na razie z przyłożenia, dlatego jest wyżej o kilka centymetrów (widać jak Prosiak prześwituje w środku)
Przyszła jesień, więc najwyższa pora na pożegnanie Porszaków. Wyszło tak:
I od słów trzeba było przejść do czynów. Przy okazji zmiany kółek na zimowe, przymierzyłem BBSy:
I na oponie 205x40, z glebą -35 wyszło tak (normalnie air-ride w pozycje HIGH):
...czyli do fajnego wyglądu brakowało mi tyle:
...więc nie było innej opcji jak zakup tego:
Stan okazał się mało zadowalający, więc w zimowe wieczory:
A, że zima to czas głębokich refleksji nad sensem istnienia, to doszedłem do tego:
Po polerce rantów i skręceniu wyszło tak:
I oczywiście oponki. Felgi to tylko 7,5 cala, więc oponki 195x45
Ostatnia sesyjka. Wielkanocna z zimowym klimacie.
wielkanocną sesję :
Po Wielkanocy zmobilizowałem się i zapakowałem felgi na zmianę opon:
A tak wyszlo już z nowymi oponkami :bigok
Naciąg 195x45 na 7,5 cala,czyli prawie żaden :
...prawie skończone (podobają mi się małe wentylki ):
dzień dzisiejszy.
Znudził mi się biały Di-Noc na konsoli, więc pokombinowałem. Wpadł czarny połysk na konsolę, nakładka na skrzynię biegó od Miloteca, wymyślony i nigdzie nie do kupienia dekor na schowek też w czarnym połysku oraz czarny połysk na klamki wewnętrzne, tuner środkowy z tyłu (popirlniczkę) oraz na obudowę włącznika do świateł. Wyszło tak:
No i na koniec jakieś tam fotki z przymiarki kółek. Jeszcze bez dekli :bigok
No wreszcie więcej fotek na BBSach i trochę zabawy z naklejkami, które szybko zostały usunięte.
No i już bardziej profesjonalna sesja amatorska> Tak, tak wiem jest duzo za wysoko, choć moja płyta pod silnikiem od czasu do czasu mówi, że nie macie racji
Na koniec lata 2013, wpadły jeszcze 2 małe mody:
Lusterka i spojler w czarnym połysku:
I jeszcze jedna sesja
No i wreszcie sie doczekalem ..i juz nic nie stuka. Teraz wakacje, nowe kolo i 2cm nizej gwint
Przyszedł czas na nowe koła. Koniec ze skręcanymi, czas na złoto:
Ciąg dalszy (jak zwykle) nastąpi..
Ostatnio zmieniony pn wrz 26, 2016 20:20 przez MikeWRC, łącznie zmieniany 41 razy.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Kolego wielki szacun dla Ciebie widze ze duzo czasu spedzileś przy tej skodzince i efekty koncowe sa pozytywne.
Przydałoby Ci się jeszcze elektryczne szyby to juz w ogole bedzie fajnie
Przydałoby Ci się jeszcze elektryczne szyby to juz w ogole bedzie fajnie
Volkswagen Group is the best
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
A mi się nie podoba. Moim zdaniem sylwetka skodilaka na siłę przerysowana na sportową a silnik kompletnie na to nie wskazuje, samo auto nigdy nie było robione na sportowca a bardziej na auto rodzinne. Zegary jak z F16-prócz tego że wielkie to jeszcze kiczowate Przód ani ze skody, ani z audi ani z bmw - taka mieszanka wszystkiego. Moim zdaniem idziesz w stronę świateł z lexusa, xenonu 12 000 K i podświetlanego podwozia... Wielka mieszanka kolorów - wnętrze czarne, białe, kremowe, szare...Wystarczyło by zrobić całą dechę w ciemnych kolorach i jedynie fotele pozostawić jak są. Buda biała, fele czarne, zaciski zielone, niby teraz oczojebne kolory są modne, no właśnie, ale za 2 tygodnie już nie będą Znaczki porszaka, skody, skody motorsport, jeszcze brakuje merca i taty.
Ja tam wolę klasykę. Ujednolicone ciemne wnętrze, przód klasyczny, zadbany, jeden kolor i bangla.
Ja tam wolę klasykę. Ujednolicone ciemne wnętrze, przód klasyczny, zadbany, jeden kolor i bangla.
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Szacunek za ilość włożonej pracy Ale na tych nowych kołach jest tak jakoś dziwnie, poczekam na lepsze zdjęcia i zawieszenie.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Dzięki wszystkim za dobre słowa. Z krytyką trochę się zgadzam, trochę polemizuję
Nie Sportowiec, auto rodzinne - tu masz rację częściowo. Wychodziły Octavie RS sportowe i miały 180km (podczas gdy Golf miał ok. 200km) i jeździły całkiem przyjemnie. Większość części u mnie pochodzi właśnie z Octavii RS, czyli są OEM.
Zegary - obudowa jest ori z Audi TT, tylko bez elementu na wskaźniki. Jeśli wg Ciebie jest to F16 to i w Audi wyglądają jak F16. Co więcej zegary w tubach ma teraz 90% fajnych fur od Golfów, Scirocco, po Audi, itd. i co ciekawe są dużo większe niż u mnie.
Przód - nie wiem, na które zdjęcie patrzyłeś, ale docelowo będzie zderzak jest z OEM z RSa. Obecnie jeżdżę na replice zderzaka Octavii II RS od Maxton Design, ale to porażka..
Wnętrze: Niestety wnętrze Octy RS (to co u mnie) jest dużo słabsze niż R32. Zrobienie wszystkiego w jednolitym kolorze będzie mdłe. Biały karbon tylko na konsoli środkowej wygląda przyzwoicie.
Znaczki: Co do znaczków to masz rację. Trochę się namieszało . Felgi są replikami Porschaków, więc warto było to pokazać. Resztę trzeba przemyśleć.
Kolory: oczojebny zielony był tylko przez chwilę na starych zaciskach. Teraz jeżdzę na komplecie z RSa, czyli na wentylowanych 312x256, które w Octaviach wychodziły z fabryki w kolorze zielonym...
Ile ludzi, tyle opinii. Dzięki za wszystkie
Silnik - masz w 100% rację, ale może coś się zmieni w najbliższym czasie. Póki co dzieci mi strasznie rzygają w samochodzie i to mnie trochę wstrzymuje.A mi się nie podoba. Moim zdaniem sylwetka skodilaka na siłę przerysowana na sportową a silnik kompletnie na to nie wskazuje, samo auto nigdy nie było robione na sportowca a bardziej na auto rodzinne. Zegary jak z F16-prócz tego że wielkie to jeszcze kiczowate Przód ani ze skody, ani z audi ani z bmw - taka mieszanka wszystkiego. Moim zdaniem idziesz w stronę świateł z lexusa, xenonu 12 000 K i podświetlanego podwozia... Wielka mieszanka kolorów - wnętrze czarne, białe, kremowe, szare...Wystarczyło by zrobić całą dechę w ciemnych kolorach i jedynie fotele pozostawić jak są. Buda biała, fele czarne, zaciski zielone, niby teraz oczojebne kolory są modne, no właśnie, ale za 2 tygodnie już nie będą Znaczki porszaka, skody, skody motorsport, jeszcze brakuje merca i taty.
Nie Sportowiec, auto rodzinne - tu masz rację częściowo. Wychodziły Octavie RS sportowe i miały 180km (podczas gdy Golf miał ok. 200km) i jeździły całkiem przyjemnie. Większość części u mnie pochodzi właśnie z Octavii RS, czyli są OEM.
Zegary - obudowa jest ori z Audi TT, tylko bez elementu na wskaźniki. Jeśli wg Ciebie jest to F16 to i w Audi wyglądają jak F16. Co więcej zegary w tubach ma teraz 90% fajnych fur od Golfów, Scirocco, po Audi, itd. i co ciekawe są dużo większe niż u mnie.
Przód - nie wiem, na które zdjęcie patrzyłeś, ale docelowo będzie zderzak jest z OEM z RSa. Obecnie jeżdżę na replice zderzaka Octavii II RS od Maxton Design, ale to porażka..
Wnętrze: Niestety wnętrze Octy RS (to co u mnie) jest dużo słabsze niż R32. Zrobienie wszystkiego w jednolitym kolorze będzie mdłe. Biały karbon tylko na konsoli środkowej wygląda przyzwoicie.
Znaczki: Co do znaczków to masz rację. Trochę się namieszało . Felgi są replikami Porschaków, więc warto było to pokazać. Resztę trzeba przemyśleć.
Kolory: oczojebny zielony był tylko przez chwilę na starych zaciskach. Teraz jeżdzę na komplecie z RSa, czyli na wentylowanych 312x256, które w Octaviach wychodziły z fabryki w kolorze zielonym...
Ile ludzi, tyle opinii. Dzięki za wszystkie
Ostatnio zmieniony wt maja 29, 2012 16:38 przez MikeWRC, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
MatthewG, koła są dobre. Odpowiednia gleba je ładnie pokaże, jak poniżejAle na tych nowych kołach jest tak jakoś dziwnie, poczekam na lepsze zdjęcia i zawieszenie.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Zderzak przedni masakra, jak najszybciej wracaj do RSa
Cała reszta jest super, Octavia bardzo ładna, zrobiona ze smakiem. Biały kolor + czarne felgi to jest to. Może spróbuj obkleić dach na czarno i zobacz jak Ci się będzie podobało, bo przy białym aucie robi to ogromną robotę.
Wszystko mi się bardzo podoba, wszystkie detale. A znaczki Skoda Motorsport - miód. Z zegarami fajny pomysł - mi się też akurat podoba, zupełnie inny efekt niż te oklepane, spokojne, oryginalne zegary.
Tylko jedna rzecz - trzeba zejść niżeeeeeeeej i będzie cudo!
Cała reszta jest super, Octavia bardzo ładna, zrobiona ze smakiem. Biały kolor + czarne felgi to jest to. Może spróbuj obkleić dach na czarno i zobacz jak Ci się będzie podobało, bo przy białym aucie robi to ogromną robotę.
Wszystko mi się bardzo podoba, wszystkie detale. A znaczki Skoda Motorsport - miód. Z zegarami fajny pomysł - mi się też akurat podoba, zupełnie inny efekt niż te oklepane, spokojne, oryginalne zegary.
Tylko jedna rzecz - trzeba zejść niżeeeeeeeej i będzie cudo!
- bruzdi29
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
- Silnik: CFGB
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Wielki szacun za mody z licznikiem, świetna robota
Ładna Skodzina - trzeba przysnać ... dbaj i pielegnuj dalej
Pozdrawiam
Ładna Skodzina - trzeba przysnać ... dbaj i pielegnuj dalej
Pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM na eibach-ach
Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM na eibach-ach
Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;
- mackowski30
- Użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: pt sie 27, 2010 12:40
- Lokalizacja: RST/TSA
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Gratulować auta i zapału do roboty. Wszystko wygląda profi.. Oby tak dalej
SOLD: MK IV TDI ==>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=369742" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
świetne auto, mody na wielki plus, bede chetnie tu zaglądał a te zegary sa baja normalnie, zazdroszcze
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Kilka nowych fotek po powrocie do zderzaka od RSa. W najbliższym czasie: wraca ori grill, ale oczywiście zmodowany: siatka plaster miodu + czarny połysk ramka grilla + czarny połysk i mat na znaczku od Skody Favorit + d(*)upa w dół i mody silnika (program, dolor ASZ/ARL, wydech przelot, może turbo ARL):
P.S. Gleba na 2 fotce wymarzona, ale na razie nie prawdziwa
P.S. Gleba na 2 fotce wymarzona, ale na razie nie prawdziwa
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
MikeWRC, dla mnie super zaje... mod z tymi zegarami. Jedyne czego mi brakuje jak tak patrze na foty to jakiś progów , tak łyso jest w tym miejscu, RS nie miał czegoś w ori ?
hmm moze dach na czarno i lampy ? Koło jest bardzo dobre, kompletuj i zakładaj gwint
PS: nie doczytałem czy zdjąłeś te prosiaki z lusterek, jesli nie to sciagaj jak najszybciej to tak jak znaczek r32 na golfie 1.4
pozdro i czekam na wiecej
hmm moze dach na czarno i lampy ? Koło jest bardzo dobre, kompletuj i zakładaj gwint
PS: nie doczytałem czy zdjąłeś te prosiaki z lusterek, jesli nie to sciagaj jak najszybciej to tak jak znaczek r32 na golfie 1.4
pozdro i czekam na wiecej
ex: MK4 245 km/460nm
Octavia 1 TDi White VRS by MikeWRC (OCP)
Octavki jedynki fajne są koło maluj na biało, bo nie widać przez to, że czarne... aż za moją okcią zatęskniłem jedynie grill do wymiany,bo mi się ten nie podoba
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości