KR wolne obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

KR wolne obroty

Post autor: chudy191989 » śr maja 23, 2012 17:45

Witam zauważyłem ostatnio ze mój KR na wolnych obrotach podryguje z początku tylko lekkie przerywania były raz na 5 sekund małe przerwanie a teraz tak jak by chodził na 3 garki , dam mu lekko gazu i problem znika, na wolnyuch wskazówka stoi twardo na 900 czy jak kto woli 800 obrotów, a silnik sobie pryka zamiast ciągłym tytytytytytytytyt, to słychać tyty tyty tyty tyty tyty, najbardziej zauwazalne jest to przy głosie z tłumika końcowego jak se pryka, jakieś wskazówki?? :grin: jak to zlikwidować :banghead:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

KR wolne obroty

Post autor: marcin 78 » pt maja 25, 2012 17:01

Albo go zalewa, wtryski, albo wypadanie zapłonu, kopułka,palec, przewody,świece.......A tak nawiasem K-jet jest przejeb......y,możesz jeszcze pokręcić śrubką przy przepustnicy i wyregulować powietrze...


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

ozzy1979

KR wolne obroty

Post autor: ozzy1979 » pt maja 25, 2012 22:04

marcin 78 pisze:A tak nawiasem K-jet jest przejeb......y
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?? Na wtrysku mechanicznym trzeba się po prostu znać, to genialny układ chodzący bezawaryjnie i 25 lat. Najgorzej jak trafi w ręce pana Zdzisia z osiedlowego garażu, wtedy zaczyna się jazda.
Do autora wątku - czy masz tak na zimnym silniku czy na goracym? Jaka jest reakcja na kopniecie w pedał gazu? Czy silnik natychmiast zareaguje? jeśli tak, to wtryski, rorząd i zapłon masz ok. jeśli problem tylko na zimnym, to może być uwalony regulator fazy nagrzewania.



Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

KR wolne obroty

Post autor: chudy191989 » sob maja 26, 2012 11:19

i na zimnym i na ciepłym to samo, wszystkie reakcje na pedał gazu są okej, ogólnie to chodzi jak igła, jesli dostawia 150 konne diesle to raczej reszta w porządku, zastanawia mnie aparat zapłonowy czy jest dobrze ustawiony bo niekiedy mam problem z odpalaniem, kręci zbyt długo :kac: i muszę trochę gazu dać jak kręcę rozrusznikiem zeby w miare dobrze odpalił, jesli nie dam gazu to kręci nawet do 7-8 sekund :panna:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

KR wolne obroty

Post autor: ozzy1979 » sob maja 26, 2012 13:08

chudy191989 pisze:kręci zbyt długo i muszę trochę gazu dać jak kręcę rozrusznikiem zeby w miare dobrze odpalił, jesli nie dam gazu to kręci nawet do 7-8 sekund
To nie zapłon - to paliwo się cofa z układu i dlatego tak się dzieje. Za to odpowiada zawór zwrotny przy pompie paliwa (chyba w rejonie akumulatora ciśnienia). Miałem to samo w swoim, po naprawie pompy jak ręką odjął. Możesz też mieć niesprawny wtryskiwacz rozruchowy, ale objaw wskazuje na cofke paliwa z układu. Ogólnie dobrze ustawiony i sprawny układ K-Jet umozliwia odpalenie samochodu od pierwszej iskry na świecy - jak u mnie :-) Sprawdź też co masz w rurze wydechowej - wsadz palca i lekko potrzyj wnętrze rury. Powinieneś mieć delikatnie czarny od sadzy, ale bardzo delikatnie (KR nie ma kata, więc będzie trochę sadzy). To też powie ci wiele o tym, jak silnik spala. I ostatnie pytanie - daleko masz do Wrocławia?



Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

KR wolne obroty

Post autor: chudy191989 » sob maja 26, 2012 15:26

no sadza jest ale wydaje mi sie ze w kazdym tak jest bo u brachola w astrze tez identyczna sadza onm ma 2.0 16v ecotec, 120km do wrocka ale chyba mechanik i tak bedzie musial obejrzeć to :/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Post autor: ozzy1979 » sob maja 26, 2012 18:06

jeśli auto ma kata, to rura w benzyniaku powinna być czysta całkowicie (tak jest w moim amerykanie). jesli nie ma, to sadzy powinno być ledwo ledwo, palec powinien być tylko lekko ubrudzony (tak jest w moim 1,8 GX). 120 km tylko do Wrocka? Gościu, to dymaj w te pędy do tej firmy:
http://www.jetronik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie są tani, bo sama diagnostyka i regulacja silnika kosztuje 250 zł (tak było 2 lata temu), ale nie poznasz swojego auta jak je ustawi pan Krzysztof. To geniusz układów wtryskowych (mechanicznego wtrysku także). Chyba jako jedyni mają wszystkie oryginalne zestawy to diagnostyki i regulacji K(E)-Jetronica a co ważniejsze - wiedzę na ten temat. Nie próbuj nigdzie indziej ustawiać tego wtrysku, bo 99% mechaników nie kuma tego wtrysku i wyjedziesz tylko rozregulowanym autem. Ja przed regulacją w tej firmie myślałem, że mój 1,8 GX jest zrywny, ale jak mi ustawili to nie wierzyłem, że auto takiego buta dostało... :-P Na tej samej ulicy bedzie tez magik od pomp paliwa w razie co. Z oboma nalezy najpierw telefonicznie się umówić.



Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

KR wolne obroty

Post autor: chudy191989 » sob maja 26, 2012 19:39

ozzy1979, no najlepiej by było dac do tej firmy, ale podejrzewam ze na 250 zł by się nie zamknęło :/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Re: KR wolne obroty

Post autor: ozzy1979 » sob maja 26, 2012 20:08

Zamknęło by się - sama diagnostyka i regulacja układu tyle kosztuje. O ewentualnych naprawach i wymianach Ty decydujesz. Zapewniam cię, że nawet gdyby za taka diagnostyke chcieli i 1000 zł to ja bym dał, bo wiem, co potrafią z autem zrobić... A twój KR na pewno jest wart tego, aby chodził jak zegarek.



Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

KR wolne obroty

Post autor: chudy191989 » ndz maja 27, 2012 22:37

ozzy1979, dzięki za info, jesli się zdecyduje to polece tam :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości