Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » pt maja 18, 2012 10:09

evolution pisze: Ejjjjjjjj.... zepsułes zabawę. A taki piekny mit był.... kazdy z lansujacych sie na znawcow gtb nawet w tym temacie uskutecznial temat lozysk kulkowych jako zasługe wstawania turbo :los2:
Jeśli nie łozyska kulkowe, to co jest zasługą takiego wstawania tej turbiny?
Jest jakas różnica we wstawaniu turbiny na łozyskach, a zwykłej?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9264
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pt maja 18, 2012 16:57

Pewnie głownym czynnkiem jest rozłożenie masy wirujacej. Moze jeszcze te żaluzje na geometrii maja wiele do powiedzenia. Czyli konstrukcja szuszarki. Zreszta tuner tez moze wiele bo jak podleje duzo na obrotach niskich to dwumas i sprzeglo dostaje wciry ale z drugiej strony wieksze podlanie to wiecej spalin napedzajacych suszarke.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz maja 20, 2012 08:48

wesol pisze:Zreszta tuner tez moze wiele bo jak podleje duzo na obrotach niskich to dwumas i sprzeglo dostaje wciry ale z drugiej strony wieksze podlanie to wiecej spalin napedzajacych suszarke.

dokładnie wesol, z tym że tylkodo pewnego momentu. powyżej masz już tylko dużo dymu a spaliny wcale nie mają większej energii kinetycznej dzięki temu...

myślę ze głównym czynnikiem powodującym lepsze wstawanie jest geometria łopatek.
zobaczcie że w tych łopatki są zakrzywione a nie jak w starszych łopatki były proste.i myślę że samo łożyskowanie teżsię do tego przyczynia, może nie jest kulkowe ale jest też trochę inaczej rozwiązane. niż w starych modelach GT.

ja nie dawno co prawda na BV43A doświadczyłem tego co znaczy VNT trzeciej generacji. i gdyby nie zbyt mała wytrzymałość wałka to sądzę że już bym przy niej pozostał.
auto naprawdę się kręciło jak szalone powyżej 5000rpm, nie było typowej zadyszki dla VNT w górnych obrotach, choć tutaj nałożyło isę zastosowanie innego rodzaju sterowania turbiną.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn maja 21, 2012 22:02

wesol pisze:Pewnie głownym czynnkiem jest rozłożenie masy wirujacej. Moze jeszcze te żaluzje na geometrii maja wiele do powiedzenia
To ma najmniejszy wplyw. dopoki tego niezakumalem nie potrafilem obudzic dmuchawy tak jak teraz :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9264
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn maja 21, 2012 22:16

No to co jeszcze pozostaje?? Skoro nie masa wirujaca( bezwładność) ani nie pęd ( ilosc spalin) to co ma wpływ na wstawanie turbiny?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: caro86wlkp » wt maja 22, 2012 18:11

evolution, możesz wrzucić jakiś wykres gtb22 inny niż muszki.d?
logi też by sie przydały, chciałbym zobaczyć jak one wstają u Ciebie ale bez obrobionej głowicy, fajnie jakby to było stare poczciwe VP :chytry:



Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » wt maja 22, 2012 18:46

caro86wlkp, poczekaj chwile. konczy sie robić mój ARL na gtb. Mam wielki apetyt na szalone liczby :)


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » wt maja 22, 2012 19:58

hugo00 pisze:caro86wlkp, poczekaj chwile. konczy sie robić mój ARL na gtb. Mam wielki apetyt na szalone liczby :)
powiedz no mi kolego na jakie liczby masz apetyt ??????

robisz cos ze silnikiem czy tylko gtb???

ja mam gtb22 i zobaczymy ile wypluje na hamowni na nysie :D

jutro jade jeszcze raz wysterowac autko bo jeszcze kopci troszke duzo :p


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » sob maja 26, 2012 18:21

caro86wlkp pisze:evolution, możesz wrzucić jakiś wykres gtb22 inny niż muszki.d?
logi też by sie przydały, chciałbym zobaczyć jak one wstają u Ciebie ale bez obrobionej głowicy, fajnie jakby to było stare poczciwe VP :chytry:
Logów nie pokaze poza tymi ktore sa tu i owdzie, widac w nich jak postawic turbo. informacyjnie powiem ze Muszki wstawanie jest juz slabym, 2 bary bez surge mozna z gtb w PD osiagnac na poziomie 1600 rpm, w vp 1900. mowie o nierozwierconych glowicach. wiecej nie bede wyciskac zaczalem walke z inna dmuchawa.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » sob maja 26, 2012 18:23

grabiec pisze:
hugo00 pisze:caro86wlkp, poczekaj chwile. konczy sie robić mój ARL na gtb. Mam wielki apetyt na szalone liczby :)
powiedz no mi kolego na jakie liczby masz apetyt ??????

robisz cos ze silnikiem czy tylko gtb???

ja mam gtb22 i zobaczymy ile wypluje na hamowni na nysie :D

jutro jade jeszcze raz wysterowac autko bo jeszcze kopci troszke duzo :p
jest dym sa osiagi:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » sob maja 26, 2012 18:54

grabiec, wszystko masz u mnie w watku opisane. gtb2260, mocniejsze pompki by evolution, ostrzejszy wałek by evolution, sprzeglo na jednomasie sachs performance.
W mapie na miasto ma byc troche spokojniej, bezdymnie i plasko z niutem ale ma jechac od 1600. drugi soft bedzie na koksie i od 1900 do 5200 ma wykręcać suty. co do konktretnych liczb to cierpliwosci, evolution niedlugo cos pewnie wrzuci ;)


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » sob maja 26, 2012 22:38

hugo00, sam jestem ciekaw jak to będzie jak będziesz miał przełączane mapy?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fucker » sob maja 26, 2012 23:18

czajaa22 pisze:przełączane mapy?

Pewnie za każdym razem pod kompa i zmiana kodowania.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz maja 27, 2012 00:01

evolution wstawi mu wajche w deske i bedzie sobie zmieniał żółw--->kolarz
Ostatnio zmieniony ndz maja 27, 2012 10:55 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości