Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

tito00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:59

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: tito00 » sob maja 26, 2012 14:13

wozekGTD, Ten mercedes to clk czy slk? bo to róznica predzej pisałes clk



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: overrange » sob maja 26, 2012 14:31

wozekGTD, monopolowy, a czy ja mowie, ze to jakis cud czy cos? Zwykle ekonomiczne dynamiczne auto. Porównanie TDI, a TSI jest dla mnei bez sensu. Oba auta nie sa do sprintów. Taka wiedze czerpiecie z czego jezdzac TDI'kami 15 letnimi? Widzisz ja mam procz tabelkowych informacji praktyke i kupujac TSI do jazdy na codzien wiedzialem co kupowalem. Gdybym chcial to bym se kupil w tej cenie 300 czy 400km auto, a jednak tego nie zrobilem?
Mowicie o mocy na silniku, a co z moca na kolach? Przeciez TDI ma wieksze straty. Czemu zaden z Was nie wejdzie na te forum do tego tematu gdzie byl ten zlot i wyniki wyscigow i czemu zaden z Was nie wejdzie na dzial Elblag spoty i pogaduszki? Chlopacy raz dwa by Was wyprostowali. Ale jak Panowie jezdzicie wykresami tabelkami i dla Was mocniejsze auto to te co ma wiecej na papierku to powodzenia. Ja znam swoje dane z G;techa, do tego mam praktyke scigajac sie wlasnie z takimi autami, do tego mam doswiadczenie z jazdy NA CODZIEN mocniejszymi samochodami niz Wasze ktore nie sluza do spuszczania sie, mam 130km i mam caly swiad przed soba. Ale ok zaraz poszukam na kompie jakichs filmikow mojego TSI na tle innych Waszych superszybkich samochodow, a jak macie jakies spostrzezenia czy watpliwosci dzis tez mam nadzieje,z e stane z kims na kresce i oczywisci dla Was zabiore KAMERE.
Mówicie, ze takie moje TSI v-max 197. To jak mi wytlumaczycie, ze na 4tym biegu mam odcinke przy 202km/h? Gdzie na 5'tym sie rozpedza, a na 6tym zbija obroty?

Macie tu mój wykres na paliwie 95:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Dodam, ze jest to na paliwie 95, na 98 wykrecil 134km i 216nm MOCY NA SILNIKU, a nie na KOLACH.

Tu macie temat do tego passata, z ktorym walczylem i dopiero dawal rade po 400METRACH!!!!

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4&start=56" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz nie mam czasu, ale jesli znajde go wieczorem to moge Wam rzucic filmik MOJE tsi 122 VS Golf 3 GTI 115km i zobaczycie jaka jest ROZNICA. Napiszcie do tego Pana od passata to Wam powie jak bylo na cwierc mili gdy z nim stanelem i przestancie mi dawac jakies glupie tabelki z testow motoryzacyjnych gdzie kazdy jezdzi na 95, ma bagaz jakis zaladowany i nie startuje ze strzalu bo mnie to wali na lopatki !!



Golf 6 TSI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:23

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Golf 6 TSI » sob maja 26, 2012 14:48

overrange, ja tam wierzę że zjadłeś paska , ja robiłem swoim vectre C 3.0 ctdi 184KM



tito00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:59

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: tito00 » sob maja 26, 2012 14:51

overrange, To ładny masz wynik na hamowni jak na seryjny silnik... patrząc na filmiki na you tube to ładnie te tsi zapierdzielają



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: overrange » sob maja 26, 2012 15:03

Golf 6 TSI, dokładnie ale co jak teletubisie nigdy nie siedzialy za kierownica 1.4 tsi i jezdza tabelkami to se moga Ostatnio zjadlem BMW 3.0d cos tam kolo 190km i 730d tez z tym samym silnikiem :pub:
tito00, czy ja wiem ponoc kazde tsi 122 kreci w seri przedzial 126km do 136km, gdy bylem na hamowni to mowili, ze mieli octe ktora wykrecila 136km i 224nm w serii, a passat 2.0tsi w seri ktory niby ma 210km wyplul 234km to jest bonus i to w serii :pub:
ps. pozdrawiam wszystkich lece nad jezioro jesli nie zamyle to wieczorem przychacze o spot samochodowy, zabieram kamere do schowka jak bedzie cos ciekawego do startu na kreske to stane i czy przegram czy wygram filmik wrzuce, obejrzycie usune. Specjalnie dla Was kochani hejterzy internetowi, ktorych marzenie jest 130km w tdi z przebiegiem 400tys km+ od pierwszego wlasciciela dziadka z niemiec :pub:



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bastek016 » sob maja 26, 2012 15:45

zeperfs na tej stronie to są poważne bajki , http://www.zeperfs.com/en/duel574-563.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio stawałem z takim mercedesem :) gość ogarnia .
Dostał 2 długości na 400metrów i wcale się nie przybliżał zbytnio.



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » sob maja 26, 2012 16:26

overrange moje marzenie sie spelnilo, kupilem 10 letniego leona w super mocnym silniku 110KM i teraz czuje sie krolem szos, troche mi tam kopci na niebiesko, oleju ubywa, program zrobilem zeby mi w koncu pandy i seicento na miescie nie uciekaly tak szybko, ego odrazu podskoczylo. A jak dziewczyny pod dyskoteka piszcza jak buksuje oponami na szutrze :bajer: . Tak powaznie to polecam troche dystansu do wlasnej osoby, nigdzie w tej rozmowie nie widze hejtu od strony posiadaczy diesli. Ciekawi mnie jak jezdza te TSI, i co to za rewolucja w motoryzacji, ba w motoryzacji, w fizyce, ze KM nie jest rowny KM. Zreszta szkoda mi czasu na tlumaczenie komus fizyki i strat momentu(tak w dieslu jest sporo wieksza na kolach) jak i mocy( odsylam do wykresow z hamownii- jak w funkcji obrotow zmienia sie strata na kolach). Pozatym hamownie mierza moc na kole i przenosza go na silnik a czy sa takie madre, ze wiedza czy mierza diesla czy benzyna to stosuja inne przeliczniki? Nie wiem nie znam sie, nie bede sie wypowiadal. A co do pomiarow g-tech to polecam poczytac jak dziala, o tym ze akcelerometr wcale nie mierzy przyspieszenia tak idealnie(nam chodzi o wektor przysp rownolegly do drogi bo ten decyduje o przemieszczaniu z pkt a do b natomiast auto ma zawieszenie- nastepny wektor przyspieszenia i niestety ale g-tech takim idealem nie jest). No ale 8,5 na gtechu- zalezy jeszcze ktorym to spore szanse na realne przyspieszenia wlasnie w przedziale 8,5-10 sek :bajer: . Nie chce mi sie prowadzic rozmow nad wyzszoscia jednej jednostki napedowej nad druga- osobiscie uznaje technologiczna wyzszosc TSI odbijajaca sie w przyjemnosci w jezdzie czy osiagach ale dla mnie liczy sie tania obsluga i bezawaryjnosc- i dlatego wybralem traktor do jazdy. No i wczesniej przez ponad rok jezdzilem wydmuszka e30 o mocy prawie 200KM (100kmh w 5,5sek), przesiadlem sie na auto ktore ma z 11-12sek i jakos ciezko spuszczac mi sie nad jego osiagami. No ale jakbym widzal szalejace na drodze 1,4 o mocy AZ 130KM w 5 drzwiowym klocku to wzbudzilo by to u mnie co najwyzej usmiech politowania. Sorry overrange ale podniecajac sie swoim "dynamicznym" autem robisz z siebie w oczach innych posmiewisko. Wybacz ale kazdy powinien znac wlasne ograniczenia i tak samo jest z samochodem, czy Ty czy ja jezdzimy dupowozami ktore postrzegane jako dynamiczne to moglybyc z 10 lat temu w najlepszym razie. Z mojej strony zadnej agresji, zadnej ironii, ot normalny temat ale z Twoich postow poczulem sie jak biedny polaczek ktory podnieca sie swoim zajechanym gratem, nie stac go na nic lepszego to na sile udowadnia wyzszosc swojego a na oczach ma klapki. Swoim podejsciem bardzo przypominasz mi pewnego bloggera/trolla- odsylam do youtube - testoviron, a moze to Twoj wlasny blog? Nie zdziwilbym sie :grin:

tito00 - mercedes slk, ten malutki, normalnie bym sie z nim nie scigal ale juz takie bzdury opowiada ze pojade tylko tak dla beki:D


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: strus90 » sob maja 26, 2012 17:09

Ral1n pisze:Pozwolę sobie zapytać czysto teoretycznie: Golf ASZ 165/400 vs Omega V6 2.5 kombi po wycięciu kata 188ps 200 coś niutona (220-230)??? - obstawiam, że z rolki od 30 do 200 Golf - potem 'Upel' by nadrabiał. U mnie sechs gang getriebe ERF. Max katalogowy 205kmh. Omega leci znacznie więcej...

Jak to widzicie? Pi razy drzwi? :bajer:
2,5 w benzynie bedzie sie trzymac blisko. 2.5 w dieslu dostanie baty.
S7TDI pisze:
marcin 78 pisze: Podoba mi się bardzo :bigok: kurde czego nie da się zrobić :kac:
Gość z Lanosa jakiś debil - rozpędza się do wysokich prędkości, a potem wyrzuca na luz :panna: Gość w GTI przynajmniej jedzie sobie w komfortowych warunkach :bajer: Co nie znaczy, że nie lubię cichociemnych samochodów, ale akurat ten Lanos z przyklejoną pseudometalową nakładką na wlew paliwa i bez niczego w środku nie przypadł mi do gustu (ciekawe czy pasażerowi zostawił fotel czy na podłodze musiał siedzieć :grin: ).
Ale tu nie porownujemy komfortowych warunkow (bo wtedy i tak jest wiele lepszych alternatyw niz Golf V). To jest wyscig i chyba wiadomo ze liczy sie to kto jest z przodu ale moze sie myle i chodzi o pomiar glosnoci we wnetrzu przy 200km/h :hmm: Idac Twoim tokiem myslenia zawsze znajdzie sie jakies ale. Hmmm po co kupic BMW 540 ktore ma komfort i dobrze przyspiesza jak A2 mozna chociaz jezdzic taniej ze wzgledu na spalanie, nie wspominajac ze OC za baware tez kosztuje... Koles robil te auto pod siebie w sobje obranym kierunku. Jedni maja duzo kucy i w dupie wyglad, inni wrzucaja szerokie felgi i na maxa skrecony gwint a auto sie ledwo toczy. Ja tez stawiam na normalne miejskie auta ale gdyby bylo mnie stac tez z checia zlozyl bym sobie wybebeszona zabawke do scigania. W koncu liczy sie efekt a tu jest taki ze przy 204km te DU juz jezdzilo a teraz jest prawie 250 i z tego co czytam na wielu forach jest jednym z szybszych aut w plocku i o to w tuym dziale chodzi:)

PS. W srodku sa 2 fotele dla kierowcy i pasazera chociaz starczyl by jeden bo to nie autobus, nakladki na wlew nie ma juz dawno bo Lanos przeszedl remont blacharski i gdyby nie maska z laminatu ladnie by sie prezenicl ale to ma jezdzic a nie wygladac.


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

tito00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:59

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: tito00 » sob maja 26, 2012 19:08

wozekGTD,
Myślę że będzie ciekawy wyścig z tym clk daj znać jaki bedzie wynik



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: majkitdi » sob maja 26, 2012 19:46

overrange spojrz jak poradzilo sobie moje padlo po dziadku z wloch z cudem techiniki 1.4tsi po sofcie na 205ps by compsport zalanym vpower racing i bez zapasu ( cytuje wlasciciela - wypowiadal sie na innym forum "Jechałem na pusto. 5 litrów VPower 100+ w baku, zero płynu do spryskiwaczy (ale to przez przypadek , bo po drodze sie skonczył :lol: ) wyciągnąłem tez koło zapasowe i zestaw kluczy." )
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;


vw > all

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: monopolowy » sob maja 26, 2012 20:46

overrange pisze:dokładnie ale co jak teletubisie nigdy nie siedzialy za kierownica 1.4 tsi

a jeśli to było do mnie to ty się ku.rwa licz ze słowami


majki, zostaw go. Niech żyje w przeświadczeniu że 1.4 130KM tłucze 200-konne tdiki mimo osiągów seryjnego ASZ


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: marcin 78 » ndz maja 27, 2012 12:54

strus90,
Ale tu nie porownujemy komfortowych warunkow (bo wtedy i tak jest wiele lepszych alternatyw niz Golf V). To jest wyscig i chyba wiadomo ze liczy sie to kto jest z przodu ale moze sie myle i chodzi o pomiar glosnoci we wnetrzu przy 200km/h :hmm: Idac Twoim tokiem myslenia zawsze znajdzie sie jakies ale. Hmmm po co kupic BMW 540 ktore ma komfort i dobrze przyspiesza jak A2 mozna chociaz jezdzic taniej ze wzgledu na spalanie, nie wspominajac ze OC za baware tez kosztuje... Koles robil te auto pod siebie w sobje obranym kierunku. Jedni maja duzo kucy i w dupie wyglad, inni wrzucaja szerokie felgi i na maxa skrecony gwint a auto sie ledwo toczy. Ja tez stawiam na normalne miejskie auta ale gdyby bylo mnie stac tez z checia zlozyl bym sobie wybebeszona zabawke do scigania. W koncu liczy sie efekt a tu jest taki ze przy 204km te DU juz jezdzilo a teraz jest prawie 250 i z tego co czytam na wielu forach jest jednym z szybszych aut w plocku i o to w tuym dziale chodzi:)

PS. W srodku sa 2 fotele dla kierowcy i pasazera chociaz starczyl by jeden bo to nie autobus, nakladki na wlew nie ma juz dawno bo Lanos przeszedl remont blacharski i gdyby nie maska z laminatu ladnie by :bigok:
overrange.........ogarnij się dawaj tego TSI na kreskę,z 20 letnim silnikiem i autem niby 150km ale zmierzone 160 :popcorn:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: overrange » ndz maja 27, 2012 13:32

monopolowy, naucz sie czytac ze zrozumieniem do 400m bylem z przodu, potem mi b5 znikalo. Jak to mowia, szanuj tych co szanuja Ciebie jesli Ty do mnie podchodzisz z arogancja to i ja nie bede dluzny.
majkitdi, no i swietnie, ze sobie poradziles w sumie nic dziwnego roznica masy pewnie jest znikoma, a nm wyzsza na Twoja korzysc-> nic dziwnego. To, ze sobie poradzilem z b5 w duzo ciezszej budzie kombi tylko do 400m (roznica wagi z 400kg?) to nie znaczy, ze poradzilbym sobie z golfem tak o podobnej mocy do tego passata? Swoja droga masz gdzies temat swojego vw ciekaw jestem jak wykresy, jakie mody i czasy badz jakies inne filmiki.
listen222, nagrywac nie musze mam na to swiadkow, napisalem gdzie mozecie poczytac jak bylo i podpytac, a ze ktos z gory kto nie mial z tym doswiadczenia traktuje mnie ironicznie nie mam zamiaru dawac soba pomiatac. Nie musze zdobywac sztucznej sympatii na forum z ludzmi z ktorymi mnie nic nie laczy ani nie bede sie nikomu pucowal, wyrazilem swoja opinie z zycia gdzie takie sa fakty ale skoro ktos nie umie tego przyjac do siebie i wyskakuje z jakimis tabelkami wyssanymi z palca to sory ale cos tu jest nie halo.
marcin 78, hmm nie bardzo moge odczytac Twoja wypowiedz, ale jesli miales na mysli, ze 20 letnie TSI z mocniejszym autem dac na kreske to pewnie wynik bedzie z gory przesadzony na korzysc nowszego mocniejszego, jesli TSI dozyje takiego wieku.
Wiecie co mnie cieszy w tym smiesznym TSI? Pracuje kulturalnie cicho, silnika praktycznie nie slychac, do tego przy delikatnej nodze spalanie jest niskie, a przy ciezkiej tez nie jest za wysokie. OC/AC mam niskie, a mimo tego, ze wazy 1300kg+ i ma raptem te 122km radzi sobie jak na taki gabaryt bardzo dobrze, a przypomne, ze pojemnosc to ledwie 1.4. To jest dobry stosunek efektywnosci osiagow do pojemnosci jak i masy auta.



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » ndz maja 27, 2012 14:39

Tak sie sklada ze b5 kombi w AFN wazy okolo 1400kg, wiem ze wersja basis ma wbite 1380kg w dowodzie, ile jest naprawde to nie wiem. Golf Vi jest pewnie 50-100kg lzejszy a nie 400. overrange nikt nie neguje tego ze wygrales z tymi autami. W koncu zawsze w takim passacie mogl bieg nie wejsc, palil opony przez cale dwa biegi, cos w silniku akurat nie domagalo i nie mial w tym momencie tych swoich 200KM i takie tam. Ale obiektywnie patrzac to poprostu 1.4tsi 122KM nie ma na zadnym biegu podejscia do takiego TSI. Co prawda nie mialem okazji jechac takim silnikiem- ale jechalem ibiza 1.4FR 150KM i passatem cc 1.8 160KM, ibiza przyjemnie i nic wiecej, passat to chyba nawet gorzej jezdzi niz moj diesel. A z diesli niestety nie mialem okazji jeszcze jechac 1.9 robionym na ponad 200KM ale np e46 3.0 204KM zrobilo na mnie przeogromne wrazenie jesli chodzi o osiagi :chytry:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości