Nic ciekawego. Z tego Wyszły same problemy. W grudniu kupiłem turbo od awx i wtryski 216. Postanowiłem pojechać do Tune-up w gdańsku i wszystko to zestroić. Zestroili tak, że wyszło 169.7 KM i 350NM. Pojeździłem tydzień i turbo zaczęło brać olej, silnik nierówno pracował i prawie wybuchł. Samochód oddałem do mechanika. Miała być wymieniona uszczelka pod głowicą i jeszcze parę innych drobiazgów. Niestety mechanik wyjechał na dorobek do niemiec a samochód stal od stycznia do polowy kwietnia gdzieś w szopie(sam nie wiem gdzie). Tydzień temu trafił w odpowiednie ręce i prace się zaczęły. Postanowiłem, że jakoś jeszcze da się poprawić osiągi to zakupiłem kolektor od AWX i śruby wzmacniane do głowicy ARP. Po zdjęciu głowicy okazało się, że zaworki były luźne i dużo innych rzeczy do dupy. Więc teraz jak już go odbiorę będę mógł się cieszyć z jazdy
