V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
V8 w mkII, odpalił strona 31
na dragslicku juz 11,15
10 w wykonaniu tego golfa po dołozeniu w kilka dni Holseta HX52 to byłoby mistrzostwo swiata !!!! ale juz niewiele brakuje
na razie jest 0,6 Bara wiec przy lepszym starcie i dołozeniu do 0,8 doładowania dyszki powinny sie pojawiać
10 w wykonaniu tego golfa po dołozeniu w kilka dni Holseta HX52 to byłoby mistrzostwo swiata !!!! ale juz niewiele brakuje
na razie jest 0,6 Bara wiec przy lepszym starcie i dołozeniu do 0,8 doładowania dyszki powinny sie pojawiać
V8 w mkII, odpalił strona 31
no autko wczoraj nieźle latało na Rudnikach, doszło T i jest bardzo ciekawie pochwalcie sie zdjęciami jak teraz wygląda
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
V8 w mkII, odpalił strona 31
widziałem auto na żywo w rudnikach robi robotę
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
V8 w mkII, odpalił strona 31
zaczął jeździć na dwóch kołach
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
[youtube][/youtube]
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
[youtube][/youtube]
cowboy, coś Ci tagi nie śmigają, u mnie działa.
Co do przejazdu to olozwirski na zawody chyba na czczo pojechałeś, że tak podnosi. Można powiedzieć, że dosłownie odskoczyłeś przeciwnikowi. Musisz lepszy obiad zjadać przed wyścigiem
A poważnie to chyba trzeba by było dołożyć podporę jak w amerykańskich dragsterach, bo jakby trakcje nierówno złapał i poszedł w bok to może być niewesoło.
Z sierpem chyba ten sam problem co na Bemowie
cowboy, coś Ci tagi nie śmigają, u mnie działa.
Co do przejazdu to olozwirski na zawody chyba na czczo pojechałeś, że tak podnosi. Można powiedzieć, że dosłownie odskoczyłeś przeciwnikowi. Musisz lepszy obiad zjadać przed wyścigiem
A poważnie to chyba trzeba by było dołożyć podporę jak w amerykańskich dragsterach, bo jakby trakcje nierówno złapał i poszedł w bok to może być niewesoło.
Z sierpem chyba ten sam problem co na Bemowie
- mazi
- Forum Master
- Posty: 1318
- Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
- Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
- Kontakt:
V8 w mkII, odpalił strona 31
wyciac poszerzyc;)piori pisze:Z sierpem chyba ten sam problem co na Bemowie
OLO jestem pod wielkim wrazeniem tej maszyny zamiata porzadnie przod niczym w szybcy i wsciekli 1
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, odpalił strona 31
Musze przyznać że duże turbo w połączeniu z dużą pojemnością robi robotę, a ma być jeszcze lepiej. Musze w końcu coś zrobić z nadkolami bo na slik zjada mi nakładkę, i jeszcze utwardzić tył bo niedługo odlecę Oczywiście pojechałem i wróciłem na kołach, mam jakąś drobną awarie w elektronice. Ciekawostką jest ze w klasie RWD Turbo na pierwszych dwóch miejscach są VAGi, ja i wolnossący garbus 2,4 z mocą około 240KM. Ten garbus to ciekawa maszyna, typowy dragster z mnóstwem plastiku, bez żadnych hamulców tylko spadochron, oczywiście silnik chłodzony powietrzem, odpalany tylko na przejazd 1/4 mili. Czasy w eliminacjach miał minimalnie gorsze, w finale wygrał, kiedyś w Anglii na dragstripie pojechał 10.5 A właściciel ma w zanadrzu jeszcze jeden samochód, jakiegoś totalnie odjechanego garba który ma robić 9sec. Bardzo pozytywnie zakręceni ludzie, szkoda że im się maluch zatarł bo by mogło być jeszcze ciekawiej.
V8 w mkII, odpalił strona 31
ja pier.do.le katapulta, przyznaj fajnie jakprzednie koła w górze?
Jak odprężaliscie silnik?
Dawaj foto z komory silnika
Jak odprężaliscie silnik?
Dawaj foto z komory silnika
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, odpalił strona 31
po tej rurze wnioskuje że jest to POTWÓR ..... niczem z przygód Pana Kleksa
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości