Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » pt maja 18, 2012 17:21

To ze obroty jeszcze przez chwile rosna nie znaczy ze zmiana biegu nie nastapila wczesniej. Po prostu nie odpuszczalem gazu do konca wlasnie po to zeby nie tracil na obrotach po shifcie :)



monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: monopolowy » sob maja 19, 2012 08:42

Zmiana biegu to zmiana przełożenia, może okazać się że np przy 4500 na 3 masz na kołach 200Nm (wartość "z kosmosu", dla przykładu), gdzie na wykresie jest 350Nm, a po zmianie biegu na IV moment na kołach wynosi np. 180Nm, mimo tego że na wykresie przy obrotach po zmianie biegu (powiedzmy 3000) jest 400Nm, czyli więcej niż przy 4500


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

Post autor: lukibse » sob maja 19, 2012 14:12

wiadomo, że wartość na silniku nie = wartość na kołach. zawsze są straty i różnice pomiędzy wartościami.



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości