Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Ostatnio zaobserwowałem, że mam przebicie na 5 cylindrze w swoim 2.3 V5.
Nic nie byłoby w tym dziwnego, że niedawno kupiłem nowe przewody firmy Bremi (dostawca OE tj. Beru, NGK)
Wymieniłem także świece na platynowe NGK.
Z racji tego, że pracuję w sklepie, zamówiłem nowy kabel na 5 cylinder bo myślałem, że ten "stary" jest uszkodzony i dalej jest to samo.
Problem występował także, na starej świecy.
Cewka raczej wykluczona, bo została zamontowana jakieś 3 miesiące temu nowa firmy Beru.
Proszę o sugestie.
Nic nie byłoby w tym dziwnego, że niedawno kupiłem nowe przewody firmy Bremi (dostawca OE tj. Beru, NGK)
Wymieniłem także świece na platynowe NGK.
Z racji tego, że pracuję w sklepie, zamówiłem nowy kabel na 5 cylinder bo myślałem, że ten "stary" jest uszkodzony i dalej jest to samo.
Problem występował także, na starej świecy.
Cewka raczej wykluczona, bo została zamontowana jakieś 3 miesiące temu nowa firmy Beru.
Proszę o sugestie.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
to znaczy? gdzie te iskry latają?MefjuWw pisze:Ostatnio zaobserwowałem, że mam przebicie na 5 cylindrze w swoim 2.3 V5.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić - ja uważam że to wina przewoduMefjuWw pisze:wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Przewód raczej wykluczam, dziś założyłem nowy, z nowego kompletu i dalej to samo. nie wali cały czas, tylko raz na jakiś czas... co 10 - 20 sekundgrg474 pisze:przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić - ja uważam że to wina przewoduMefjuWw pisze:wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
czy jednak możesz to zrobić dla mnie?grg474 pisze:przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Niestety nie jest to wykonalne, ten przewód na 5 cylinder, ma 70cm a inny najdłuższy ma 56 cm, wiec nie jestem w stanie tego podłączyć gdyż nie sięga do cewki zapłonowej.grg474 pisze:czy jednak możesz to zrobić dla mnie?grg474 pisze:przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
no to mamy problem - bo ja cały czas uważam ż eto jego win a- inna przyczyna poza świecami to cewka ale ja stawiam nadal na kabel
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Skoro masz dwa komplety to weź ten długi załóż na inny gar i sprawdź czy na nim też jest przebicie.
Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
kabel z drugiego zestawu też uszkodzony?grg474 pisze:no to mamy problem - bo ja cały czas uważam ż eto jego win a- inna przyczyna poza świecami to cewka ale ja stawiam nadal na kabel
Może zamówie beru albo ngk i sprawdzę?
ten komplet już oddany do hurtowniOMEGA pisze:Skoro masz dwa komplety to weź ten długi załóż na inny gar i sprawdź czy na nim też jest przebicie.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Chyba że ten dłuższy założysz pod inny cylinder i odpalisz na 4
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Odświeżę trochę temat. Kolega też ma podobny problem, nowe kable NGK mają przebicia na silnik.. Tak myślę i może by tą część metalową owinąć po prostu taśmą izolacyjną, jak myślicie, zda to egzamin ?
Silnik 2.3 VR5.
Silnik 2.3 VR5.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Przy bloku silnika gdzie występuje podwyższona temperatura to idealne rozwiązanie.
Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder
Słuchaj, nie wiem po co ta ironia, ale jak lubisz się naśmiewać to spoko.
Poza tym, taką temperaturę jaka tam panuje spokojnie by wytrzymała..
Ale już nieaktualne, bo ogarnęliśmy temat.
Poza tym, taką temperaturę jaka tam panuje spokojnie by wytrzymała..
Ale już nieaktualne, bo ogarnęliśmy temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości