Podepnę się do tematu ponieważ mam podobne problemy ale w MK2 silnik RP bez LPG. Fakt faktem ciężko nieraz odpala, nieraz nie (na zimny). Na zimnym do 90stopni śmiga wszystko pięknie, jednak gdy już jest 90stopni nie jest malinowo:
silnik zmula, dusi się, traci moc, gaśnie. Po jakimś czasie postoju odpala i tak znowu do 90stopni jest ok a dalej to już powtórka z rozrywki.
Gasnie na cieplym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnie na cieplym silniku
Czujnik halla to to samo co hallotron czy też czujnik położenia wałka rozrządu. Jeżeli silnik gaśnie w czasie jazdy, ale odpala później po jakimś czasie to jest duże prawdopodobieństwo, że może to być ten czujnik, takie właśnie są objawy. Może to też być cewka zapłonowa, chodź z tego co słyszałem, chociaż nie jestem pewien, to raczej już nie powinien silnik odpalić wtedy. W każdym razie uszkodzenie cewki zapłonowej wcale nie musi powodować braku iskry! Iskra może być, tylko w niewłaściwym momencie i tego bez komputera nie sprawdzimy. Żeby sprawdzić co to jest to najlepiej- pożyczyć aparat zapłonowy (gdzie jest czujnik halla) i zobaczyć jak na nim, a jeśli to nie pomoże to pożyczyć cewkę zapłonową, ale uwaga! Musi być od tego samego silnika.
Gasnie na cieplym silniku
To będę musial tak zrobic a jeszcze mam pytanie. Jade normalnie i nagle tak jak by stracil moc daje gazu a on zero reakcji tylko słychac jak sie jakis przekaźnik co chwile przeskazkuje i nie raz zaskoczy a nie raz nie i musze sie zatrzymać i pokreci z pare raze i zaskoczy.
Pan Bóg stworzył VW, bo wiedział co to prawdziwe piękno ! ! !
Gasnie na cieplym silniku
Mi problem pozostał. Podkładałem już chyba 3 aparaty zapłonowe, 3 cewki, świece, kable, kopułkę, palec kupione nowe, zamieniałem wtyczki czujników temperatury to tez nic nie daje, już nie wiem gdzie szukać dalej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości