Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Witam,
Dwie rzeczy odnośnie silnika 1.8 ABS:
1. Pytanie jak w temacie cieknie mi z oringu oznaczonego "1". Jaki rozmiar tego ma być nie mam możliwości rozebrania i dobrania po rozebraniu muszę mieć to przygotowane. Jakieś triki jak dobrze to przykręcić na nowy oring? Czytałem że najlepiej zaszpachlować klejem dwuskładnikowym bo zapewne są wżery następnie zeszlifować i jeszcze na silikon czy ktoś coś innego poleci?
2. Co to i gdzie powinno być podłączone tam gdzie numerek "2"?
Dwie rzeczy odnośnie silnika 1.8 ABS:
1. Pytanie jak w temacie cieknie mi z oringu oznaczonego "1". Jaki rozmiar tego ma być nie mam możliwości rozebrania i dobrania po rozebraniu muszę mieć to przygotowane. Jakieś triki jak dobrze to przykręcić na nowy oring? Czytałem że najlepiej zaszpachlować klejem dwuskładnikowym bo zapewne są wżery następnie zeszlifować i jeszcze na silikon czy ktoś coś innego poleci?
2. Co to i gdzie powinno być podłączone tam gdzie numerek "2"?
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
1. zmiana tego na nowe to koszt 15-20 zl i masz nowy oring i wszystko a czy kombinowanie z klejem sie oplaca hm nie sadze co najwyzej papierek scierny i mozesz tam przetrzec
2. powinna isc do serwa hamulcowego to tak potocznie zwane dodatkowe cisnienie do hamulca noznego
2. powinna isc do serwa hamulcowego to tak potocznie zwane dodatkowe cisnienie do hamulca noznego
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić"
Re: Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Ad. 1. Wg. mnie to poprzedni właściciel to wymienił tylko właśnie spartaczył że nie zrobił tego inaczej.stjopek pisze:1. zmiana tego na nowe to koszt 15-20 zl i masz nowy oring i wszystko a czy kombinowanie z klejem sie oplaca hm nie sadze co najwyzej papierek scierny i mozesz tam przetrzec
2. powinna isc do serwa hamulcowego to tak potocznie zwane dodatkowe cisnienie do hamulca noznego
Ad. 2. A dokładnie np. na zdjęciu gdzie ten wężyk lub gdzie dokładnie jest to serwo?
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Ad1.wiesz to zalezy pod jakim wzgledem spartaczyl bo jest te szansa ze za mocno dokrecil i poprostu kruciec strzelil
Ad2. jak masz to kolko z nr 2 to obok zbiorniczek on przykrecony do serwa popatrz przy nim czy czasem gdzies nie ma wezyka (powinien byc 1) co nie ma nic wcisniete a jezeli to co obejmuje kolko idzie od serwa (pompy hamulca) to najprawdopodobniej gdzies od kolektora ssacego powinno byc dojscie do tego weza
Ad2. jak masz to kolko z nr 2 to obok zbiorniczek on przykrecony do serwa popatrz przy nim czy czasem gdzies nie ma wezyka (powinien byc 1) co nie ma nic wcisniete a jezeli to co obejmuje kolko idzie od serwa (pompy hamulca) to najprawdopodobniej gdzies od kolektora ssacego powinno byc dojscie do tego weza
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić"
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
teraz przyuwazylem jak masz 2 w kolko, to tak na lewo masz podobne ale kremowe/zolte popatrz czy to podpiete jest jesli nie to zepnij ze soba a tak spytam hamulce normalnie dzialaja ?:)
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić"
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Hamulce działają lekko "gumowo" tak bym to nazwał. Odnośnie krućca to sam już nie wiem dziś w aucie jak jechałem zrobiło się tak jakby słodkawo od płynu chłodniczego, wiedziałem, że gdzieś cieknie i miałem przypuszczenie co do kroćca ale już na 80% jestem pewny że uszczelka pod głowicą. Pod rozdzielaczem to narmalnie kałuża płynu jest zniknęło teraz jakieś 0,5litra. Na zdjęciu zresztą obok kanału olejowego widać mokre a na rogu bloku pod kroćcem to totalnie mokre jest. Jak myślicie ile na tym pojeżdżę? Od razu do wywałki czy 6 miechów pociągnie? Kupione auto tylko na dojazdy do pracy i wiedziałem, że delikatnie tam mokre jest ale nie że aż tak...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
nie masz nawet 5 procent ryzyka uszkodzenia uszczelki spokojnie. Co do 1 to wymień cały króciec razem z oringiem, i nie żałuj kaski na oryginał z znaczkiem VW, niekoniecznie w ASO, przez zwykły sklep koszt 36 zeta, pół drożej jak zamiennik a starczy na 10 lat.
Co do 2 osobiście nie widzę co to , daj fotkę pod takim kątem żeby to widać było, jeśli jest połączone z dolotem póki co zaślep żeby żeby nie łapało lewego powietrza do silnika od tego może być muł.
Co do 2 osobiście nie widzę co to , daj fotkę pod takim kątem żeby to widać było, jeśli jest połączone z dolotem póki co zaślep żeby żeby nie łapało lewego powietrza do silnika od tego może być muł.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Paweł Marek pisze:nie masz nawet 5 procent ryzyka uszkodzenia uszczelki spokojnie. Co do 1 to wymień cały króciec razem z oringiem, i nie żałuj kaski na oryginał z znaczkiem VW, niekoniecznie w ASO, przez zwykły sklep koszt 36 zeta, pół drożej jak zamiennik a starczy na 10 lat.
Co do 2 osobiście nie widzę co to , daj fotkę pod takim kątem żeby to widać było, jeśli jest połączone z dolotem póki co zaślep żeby żeby nie łapało lewego powietrza do silnika od tego może być muł.
Odnośnie Twoich 5 procent to mam pytanie po czym ty to stwierdziłeś że to nie uszczelka skoro jest mokra ewidentnie? Czytałem podobny wątek i tam gość pisał że musiał wymienić ot Tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=459839 więc skąd to Twoje przekonanie kałuża pod aparatem jest i cieknie nie po bloku z tego co widzę tylko się tak sączy z rogu bloku...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
cieknie z króćća który masz wymienić tyle widać nic poza tym, zrób to a się przekonasz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
Dlaczego nie pójdziesz do salonu VW i nie kupisz tego oryginalnego? Kosztuje grosze zapewne.
Jaki rozmiar oringu oraz co to tu winno być?
wiesz nie będąc pewnym wymienię wszystko co możliwe i może trafi któryś z Was a ja będę chudszy o 500 zł Na tę chwilę padło że cieknie z zaślepki miejsca na drugi czujnik - a gdzie jeszcze to się okaże. Poszukam czy można takie coś kupić samo bo nie mam zamiaru wywalać tak kasy w błoto, bo może akurat to to... to tak jak przykład z autem, któremu falują obroty standardowo na forach piszą:
1. Wymień świece
2. Wymień kable
3. Wymień przepływomierz
4. Wymień silnik krokowy
5. Nadal źle zezłomuj auto.
Takie rozwiązania z wymianą połowy auta mnie kompletnie nie interesują. Szukam pewnych potwierdzonych informacji.
Odnośnie zaznaczonego elementu nr 2 to nie żadne podciśnienie do hamulcy ten żółty to hamulce. 2-ka to jest po numerze na nim odpowietrznik zbiornika paliwa i teraz pytanie czy on aby nie powinien być gdzieś podłączony bo oprócz dziurki ma też miejsce na wtyczkę.
1. Wymień świece
2. Wymień kable
3. Wymień przepływomierz
4. Wymień silnik krokowy
5. Nadal źle zezłomuj auto.
Takie rozwiązania z wymianą połowy auta mnie kompletnie nie interesują. Szukam pewnych potwierdzonych informacji.
Odnośnie zaznaczonego elementu nr 2 to nie żadne podciśnienie do hamulcy ten żółty to hamulce. 2-ka to jest po numerze na nim odpowietrznik zbiornika paliwa i teraz pytanie czy on aby nie powinien być gdzieś podłączony bo oprócz dziurki ma też miejsce na wtyczkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości