M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
w TDI czy SDI masz bardzo restrykcyjne wtryski co powduje ogromne opory przetłaczania paliwa, a to już znacząco obciąża pompę wtryskową.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Taka opcja wchodzi w grę, zobaczymy jaki silnik uda się znaleźć w dobrym stanie.
Podpora pękła najprawdopodobniej w trakcie kontaktu z zaworami.
Podpora pękła najprawdopodobniej w trakcie kontaktu z zaworami.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
needved, ja tam jestem zadowolony z m-tdi... w maju ma być grupowe hamowanie w Wlkp pojadę sprawdzić ile wyjdzie na seryjnych ustawieniach pompy z pinem obróconym na max'a a dawką ustawioną jak dla Land Rovera . Zaś jeśli chodzi o dymienie to jedynie na postoju lekko dymi po przegazówkach, ale tylko jak chcę wkręcić silnik z niskich obrotów do wysokich... jak już chodzi na wysokich i daje pedał w podłogę to dymu brak... tak samo podczas przyspieszania dymu brak w porównaniu do pompy składaka jakiego miałem wcześniej .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
needved, przydałby Ci się wał od TDI. i śruby zawze obowiązkowo daje się nowe i dokręca z odpowiednim momentem a potem + 180*
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Znalazłem i kupiłem w dobrym stanie silnik z osprzętem od AAZ.
Zamontowałem i na razie tak śmigam, przypomniałem sobie co znaczy seria 75PS
Ale niedługo będzie zamiana pompy na modzoną
Wał od TDI mam w garażu, lecz nie opłacało mi się remontować starego silnika.
Zamontowałem i na razie tak śmigam, przypomniałem sobie co znaczy seria 75PS
Ale niedługo będzie zamiana pompy na modzoną
Wał od TDI mam w garażu, lecz nie opłacało mi się remontować starego silnika.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
wrzuć od razu do tego co masz teraz zanim znów Ci nie zrobi kuku/
- Sylwester175
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 21:36
- Lokalizacja: Miluki
Pomocy z pompą VE
Witam i od razu przepraszam za zaśmiecanie waszego forum problemem nie na temat VW.
Szukam sposobu na przerobienie pompy żeby dała więcej paliwa seryjna pompa ma sekcje 8 co nie spełnia moich oczekiwań.
Szukają w necie najwięcej informacji znajduje u was na forum i wielki pokłon dla waszej wiedzy ale mój problem polega na tym że pompa wtryskowa współpracuje z silnikiem 6 cylindrowym.
W silniku siedziała pompa VP37 sekcja 8 założyłem VE ale niewiele to dało bo tu też sekcja 8.
Jeśli chodzi o silnik jest to 2.5 na łańcuchu bardzo odporny na moje molestowanie
Jeśli coś wiecie pomóżcie w jakikolwiek sposób jeśli nie przez odpowiedz na foum to przez odpowiedz na PW.
Pozdrawiam i dziekuje.
Szukam sposobu na przerobienie pompy żeby dała więcej paliwa seryjna pompa ma sekcje 8 co nie spełnia moich oczekiwań.
Szukają w necie najwięcej informacji znajduje u was na forum i wielki pokłon dla waszej wiedzy ale mój problem polega na tym że pompa wtryskowa współpracuje z silnikiem 6 cylindrowym.
W silniku siedziała pompa VP37 sekcja 8 założyłem VE ale niewiele to dało bo tu też sekcja 8.
Jeśli chodzi o silnik jest to 2.5 na łańcuchu bardzo odporny na moje molestowanie
Jeśli coś wiecie pomóżcie w jakikolwiek sposób jeśli nie przez odpowiedz na foum to przez odpowiedz na PW.
Pozdrawiam i dziekuje.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Sylwester175, podaj trochę więcej danych o tym silniku... np. w którą stronę kręci się pompa?? Jeśli w prawo to np. bmw 2.5 TDS ma tłoczek 10mm. Jakieś japońskie terenówki mają pompy 6-cylindrowe, ale problem polega na tym, że są produkowane na licencji BOSCH'a a nie przez BOSCH'a.
- Sylwester175
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 21:36
- Lokalizacja: Miluki
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Jest to silnik właśnie BMW o oznaczeniu M51
już siedzi w E30 cabrio
Od razu przepraszam za wpadke ale po dyskusji z pompiażem aż mu uwierzyłem że sekcja jest 8 nie 10 w bmw
dzięki kolego marcinas1983 za wyprowadzenie z błędu
Tak szczerze to nie interesuje mnie bardzo czy na licencji czy nie ja chce porostu podać więcej paliw.
Najlepiej jak by tą oryginalną pompę VP37 tak przerobić, fajniej by to chodziło.
Jak by ktoś był mi w stanie pomóc prosił bym o kontakt na PW żeby tego nie skalanego forum golfa nie zaśmiecać burakowozami typu BMW
już siedzi w E30 cabrio
Od razu przepraszam za wpadke ale po dyskusji z pompiażem aż mu uwierzyłem że sekcja jest 8 nie 10 w bmw
dzięki kolego marcinas1983 za wyprowadzenie z błędu
Tak szczerze to nie interesuje mnie bardzo czy na licencji czy nie ja chce porostu podać więcej paliw.
Najlepiej jak by tą oryginalną pompę VP37 tak przerobić, fajniej by to chodziło.
Jak by ktoś był mi w stanie pomóc prosił bym o kontakt na PW żeby tego nie skalanego forum golfa nie zaśmiecać burakowozami typu BMW
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Sylwester175, Chętni Ci pomogę mam ,jako drugi samochód mam 325 tds już na mechanicznej pompie z 2.4 i powiem że lata niemiłosiernie . Jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej pisz na PW.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Pany mam pewne pytanie... dlaczego nie mogę ustawić doładowania na np. 1 bar... jak ustawię je tak, żeby na 3 biegu dawało 1 bara tak np. na 4 i 5 biegu dobija do 1.4 bara. Jest to trochę dziwne bo lekkie dotknięcie dawki i zaraz z 0.8 bara robi się np. 1.2 lub nawet 1.4 bara. Może opiszę dokładnie o co mi chodzi... jadę sobie na 3 biegu dusze w dechę doładowanie idzie na 1 bara, przy np. 4 tys obr/min, wrzucam 4 daje w dechę jest 1 bar, ale... powolutku sobie rośnie do 1.2 bara, dam 5 gaz w dechę błyskawicznie rośnie do 1 bar, ale za chwilę powolutku sobie rośnie wpierw do 1.2 bara a później do 1.4 bara oczywiście pedał gazu w podłodze cały czas... ktoś może mi to wyjaśnić czego to jest przyczyna?? Czy to nie przypadkiem wina za małego WG, które nie nadąża upuszczać spalin i dlatego turbina dziwnie zwiększa sobie doładowanie??
P.S.
Wg już mam sporo rozkręcone, ale jeszcze mogę śrubkę wykręcić... o ile dobrze pamiętam w 1.6TD nie miałem takiego efektu. Pompa seryjna nic nie modzone, myślałem wcześniej że to brak podkładki pod pinem, ale z podkładką jest tak samo...
P.S.
Wg już mam sporo rozkręcone, ale jeszcze mogę śrubkę wykręcić... o ile dobrze pamiętam w 1.6TD nie miałem takiego efektu. Pompa seryjna nic nie modzone, myślałem wcześniej że to brak podkładki pod pinem, ale z podkładką jest tak samo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości