brak mocy + błąd 00542
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy + błąd 00542
Witam. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny problemu jaki się pojawił w vw sharan 1998 rocznik 1.9 tdi 90 km. W aucie trafiło uszczelkę pod głowicą woda gotowała się w zbiorniczku ciśnienie pchało się do wody. Wymontowałem głowicę dałem do sprawdzenia okazało się że jest ok. W specjalistycznym warsztacie po sprawdzeniu głowicy zrobiono powierzchnię czyli planowanie. Kupiłem nową uszczelkę o takiej samej grubości co stara i poskręcałem wszystko do kupy jak trzeba. Po odpaleniu silnika podpiąłem vcds-a aby ustawić pompę a tu nic kicha brak odczytów. Sprawdzam błędy a tam błąd 00542 czujnik uniesienia iglicy g80 pozycja otwarta. Na liczniku mruga sprężynka i auto nie ma mocy. Na wolnych obrotach nawet nie chce się wkręcać. Nie wiem już co z tym robić. Podstawiałem już dwa inne wtryski sterujące 100 % sprawne i nic ciągle to samo. Instalacja sprawdzona sygnał z wtrysku dochodzi do komputera. Wszystko wydaje się być ok. Proszę o pomoc.
brak mocy + błąd 00542
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=1600" onclick="window.open(this.href);return false; tu znajdziesz odpowiedź .... na Elektr... dzie + podłącz starszy kabelek do auta .... VCD-s czasem się gubi na starszych autkach
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
brak mocy + błąd 00542
czytałem już wcześniej ten post i nic się z niego nie dowiedziałem, mycie ultra dźwiękami wtrysku czy samej iglicy czujnika nic nie da bo zakładałem już 3 inne wtryski sterujące i na każdym dzieje się dokładnie tak samo, spróbuje jeszcze podłączyć inny program diagnostyczny ale nie wiem czy coś to da bo mój vcds jeszcze się nie mylił jak do tej pory a mam oryginalny program
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
brak mocy + błąd 00542
Haki, jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby VCDS mi sie pogubil wiec nie wiem o czym mowisz
kitek19, wiazka na 100% ok , oba przewody? ,wtryski tez mierzyles miernikiem ?
blad ktory podales sugeruje uszkodzenie wiazki, wtedy tez nie masz odczytow ani korekci (grupa013) ani kata wtrysku (grupa000)
ostatnio mialem taki sam przypadek, byl uszkodzony kabel tuz przy wtyczce wtrysku
kitek19, wiazka na 100% ok , oba przewody? ,wtryski tez mierzyles miernikiem ?
blad ktory podales sugeruje uszkodzenie wiazki, wtedy tez nie masz odczytow ani korekci (grupa013) ani kata wtrysku (grupa000)
ostatnio mialem taki sam przypadek, byl uszkodzony kabel tuz przy wtyczce wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
brak mocy + błąd 00542
wtryski pomierzone wszystkie ok, kable oba sprawdzone od wtyczki do sterownika przy liczniku i przejście jest
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: brak mocy + błąd 00542
właśnie chciałem to samo napisać, jeszcze nigdy to się mi nie zdarzyłoAdamm pisze:Haki, jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby VCDS mi sie pogubil wiec nie wiem o czym mowisz
brak mocy + błąd 00542
Koledzy doggie i Adamm a ja 2 razy miałem taką akcję raz w Mk IV AGR 99 rok a 2 raz ALH 98 rok .... nie wiem czym to naprawdę było spowodowane , ale nie łączył się z autem i kropka ,,,
Edit - właśnie dzwoniłem do znajomego - do którego ów kabelek należał ... okazało się ,że coś się uwaliło w elektronice - i kabelek wariował ... więc zwracam honory chłopaki
Edit - właśnie dzwoniłem do znajomego - do którego ów kabelek należał ... okazało się ,że coś się uwaliło w elektronice - i kabelek wariował ... więc zwracam honory chłopaki

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
brak mocy + błąd 00542
program jest na bank dobry kabel też, wtrysk sterujący jest ok więc co dalej robić ? czy mogłem coś poknocić przy wkładaniu głowicy ( zaznaczam że silnik pali i normalnie chodzi ) tylko jak się wyjedzie na ulicę to całkowity brak mocy ledwo się toczy na luzie też słabo reaguje na gaz, odpinam wtyczkę od wtrysku sterującego i nie ma żadnej różnicy w pracy silnika
a może ktoś podeśle jakiś schemat instalacji to bym posprawdzał trochę kabli
Edit :
panowie zamykam temat bo auto zostało naprawione okazało się że wtyczki zostały źle podpięte dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
a może ktoś podeśle jakiś schemat instalacji to bym posprawdzał trochę kabli
Edit :
panowie zamykam temat bo auto zostało naprawione okazało się że wtyczki zostały źle podpięte dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości