Mam problem z przyciskiem który jest w drzwiach kierowcy i służy to otwierania/zamykania zamka w samochodzie. Mianowicie nie działa ta część przycisku która służy do otwierania zamka bo zamykać mogę go normalnie i po za tym po przekroczeniu 20km/h drzwi automatycznie mi się zamykają lecz potem aby jest otworzyć muszę pociągnąć raz za klamkę w danych drzwiach tak aby zamek się odblokował i osoba z zewnątrz mogła sobie je otworzyć z drugiej strony. Gdy chce otworzyć bagażnik to muszę zgasić auto i wyciągnąć kluczyk ze stacyjki.. i to staje się już męczące. Ktoś może da mi wskazówki od czego powinienem zacząć
Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
to akurat normalne ale generalnie problem jest albo w samym przełączniku w jego stykach albo w okablowaniu pomiędzy drzwiami a słupkiem A, gdzie często pękają przewodyidymy pisze:lecz potem aby jest otworzyć muszę pociągnąć raz za klamkę
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
Jeśli Cię to denerwuje, to możesz wyłączyć autozamykanie VCDSem i drzwi nie będą się ryglować same, tak samo bagażnik.idymy pisze:po za tym po przekroczeniu 20km/h drzwi automatycznie mi się zamykają lecz potem aby jest otworzyć muszę pociągnąć raz za klamkę w danych drzwiach tak aby zamek się odblokował i osoba z zewnątrz mogła sobie je otworzyć z drugiej strony
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Re: Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
Mój błąd sry zamotałem się, chodziło mi o to, że w sumie 2x muszę szarpnąć za klamkę, raz aby odblokować zamek a drugi żeby je dopiero otworzyćdoggie pisze:to akurat normalne ale generalnie problem jest albo w samym przełączniku w jego stykach albo w okablowaniu pomiędzy drzwiami a słupkiem A, gdzie często pękają przewodyidymy pisze:lecz potem aby jest otworzyć muszę pociągnąć raz za klamkę
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
Tak ma być, musisz zawsze dwa razy pociągnąc.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem z przyciskiem do odblokowywania zamka.
ja wiem co miałeś na myśliidymy pisze: Mój błąd sry zamotałem się, chodziło mi o to, że w sumie 2x muszę szarpnąć za klamkę, raz aby odblokować zamek a drugi żeby je dopiero otworzyć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości