FMIC to nawet nie taki duży koszt, ale właśnie trzeba mieć trochę pojęcie o mechanice, niestety nie każdy jest tak bardzo ogarnięty w temacie żeby sobie to samemu zrobić (np. ja)
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Paviarotti
 - Lord GTI

 - Posty: 3931
 - Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Po przesiadce ze 110 (teoretycznie powinno być 100) na 141 czuć różnicę jak diabli, robotę robi głównie dobra krzywa przebiegu mocy i momentu 
FMIC to nawet nie taki duży koszt, ale właśnie trzeba mieć trochę pojęcie o mechanice, niestety nie każdy jest tak bardzo ogarnięty w temacie żeby sobie to samemu zrobić (np. ja)
			
									
									FMIC to nawet nie taki duży koszt, ale właśnie trzeba mieć trochę pojęcie o mechanice, niestety nie każdy jest tak bardzo ogarnięty w temacie żeby sobie to samemu zrobić (np. ja)
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
A co w tym takiego trudnego?? Ja też nie jestem jakoś ogarnięty mechanicznie, a DP sobie sam robiłem, fmic-a też będę sam zakłądał.
			
									
									Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- Paviarotti
 - Lord GTI

 - Posty: 3931
 - Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Może niezbyt wiele do roboty, ale jak ktoś to pierwszy raz robi to na pewno nie jest takie hop siup 
 no i trzeba umieć spawać 
			
									
									AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Spawanie też nie jest moja dobrą stroną.
			
									
									Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
przecież nie trzeba spawać, ja robiłem cały dolot bez spawania, z kolanek, rurek i łączników silikonowych 
 we wszystko można się bardzo dobrze zaopatrzyć na allegro u FMIC.PL albo ESTD Kolbuszowa
			
									
									AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Wiadomo że każdy robi jak mu pasuje, ale spawane we własnym zakresie chyba taniej wyjdzie niż na silikonach.
			
									
									Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- Paviarotti
 - Lord GTI

 - Posty: 3931
 - Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
eden1992 ma rację, łączniki silikonowo ładnie się cenią 
 ale faktycznie bez spawania można by nimi zrobić 
 
W wakacje będę miał czas to może coś się zrobi, w końcu ostatnio tarcze przód i klocki (+wymiana płynu) sam robiłem (oczywiście z pomocą do niektórych czynności) to może i FMICa się ogarnie
			
									
									W wakacje będę miał czas to może coś się zrobi, w końcu ostatnio tarcze przód i klocki (+wymiana płynu) sam robiłem (oczywiście z pomocą do niektórych czynności) to może i FMICa się ogarnie
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Zawsze zamiast silikonów można dopasować bardzo tanio gumy olejoodporne.
			
									
									Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- 
				monopolowy
 - Użytkownik

 - Posty: 463
 - Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
 - Lokalizacja: Warszawa
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Szukajcie silikonów na mcc.pl . Bdb jakościowo, a tańsze niż na allegro.
Co do samego FMICa - trzeba tylko wiedzieć że układ ma być szczelny i odporny mechanicznie (mocne opaski), reszta to składanie jak z klocków Lego
			
									
									Co do samego FMICa - trzeba tylko wiedzieć że układ ma być szczelny i odporny mechanicznie (mocne opaski), reszta to składanie jak z klocków Lego
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- Dario84
 - Forum Master

 - Posty: 1431
 - Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
 - Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
 - Kontakt:
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Ja bym polecał GTB1756 do okolicy 200KM, sprężarka wydajna do ok 220KM.
			
									
									CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paviarotti
 - Lord GTI

 - Posty: 3931
 - Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Podchodzi bez większej rzeźby bez problemu? bo celuję tak w 180KM, nie będzie się marnowała? 
			
									
									AXR turbo z Audi 3.0 TDI
no właśnie, pompowtryski to duzy koszt, wolał bym same turbo + program. Oczywiście chce wyciągnąć jak najwięcej z tych wtrysków 
			
									
									seria 
 1.9 TDI 101 PS   LBL 00844
						AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Znam ludzi którzy pompki AL za 800zł kupili.
			
									
									Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
						Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
używane AL-ki już maja xxxxxx km przejechane to też nie wiadomo jak będę się sprawować i mało ich jest w sumie, a samym nawet jakimś dużym turbo przy mało wydajnych pompkach można nie uzyskać zakładanej mocy. BRD do 180KM powinno wystarczyć
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości
