NIe chce jechac szybciej jak 140km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
NIe chce jechac szybciej jak 140km/h
Moj mk3 nie chce jechac szybciej jak 140km/h
Mialem wymieniany pasek rozrzadu, ustawiana pompe i kat wtrysku, zapala od dotkniecia, do 100km/h ma niezlego kopa ale dochodzi do 140 i zdycha. Czy to mozliwe aby mial wsadzona blokade? W 2001 roku zostal sciagniety z niemiec rocznik 1997.
Jak sprawdzic czy nie ma ograniczenia?
Albo jaka moze byc jeszcze przyczyna naglego zdychania?
Mialem wymieniany pasek rozrzadu, ustawiana pompe i kat wtrysku, zapala od dotkniecia, do 100km/h ma niezlego kopa ale dochodzi do 140 i zdycha. Czy to mozliwe aby mial wsadzona blokade? W 2001 roku zostal sciagniety z niemiec rocznik 1997.
Jak sprawdzic czy nie ma ograniczenia?
Albo jaka moze byc jeszcze przyczyna naglego zdychania?
ja tam fachowcem nie jestem ale na 100 % musisz zdiagnozować VAGiem..Komas pisze:takcowboy pisze:a na nizszych biegach przyspiesza powyżej 3500 rpm ?
najlepiej na 4 lub 5 biegu od 1500 rpm do 4200 rpm - konieczna długa prosta
wtedy bedziesz mógl zobaczyc co się dzieje w blokach 003, 008, 011 i sprawdziśz co z przepływką, n75, ile dmucha turbina itd.. a przede3 wszystkim czy masz jakies błędy ?
sam możesz sprawdzic szczelność węzyków gumowych, może filtr powietrza zabetonowany od wewnątrz ? możesz tez wyczyścic przepływkę sam... ale nie wiem czym - wd-40 podobno nie jest polecane..jest to taka blaszka zmieniająca rezystancję w zalezności od przepływu powioetrza..
to samo mialem u siebie, tryb awaryjny. po zgaszeniu i włączeniu ponownie silnika wszysto bylo ok az znow do 140km/h. okazał sie zapieczony zawór upustowy, ktory po rozruszaniu i wyczyszczeniu oraz wykasowaniu błedow silmnik bangla jak ta lala! mnie to kosztowalo 80zl. Załącza sie w tryb awaryjny poniewaz chroni w ten sposob silnik przed przeładowaniem ze strony turbiny. Mam ten sam silnik co Ty AHU. Zeby sprawdzic czy to przepływka, odpenij kosc ktora wpina sie do przepływomierza i przejedz sie. jesli jedzie słabiej to na pewno nie ona a własnie szukałbym cos od cisnienia, czyli posprawdzac wszystkie wezyki od podcisnienia, oraz zaworek N75 czy cyka.
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
rozumiem ze diagnoza była robiona dynamicznie a błedy zczytywane przed zresetowaniem kompa (przekreceniem stacyjki)Komas pisze:cisnienie doladowania mam ok, na VAG-u zadnych bledow.
daruj sobie sprawdzanie - nie ma czegos tkiego jak ogranicznik - mozna co prawda obnizyc VAGiem predkosc max ale chyba w niewielkim stopniu.Komas pisze:A jak sprawdzic czy niemcy nie wsadzily w niego oranicznika?
Jesli diagnoza nic nie wykazala - cisnienie, przepływka w normie - to trzeba sie przyjrzeć mapsensorowi i ECU, aha sprawdź jeszcze jaką masz dawke paliwa na wolnych obrotach.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości