2,5 tyś obr i koniec w mk 3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

2,5 tyś obr i koniec w mk 3

Post autor: barca90 » pt lip 14, 2006 12:34

Mój AAZ dobrze rozpędza sie tylko tak do około 2,5 obr potem też sie rozpędza ale już troche słabiej. Turbinka jest sprawna ale może trzzeba ją jakoś wyregulować bo może na wyższych obrotach już słabiej ciągnie. Ma ktoś jakiś pomysł?



igelski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 18, 2006 13:57
Lokalizacja: Leszno

Post autor: igelski » pt lip 14, 2006 15:57

Mam podobny problemik z AAZ.

Kilka dni temu kupiłem zregenerowaną turbinę (1000,00 PLN) i delikatnie się poprawiło ale ciągle to nie to. Czy ustawienie kąta wtrysku może coś zmienić w tym kierunku? A może te silniki już tak mają... ? :-(



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » pt lip 14, 2006 16:00

igelski pisze:A może te silniki już tak mają... ? :-(
Napewno nie... bo dopiero od ok 2200-2400 do ok 3500rpm jest zabawa z przyśpieszaniem :) - zresztą wg danych nt. AAZ, to max moment obrotowy jest w przedziale 2400 do 3400rpm


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn lip 17, 2006 10:51

krzychGTD pisze:zresztą wg danych nt. AAZ, to max moment obrotowy jest w przedziale 2400 do 3400rpm
to co jest w takim razie nie tak? Moze dawkę paliwa zwiększyć?



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pn lip 17, 2006 11:28

U mnie powyżej 2,5K obrotów dopiero samochód dostaje doładowania i czuć wyraźnie jak odchodzi :)



igelski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 18, 2006 13:57
Lokalizacja: Leszno

Post autor: igelski » śr lip 19, 2006 15:40

barca90
dzisiaj wymieniłem elektrozawór od turbiny i idzie jak burza! :-) Nowy kosztuje 120,00 PLN ale mozna też spróbować przeczyścić stary



Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » śr lip 19, 2006 19:17

igelski a mam pytanie---czy zaworek ci cykal???? bo mi sie tez zmulilo auto tzn od 2500 obr nie ma kopa. Kiedys mi cykal glosniej i bylo OK teraz troche ciszej i jest zle. juz sam nie wiem czy przestal dzialac czy dziala czy to cos innego.



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr lip 19, 2006 19:20

mi nie muli tylko ma niezlego kopa.
Mialem od nowa ustawiany rozrzad i pompe.
Ale jak nie jechal szybciej jak 140km/h tak nie moge przekroczyc tej bariery :(


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » śr lip 19, 2006 19:26

nie no ja wycisne lekko ponad 140 ale nie widze tego pociagniecia powyzej 2500tys obr. nie wiem co jest zwalone



igelski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 18, 2006 13:57
Lokalizacja: Leszno

Post autor: igelski » czw lip 20, 2006 13:51

fructo:
nie cykał, membrana w elektrozaworku była ok ale był popsuty elektrycznie, spróbuj go przedmuchać może masz tylko zapchany od jakiegoś syfu

dla mnie najgorsze jest to, że wymieniłem najpierw turbinę tzn. oddałem starą a kupiłem po regeneracji. A maszyna jak nie przyspieszała tak nie przyspieszała. Prawdopodobnie Golfik śmigałby jeszcze na tej starej (mimo że już brała olej i wirnik był luźnawy) ale tego już się nie dowiem.... Mądry Polak po szkodzie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości