vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » pn maja 07, 2012 21:24

za kolektorem okolo 8cm mam sonde.. pozniej za około 10cm jest złącze elastyczne długosci 20cm pozniej rura cały czas ..wszystko fi 60 z kwasa i az zakonczone na ostatnim z 16v/// srednio glosno jest tak od 3 tyś

na wolnych chodzi tak:
[youtube][/youtube]
na trochę wyższych tak:
[youtube][/youtube]


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn maja 07, 2012 21:36

LeadPCT-V.A.G pisze:a jak Wy macie ?? taka ot ciekawostka ;D
Mnie zawsze pali tyle ile wleję


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pn maja 07, 2012 21:57

Dziku VR6 pisze:wszystko fi 60 z kwasa i az zakonczone na ostatnim z 16v/// srednio glosno jest tak od 3 tyś
myślałem żeby zrobic podobnie podobnie tylko ja chciałem zostawić patelnie.
albo myślałem zrobić wydech na 2 tłumikach wstępnych w vw


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Pączek » pn maja 07, 2012 22:08

wiec jak Panowie, przeguby 90mm wystarcza czy dawac 100??


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Pączek » pn maja 07, 2012 22:08

mowa o zewnetrznych


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn maja 07, 2012 22:54

dawid018, ja mam przelot 55mm tzn kat wybebeszony , jeden ori przelotowy i końcowy z GTI

i jakoś tak to chodzi ;D

" onclick="window.open(this.href);return false;


Gwiazdor, mi też ;D ale chodzi mi o wskazania mfa ;)



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: OLI88 » pn maja 07, 2012 23:41

dawid018 pisze:ja mam pytanie odnośnie wydechów.jak macie je zrobione?? tzn na ilu i jakich tłumikach
ja mam w corku zrobiony nastepujaco
portki seria zaraz za nimi jest pusty kat , srodkowy hartmann po czym do samego konca rura 70mm i wspawane mam dwie rurki od m3 vr6 efekt koncowy 110 decybeli haha


Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » wt maja 08, 2012 07:36

Pączek pisze:wiec jak Panowie, przeguby 90mm wystarcza czy dawac 100??
daj setki... ja już dwa wymieniłem 100... i tez uwazam że one mogły by być wieksze :D


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » wt maja 08, 2012 13:51

U mnie jest kolektor TA 6-2-1, potem rura 60mm aż do środkowego, środkowy seria, końcowy "sportowa" dwurura :) Do 3 tys nic nie słychać, potem jest gites



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

vr6 w mk2 ????

Post autor: Mastercinek » wt maja 08, 2012 14:12

Panowie, widzę, że rozwinęliście temat układów wydechowych postanowiłem założyć osobny wątek tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=462052" onclick="window.open(this.href);return false;.
Wpisujcie proszę, przyda się potomnym i mnie w niedalekiej przyszłości.
Pzdr



Awatar użytkownika
rob90son
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 18:46
Lokalizacja: Polska

vr6 w mk2 ????

Post autor: rob90son » wt maja 08, 2012 21:43

koledzy orietuje sie ktos moze gdzie nalezy wpiac te kabelki brazowa wtyczka- kabel czerwony z czrnym paskiem , niebieska wtyczka czerwony z bialym paskiem

Obrazek


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281482

Awatar użytkownika
mariogo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob lut 26, 2005 22:49
Lokalizacja: WRA H
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: mariogo » śr maja 09, 2012 20:06

proszę o info kogoś kto może wiedzieć co jest przyczyną że po przekręceniu zapłonu od razu na zegarach pojawia się MFA 2 i nie można przełączać pomiędzy funkcjami komputerka. Do wczoraj wsio było ok kiedy skrzynka wisiała bo łączyłem instalację, po zainstalowaniu skrzynki na swoim miejscu jest w/w problem. Drugie pytanko to silnik po zagrzaniu nie pracuje równo na wolnych obrotach, wkręca się OK ale podczas jazdy i przyspieszania czuć małe szarpnięcie co jakiś czas. Ten problem istnieje od momentu kiedy po raz pierwszy odpaliłem ten silnik z Passata B3 w Golfie, kiedy się zagrzał przegazowałem lekko do 3tyś i słychać było strzał w kolektorze ssącym dosyć głośny i od tego momentu krokowy jakoś inaczej pracuje i w stożku słychać "ciuchanie"....silnik przełożony komplet z instalką z Passata 92 rok. Dzięki.


Golf IV 1999 1.8T, Sharan 2003 1.8T.

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr maja 09, 2012 21:00

mariogo pisze:proszę o info kogoś kto może wiedzieć co jest przyczyną że po przekręceniu zapłonu od razu na zegarach pojawia się MFA 2 i nie można przełączać pomiędzy funkcjami komputerka. Do wczoraj wsio było ok kiedy skrzynka wisiała bo łączyłem instalację, po zainstalowaniu skrzynki na swoim miejscu jest w/w problem.

poszukaj w kablach może któraś kostka się wypieła (chodź nie powinna) albo do dobrze nie wsadziłeś , prześledź też kable w okolicy skrzynki czy przypadkiem coś się nie urwało



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr maja 09, 2012 21:54

panowie taka skrzynia będzie ok to VR6 ?

http://moto.allegro.pl/vw-golf-toledo-b ... 09046.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości