Pomóżcie proszę VW III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

skrzat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lip 15, 2006 23:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: skrzat » pn lip 17, 2006 21:22

T.O.B.I. pisze:opisz jeszcze raz co wymieniles dokladnie. a ja nadmienie to co pisalem wyzej kolega mial podobnie jak ty, jezdzil nim i wszystko bylo wpozadku, ktoregos razu zgasl mu na autostradzie, na cieplym nie chcial odpalic ale jak podstygl troche to odpalil, komputer nie pokazywal zadnego bledu, po wymianie czujnika halotronowego wariacje ustaly
Wymienione: cewka zaplonu,przewody,swiece,próbnie komputer.Raz chodzi ładnie nawet tydzien,a jak go przeskoczy to wariuje caly czas,dzis zgasl na zakrecie, odpalil po 5 min.zrobil sie ladny korek.


skrzat

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 17, 2006 22:36

jezeli miales pozyczony komputer od kogos to moze by i aparat zaplonowy zamienic, tam jest ten czujnik halotronowy (a podales gdzies model silnika, wpisz w profilu bedzie nam latwiej doradzac), ale z zamiana aparatu to juz grubsza jazda bo trzeba zaplon ustawiac, przynajmniej jeden raz bo jak teraz jest ustawiony dobrze to mozna zrobic ryse ustalajaca na bloku i aparacie zeby latwiej bylo potem zamontowac. no ja obstawiam halotron chyba ze sama wtyczka od niego szwankuje. skoro mowisz ze po 5 minutach odpalil to zapytam czy probowales go odpalic zaraz po zgasnieciu i czy udalo ci sie zlokalizowac czego brakuje czy paliwa czy pradu??


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lip 17, 2006 22:41

skrzat, no to jeszcze podstawka gumowa pod układem wtryskowym do sprawdzenia czy nie pęknięta.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

skrzat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lip 15, 2006 23:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: skrzat » wt lip 18, 2006 16:11

T.O.B.I. pisze:jezeli miales pozyczony komputer od kogos to moze by i aparat zaplonowy zamienic, tam jest ten czujnik halotronowy (a podales gdzies model silnika, wpisz w profilu bedzie nam latwiej doradzac), ale z zamiana aparatu to juz grubsza jazda bo trzeba zaplon ustawiac, przynajmniej jeden raz bo jak teraz jest ustawiony dobrze to mozna zrobic ryse ustalajaca na bloku i aparacie zeby latwiej bylo potem zamontowac. no ja obstawiam halotron chyba ze sama wtyczka od niego szwankuje. skoro mowisz ze po 5 minutach odpalil to zapytam czy probowales go odpalic zaraz po zgasnieciu i czy udalo ci sie zlokalizowac czego brakuje czy paliwa czy pradu??
Zdarzało się,że zaraz po zgaśnięciu udało się go odpalić,ale przeważnie po 5,10 minutach czasem dłużej.Paliwo i prąd dochodzi-sprawdzone osobiście.Czasem jest bardzo żwawy,czasem mułowaty.Jedną usterkę udało mi się zlokalizować.Jutro zamierzam obejrzeć halatron i aparat. Silnik to 1600 benzyna 75 KM 1993 rok.Według książki serwisowej ABU 054282 CHL
Szczerze dziękuję za porady i wskazówki.


skrzat

aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » wt lip 18, 2006 16:44

czujnik halla?( cewka z modułem ,kopułka,palec,przewody WN,pompa paliwa - polecam sprawdzic) u mnie akurat pompa była strzelona - działała se jak chciała raz podawała paliwo raz nie, na komputrze nie było zadnych błedów - a gofer dalej gasł.


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt lip 18, 2006 23:24

skrzat jaka usterke udalo ci sie zlokalizowac?? w ABU nie ma przeplywomierza tak apropo :) mam rozumiec ze odrazu po zgasnieciu ma paliwo i iskre??


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

skrzat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lip 15, 2006 23:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: skrzat » śr lip 19, 2006 16:08

Marcin GTI pisze:sprawdz sobie tez przeplywomierz powietrza.ja mialem bardzo podobne objawy nieraz chodzil 2- 3 dni jak talala a nieraz jak go zlapalo to dramat.raz po pracy cheblowalem chyba z 5 min zanim zapalil wymienilem sonde kable cewka i swiece sa nowe pojechalem do ASO i powiedzieli ze przeplywomierz jest do d..y.Wymienili i jak reka odjal pozdrawiam
W którym miejscu jest przepływomierz powietrza? Wszystko już praktycznie sprawdzone,pozostał ten element.Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi.


skrzat

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lip 19, 2006 16:16

skrzat pisze:W którym miejscu jest przepływomierz powietrza?
Ty nie masz przepływomierza. Masz tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale to nie to samo!


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości