Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
tak na to wygląda ze cewka do wymiany z ciśnieniem doładowania może być zawór padnięty
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Zawór nie wiem nic mechanik nie mówił o tym. Po założeniu cewki sie okaze.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Wykryto przerw zapłonu
Możliwe przyczyny
Układ zapłonowy
Wtryskiwacze paliwa
Ciśnienie paliwa
Kończy się paliwo
Kanister EVAP zawór purge
System emisji par
Niska kompresja
Problemy podstawowy silnik
Moduł Controle uszkodzony
Uwagi specjalne
To wyszukiwanie cechą przerw w zapłonie w konkretnym cylindrze. Większość czasu powodem do przerw w zapłonie jest brak spalania w cylindrze z powodu braku iskry, złego dozowania paliwa, lub kompresja ubogich.
17769/P1361 - Cylinder 3 obwodu zapłonu: Przerwa
Możliwe objawy
Awaria Lampka (MIL) ON
Niewypał
Brak iskry
Możliwe przyczyny
Wadliwy cewka zapłonowa (y) z etapu wyjściowego
Bezpiecznik (ów) wadliwe
Okablowanie i / lub Connector (s) z cewką (ów) ECM uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wymienić cewki (s)
Sprawdź bezpiecznik (s)
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s)
Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w Nar VW Golf / Jetta / Bora (1J/9M) platformę wyposażoną w kontroli 2.0L # 01-08-27 lub 2010575 TSB.
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
doggie, ross tech
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Po przeglądzie, nowa cewka założona nie ma błędu, ale pojawił się za to nowy...Check engine na stałe i Czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik do
wymiany - oby to był tylko czujnik.
Błąd - czujnik położenia wałka rozrządu - tak pokazuje komputer
wymiany - oby to był tylko czujnik.
Błąd - czujnik położenia wałka rozrządu - tak pokazuje komputer
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
a nr błędu ??bartezz1981 pisze:Błąd - czujnik położenia wałka rozrządu - tak pokazuje komputer
PS Nie piszemy jednego posta pod drugim, jest opcja "Edytuj"
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Nie mam nr błędu - podpięty pod komputer GUTMANN ale nie spisałem kodu usterki zmienię ten czujnik i się
okaże, komputer definitywnie określił że to to. Oby nic z rozrządem - 60tyś ma auto. Wiem że te silniki mają
taką wadę ze mogą się rozciągać łańcuchy ale narazie wykluczam taka możliwość.
okaże, komputer definitywnie określił że to to. Oby nic z rozrządem - 60tyś ma auto. Wiem że te silniki mają
taką wadę ze mogą się rozciągać łańcuchy ale narazie wykluczam taka możliwość.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Błąd P3008, czujnik jest dobry, mysle ze to coś z rozrządem, w vw wloclawek w pon mam wizyte podobno mogą więcej zdiagnnzowac, jeżeli można w to mierzyć. 150zł za to wołają. Myślą ze to moze być napinacz. Zobaczymy...
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
jeryk10 pisze:doggie, ross tech
nie inaczej
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Czyli nie warto do serwisu jechać ? Jak nie to co od razu robić ? Cały łańcuch rozrządu ?
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
ETKA - daję 3 możliwości - łańcuch nastawnika rozrządu tylko - ten wadliwy, napinacz łańcucha, bądź cały komplet. Czy w serwisie są
w stanie sami to stwierdzić ? skoro po podłączeniu wyskoczy im błąd : P3008 Czujnik położenia wałka rozrządu - czy może poprostu
mają inny sposób na to. Jutro mam wizytę o 11 w seriwsie.
w stanie sami to stwierdzić ? skoro po podłączeniu wyskoczy im błąd : P3008 Czujnik położenia wałka rozrządu - czy może poprostu
mają inny sposób na to. Jutro mam wizytę o 11 w seriwsie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Wyszło wszystko - cały łańcuch rozrządu do wymiany na nowy zestaw 1022.71 w VW plus robocizna:(
Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.
Czyli miałem rację z tym co pisałem w drugim Twoim temacie odnośnie problemu:)bartezz1981 pisze:Wyszło wszystko - cały łańcuch rozrządu do wymiany na nowy zestaw 1022.71 w VW plus robocizna:(
Dobrze, że dowiedziałeś się przed wystąpieniem kolizji. Wówczas te 1200 zł starczyłoby co najwyżej na robociznę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości